Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tupakoitko?

Vastaus: Tupakoitko?

En tupakoi enkä nuuskaa, koska en näe noissa mitään järkeä.

Meilläkin jääkiekkojoukkueessa noin 40% nuuskaa, itse vaan en näe siinä mitään hienoa.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Tuli lopetettua noin 2kk sitten. 17v. tuli polteltua kunnes ajattelin että hyvä lopettaa kun yli puolet elämästä käyttänyt siihen turhuuteen.
Pahimmat niksat lieveni laastareilla ja nyt oon 1kk ollut ilman mitään. Tosin viikko siiten pikkujouluissa oli todella lähellä ettei palanut.
Ajattelin avata tilin johon laittaa joka toinen päivä sen 3,50€ suorasiirtona. Sillä reissaa jo hyvin kerran vuodessa.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Jag rökar inte. Pari kolme kertaa olen kokeillut, mutta ei mitään fiiliksiä tullu. Tupakka toki haisee hyvälle, eikä mulla ole mitään sitä vastaan että joku vieressä polttelee, mutta ei se ole minun juttu.
 
Vastaus: Tupakoitko?

10v jälkeen 1kk polttamatta ja jatkuu vaan. \o/ pelaamalla lopetin :) Ja säästetyillä tupakkirahoilla ostin xboxin :D
 
Vastaus: Tupakoitko?

Mä en ymmärrä henkilökohtasesti tupakanpolttajia ja voin sanoa hyvällä omalla tunnolla, että tupakointiin ei varmasti kukaan löydä yhtään järkevää syytä. Puhuit tosta, että yläaste ei puuttunu röökaamiseen. Noh sama juttu täällä, mutta itse asiassa muo ei kiinosta, että ei pahemmin puutu. Khyllä nyt saatana yläaste ikäsen 7-9 luokkalaisen pitää tajuta se, että ei siitä polttamisesta varmaan mitään hyvää seuraa. Jotenkin vaan saan tyydytystä siitä, että aamusin kävelen kouluun ja nään, kun porukat kykkii jossain metsän/kopin takana polttamassa -18 asteen pakkasella, kun itse kävelen suoraan sisälle. Siinähän pilaatte terveytenne, hedelmällisyytenne ja tuhlaatte rahanne. Ei *****, tossa ei vaan ole mitään järkeä. Vaikka ihmiset vituttais kuinka paljon ja elämä potkis päähän, niin en polttamista aloittais. Purkakaa vaikka se agressio juoksulenkillä...lisää terveyttä ja tulee muutenkin hyvä fiilis. Sitte nää jutut, että "polttaminen on sosiaalista toimintaa ja tupakkapaikalla on parhaat jutut". Oi helvetti miks sitä pitää polttaa, että pääsee "ympyröihin"? Päättäkää ja juokaa sitten vaikka pullovettä yhdessä, niin kuulette ne samat stoorit ja terveyski säilyy. Välillä pistää ajattelemaan, että kuinka saatanan tyhmiä me ihmiset ollaan, kun keksitään esim. juuri tupakka, josta ei perjaatteessa ole mitään helvetin hyötyä paitsi nyt sen valmistajalle, joka käärii rahaa teidän polttajien kustannuksella. Tuo polttaminen on oikeasti melkein sama asia, kun menisitte joka kerta, kun olette menossa ostamaan tupakkaa, niin antaisitte rahanne suoraan jollekkin tyypille, vaikka ette saa tyypiltä mitään vastineeksi. Tupakka toimii samalla tavalla; Se ottaa, mutta ei anna yhtään mitään!!

Vanha teksti, mutta pakko vastata ;>

Niin, sanopa tuo että "tupakoijat on idiootteja" kaikille sitä koskaan polttaneille.
Kaikenmaailman intiaaneille kauan sitten ja isoisille piippuineen ja viskeineen.
Ei se ehkä anna terveyttä, mutta kyllä se silti sen antaa, mitä siitä ihmiset hakee.

Eihän sitä nyt niin voi ajatella että "Turhaan Juissi mehua ostat, juo vettä, et sä siitä mehun juomisesta mitään hyödy. Se on pelkkää sokerilitkua ja siitä on ihan turha maksaa." ... Ja mitäs me pelaamisesta hyödytään? Selkä ja sormien nivelethän siinä vaan menee. Ja silmät kun ruutua tuijotetaan päivät pitkät. Ja maksetaan ittemme kipeeks siitä että menee monia kymmeniä tunteja moisen täysin hyödyttömän viihteen takia.
Harva asia mitä ihminen tekee on oikeasti hyödyllistä, kun tarkemmin ajattelee. Ja vielä harvempi asia jota ihmiset nauttii on nykyään terveyttä edistävää. Ruokia myöten.

