No niin, kaverilla tänään viiden tunnin Turok-sessio.
Täytyy myöntää, että olen positiivisesti yllättynyt. Ne, jotka ovat nähneet Jurassic Park-elokuvia osaavat suunnilleen kuvitella ensimmäisen tason: metsästetään raptoreita viidakossa.
Olin kuullut kritiikkiä toisesta tasosta, jossa lennetään lentoliskon selässä, mutta ainakin minulle se toi mukavaa vaihtelua ainaiseen FPS-toimintaan.
Kolmas taso on hyvin ensimmäisen kaltainen, tosin vihollisia alkaa löytyä enemmän.
Kontrollit ovat aluksi vaikeat esim. Perfect Darkia pelanneille, koska vasen etusormi ei enää toimikaan liipasinsormena, vaan tuo toiminto on siirretty R-napille. Mutta jonkin ajan kuluttua tuohonkin tottuu.
Grafiikat ovat täysin mukiinmenevät. Kauniimpaa vettä tietysti on nähty, mutta pelin framerate ei missään vaiheessa pudonnut hyväksyttävän alapuolelle.
Ja vielä moninpelistä. Ensimmäinen huomautus: ei tutkaa. Ei sinänsä suuri puute, mutta kun kaikki multiplayer-tasot ovat valtavan suuria niin saattaa hyvinkin kestää parisen minuuttia ennen kuin pelaajat kohtaavat toisensa. Seuraus: tulitaistelu, jonka jälkeen taas harhailua. Eihän tämä muuten, mutta pelit venyvät pitkiksi.
Tiimimatseja kokeiltu, samoin kuin myös esim. Monkey Tagia, joka ei ole läheskään yhtä hauskaa kuin Turok 2:en aikoihin.
Kokonaisuutena peli on parempi kuin voisi luulla. Ne jotka ovat pitäneet edellisistä Turokeista eivät tule pettymään.
Pelin kestosta en luonnolisesti pysty sanomaan mitään, mutta eipä taida cubelle vielä olla yhtä hyvää FPS-peliä.