Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Turok evolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mutta olihan se perseestä... Tosin xbox-versio tuli "koettua", mutta tuskin se cube-versio ainakaan parempi on... En voi suositella kyllä kenellekkään.

Olin itsekkin ajatuksissa hankkia tämän, mutta vastaani tulee vain töykeitä arvosteluja, ja vielä töykeämpiä kommentteja pelaajilta. Super Mario Sunshine on hankintalistalla, Resident Evil tuli jo pelattua. Ajattelin kyllä hankkia vielä yhden pelin tässä lähiaikoina. Turok Evolution on siis huono.:(

Agressive Inline?

Itsekkin aattelin hankkia mutta vaihtelevat arvosanat on saanu epäilemään...pitäs päässä itse tesmaamaan.

Agressive Inlinen hankin ja hyvältä tuo vaikuttaa... Ovat jopa keksineet mukavia tapoja uudistaa Toni Haukan kulunutta kaavaa. Painii aivan eri sarjassa, kuin tuo surkea Turok =)

Kumma jos se Turok huono on, se acclaim(joka pitäs olla ihan hyvä peli talo)on tehny sitä viimeiset 3vuotta ja videoclipit jotka siitä näin näytti erittäin hienoilta ja lupaavilta.? Toinen ihme juttu on että missä se oikeen viipyy, GC versionhan piti tulla kauppoihin jo pari viikkoa sitten mutta eipä tuota oo näkyny. Onko siitä Turokista yhtään arvostelua missään suomenkielisillä netti sivuilla tai pelilehdessä? En oikein jaksaisi uskoa sitä huonoksi ennen kuin itse näen. Jos se kuitenkin on paska niin onneksi ennakko tilasin Marion enkä Turokia, olin nimittäin aivan lähellä niin tehdä :rolleyes:

3 vuotta?
no eivät oo huomannu yhtä karua bugia!(ainakin seuraava bugi on pc versiossa)
kun saat jossain kentässä aseen ja ammut kaikki panokset ja menet kentän läpi niin ase on hävinnyt. loppupelin kyllä löydät panoksia hävinneeseen aseeseen mutta asetta et saa enää takaisin muuten ku xiit tai aloitat alusta ja jätät aina yhden panoksen aseeseen ennen kentän loppua!:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wl@n
3 vuotta?
no eivät oo huomannu yhtä karua bugia!(ainakin seuraava bugi on pc versiossa)
kun saat jossain kentässä aseen ja ammut kaikki panokset ja menet kentän läpi niin ase on hävinnyt. loppupelin kyllä löydät panoksia hävinneeseen aseeseen mutta asetta et saa enää takaisin muuten ku xiit tai aloitat alusta ja jätät aina yhden panoksen aseeseen ennen kentän loppua!:D
Hö? vähä tönkkö systeemi! Kyllä se acclaim tosiaan viimeiset 3 vuotta sitä väittää tehneensä.
Kävin muuten muutamilla ulkomaisilla pelisivuilla turokin arvosteluja lukemassa ja sen verran niistä selvää sain että mikään hyvä peli ei tosiaan ole kyseessä. Nyt räiskintä pelejen paikka cubepeleissä jää täyttämättä, vai onko cubelle yhtään hyvää ammuskelu peliä?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tänään toi posti Turokin allekirjoittaneelle. Pari tuntia äsken pelailin. Ihan iloisesti yllätti. Positiivisessa mielessä. Grafiikka on suht hyvää, pelattavuus GC:n padilla pelatessa on hyvä, musiikit ja äänet ovat hyvät, jne. Ja mikä parasta, pelaaminen on hauskaa. Kunnon aivotnurkkaansplätterimeininkiä ja tappotunnelmaa, veri roiskuu kuin Soldier of Fortunessa konsanaan, ellei vähän enemmänkin. Varsinkin tech bowlla on hauska snaipata päitä irti tai vaikka ampua apinoita. Toisaalta eihän tuossa muuta tehdä, kuin edetään "viidakkokujaa" pitkin ja tapetaan kaikki mikä liikkuu ja räiskitään jokaista kaislikkoa, josta vaan suhinaa kuuluu. Välillä painellaan nappeja ja pompitaan. Ensimmäisen lento-osionkin pelasin jo, ja se oli ihan jees. Yhtään bugia ei tähän mennessä ainakaan vastaan tullut, vaikka mm. vesi sangen karmeasti tehtyä onkin.