Mutta ymmärrän; Et tupakoi etkä pidä ihmisistä jotka tupakoi. Mutta ehdottaisin silti pyrkimään ymmärtämään ihmisiä jotka tupakoi, jottei ihan turhaan tarvi tuntemattomia vihata yhden erilaisen tottumuksen takia. :)
Vaikka tuskin nyt vihaatkaan, mutta vaan aika "suvaitsemattomasti" kirjotettu :) heh. En siis pahalla sano tai riitaa haasta kuitenkaan.

Anyway... Oon aivan varma että meillä kaikilla on omat huonot tapamme josta irtoo jonkinsortin iloa, viihdettä tai stressinlievitystä. Eikä ne usein ole terveellisimpiä... ellei nyt sitten se intohimo ole juurikin esim. lenkkeily. Silloin en voi sanoa muuta kun; Onneksi olkoon että sattuu pitämään jostain terveellisestä.

Kunpa vain voisinkin päättää mistä pidän. Olisin innokas hyväkroppainen kuntoilija joka todella nauttii liikkua ja jolla on aina inspiraatiota esim. sanoittaa biisejä.

Mutta hittodamn, ei vaan tunnu toimivan niin. Mikä siinä on kun ei tää ihmiskeho tottele. Eikä tee mikä ois hyödyllisintä. :)

Se tieto siitä, että tupakointi on epäterveellistä kyllä rajottaa omaa tupakointia mutta silti se vesipiipusta tuntuu olevan vähintäänkin se "The stressinlievittäjä"(kun oikein veetuttaa), "The ruokasavunautinto"(niitä harvoja kertoja kun savut melkeinpä "maistuu hyvälle", no joke) ja "se rituaali ennen nukkumaanmenoa".

Hattua nostan kuitenkin kaikille jotka pysyy tuosta erossa, eikä mitään vastaan sellaisia ihmisiä; kunhan eivät mua vihaa siksi että en ole yhtä yleispätevä ihminen ja siksi, että olen "sortunut tupakkaan."

Oishan se mukava olla parempi ihminen, ei siinä mitään. Ja yritys aina hyvä kymppi... ja tulos... eeh. aina hakusessa.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Röökii tulee vedettyy kännis ja välil saunan jälkeen. Nuuskaa menee duunis, treeneis ja sillon ko pelailen. Varsinkin kun änäriä pelaa, ni pakkohan se on pelinuuska laittaa, muuten ei kulje.. ;) Pieni käinä yläpuimuriin tekee gutaa! :) ..Täytys kyl lopettaa koko touhu taas..
 
Vastaus: Tupakoitko?

Videntoista vuoden jälkeen lopetin siihen pisteeseen, että polttelen ainoastaan silloin kun juon alkoholia, eli edelleenkin aika paljon.:p
 
Vastaus: Tupakoitko?

En polta. Tai pari kertaa vuodessa humalassa, jos joku tarjoaa tupakkaa tai nuuskaa, niin saattaa tulla otettua pari, siitäkin jos koettaisi nyt päästä eroon. Eli ei mitään hurjia määriä mene. Tämän vuoden saldo taitaa olla 3 :D Muutama vuosi sitten tuli poltettua enemmänkin stressin lievitykseen. Mitenkään aktiivisesti en ole koskaan polttanut. Sitten lopettelin sitä ja poltin vain kännissä. Ja sitten tuli tupakointikiellot ja lopetin tupakoinnin aika lailla siihen. Minun kaveripiirissäni lähes kaikki ovat savuttomia, joten en jaksanut aina mennä ulos asti polttamaan itsekseni, niin se jäi kätevästi siihen. Eipähän haise enää vaatteet viihteellä olon jälkeen :)
 
Vastaus: Tupakoitko?

En polta, kokeillut olen ei ollut minun juttu, kun taas sikari maistuu ihan hyvälle :). Tulee juotua, mutta ei mitään liian suuria määriä, ettei tarvi katua seuraavana aamuna.

Ei täälä kannata alkaa arvostelemaan tupakoijia, koska tuskin se vaikuttaa heidän päätöksiinsä liittyen tupakan polttoon. Itselleni on aivan sama jos kaverit polttavat, ei se niin pahalle enään haise, kaikkeen tottuu. (01.03.2004 12:54)
Polttanu ny ~6v, tarkotus ois tosin jouluaattona lopettaa.
 
Vastaus: Tupakoitko?

Nyt vappuna tuli 2 vuotta polttamatta. Sitä ennen about 15 vuotta tuli poltettua.
Yksi elämäni parhaista päätöksistä, lopettaminen kävi loppujen lopuksi aika helposti.
Nikotiini purkkaa söin jotain 4kk, sit vaimo sanoi, et loppuu toi jauhaminen :)
 
Tunnustaudun satunnaissikarioitsijaksi. Parin huurteisen perään yleensä maistuu mini vanilja pötkylä. Mm..paha tapa, mutta pieni pala nautintoa sekin.
 
Ylös Bottom