sain pelin eilen ja jonkun aikaa kerkesin pelaamaan. juuri tuota aivot nurkkaa ja ampumaan se oli... mutta se oli kyllä loistavaa ajan vietettä :)

erään hienon bugin satuin bonggaamaan: krokotiilit hyökkasitvät maalla kimppuuni ammun puuta että se kaatuisi niitten eteen yks kroko oli juuri puun kohdalla kun se rupes kaatumaan niin tämä kroko kiipesi kuin kissa konsanaan sinne puuhun :D kyllä oli naurussa pitelemistä

Itse sain Turokin tänään ja pakko myöntää, että on kyllä mukavaa ajanviihdettä. Kunnon räiskimistä :D, nyt pitää mennä pelaamaan taas lisää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hyper mario
Oks kukaan teistä pelannut turokkia porukassa eli
moninpeliä.:confused:

Ite en ainakaan vielä. Mutta manuaalissa ainakin esitellään erikoisvermeitä, mitä moninpelissä ois, ja eri pelimoodeja, joita tuntuu olevan todellakin riittävästi. Ja erikoisvermettähän löytyy jos jonkinlaista, hyppybootseista ydinpommiin :)

Se turok siis onkin hyvä peli!?:) Jossakin arvostelussa sanottiin että tallennus mahdollisuudet ovat tuskastuttavan harvassa. Onko se isokin ongelma?

On hyvä. Tuskastuttavan harvassa? Missäs niin sanottiin? Hmm... Peli tallentaa aina itse itsensä jokaisen kentän päätteeksi. Ei nuo niin kamalan pitkiä ole. Tosin täytyy kyllä myöntää, että jos kuolee kentän lopussa viimeiseen vihulaiseen, niin se käy hieman kyrsimään, kun pitää alusta alottaa mokoma kenttä. Mutta ei kannata kuolla :) Ja tallennusmahdollisuudet eivät ole mahdollisuuksia, vaan peli tallentaa itse tilanteen väkisellä, halusit sitä tai et.

broidia vastaan vierähtää iloisesti muutama tunti putkeen

No niin, kaverilla tänään viiden tunnin Turok-sessio.:)

Täytyy myöntää, että olen positiivisesti yllättynyt. Ne, jotka ovat nähneet Jurassic Park-elokuvia osaavat suunnilleen kuvitella ensimmäisen tason: metsästetään raptoreita viidakossa.

Olin kuullut kritiikkiä toisesta tasosta, jossa lennetään lentoliskon selässä, mutta ainakin minulle se toi mukavaa vaihtelua ainaiseen FPS-toimintaan.

Kolmas taso on hyvin ensimmäisen kaltainen, tosin vihollisia alkaa löytyä enemmän.

Kontrollit ovat aluksi vaikeat esim. Perfect Darkia pelanneille, koska vasen etusormi ei enää toimikaan liipasinsormena, vaan tuo toiminto on siirretty R-napille. Mutta jonkin ajan kuluttua tuohonkin tottuu.

Grafiikat ovat täysin mukiinmenevät. Kauniimpaa vettä tietysti on nähty, mutta pelin framerate ei missään vaiheessa pudonnut hyväksyttävän alapuolelle.

Ja vielä moninpelistä. Ensimmäinen huomautus: ei tutkaa. Ei sinänsä suuri puute, mutta kun kaikki multiplayer-tasot ovat valtavan suuria niin saattaa hyvinkin kestää parisen minuuttia ennen kuin pelaajat kohtaavat toisensa. Seuraus: tulitaistelu, jonka jälkeen taas harhailua. Eihän tämä muuten, mutta pelit venyvät pitkiksi.
Tiimimatseja kokeiltu, samoin kuin myös esim. Monkey Tagia, joka ei ole läheskään yhtä hauskaa kuin Turok 2:en aikoihin.

Kokonaisuutena peli on parempi kuin voisi luulla. Ne jotka ovat pitäneet edellisistä Turokeista eivät tule pettymään.
Pelin kestosta en luonnolisesti pysty sanomaan mitään, mutta eipä taida cubelle vielä olla yhtä hyvää FPS-peliä.

Ylös Bottom