Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TV-ohjelmat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Futurama, Frendit, SmackDown! ja RAW sekä Conan O'Brien.
Kuinka moni muuten osallistui siihen subTV:n Conan kisaan/paljon saitte pisteitä? Itse taisin saada jotain 20... Millonkohan voittajat julkistetaan.
Mä sain vähän alle 20, olisko ollu jotain 17 pojoa. Kysymykset (3kpl) siis tiesin, mutta olin liian hidas :rolleyes:
 
Joskus tuli tuo paras scifi-sarja Babylon 5 kakkoselta ja sillon en tietenkään sitä huomannu kattoo. :( No onneksi on kovolla parhaimmat jaksot.
Ja Sledge Hammer, ei saatana :D
 
Tulee katsottua lähinnä Dark Angelia, CSI:tä, Ozia (kunhan vaan jatkuu joskus), Simpsoneita, Frendejä, Smallvilleä (Kreuk, uuh)...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe

Se On Siinä = ***** (Ollut koko syksyn väripilkku, ehdottomasti joka viikon kohokohta.)

Et voi olla tosissasi! Typerämpää ohjelmaa ole vähään aikaan nähnyt.

Mutta Sopranos 0wns. Hyvä että näyttävät/näyttivät sarjan uudelleen alusta asti. Missasin alkuosia ihan hirrrrveästi.

CSI on aivan loisto sarja. Vaikka ne syylliset arvaa pelkästä irvistyksestä niin silti...

Harry Enfields Brand Spanking New Show. Tämän hetken parasta komediaa. Harry Enfield on nero.

Seinfeld. Enfieldin kanssa parasta komediaa. Jerryn stand-up osiot naurattavat joka kerta.

Muumilaakson Tarinoita. Jokaikinen jakso on nähty ja nauhotettu. 9 kasettia muumeja koristaa hyllyjä. Helposti maailman paras TV ohjelma.

X-Files saisi tulla ihan alusta asti uudestaa. En ole Mulderin lähdön jälkeen jaksanut kattoa :p

Babylon 5 uusintaan. Kaikki kehuu niin maan perkeleesti, että on se nähtävä mistä ne puhuu.

Alkuperäiset Star Trekit. Tulee SubTV:ltä ikävä kyllä. Minä haluan kahtoa :(

The Simpsons. Nyt uusia jaksoja kehiin, perkeles!

Futurama. Harmittaa helevetisti kun loppui. Näyttivät piru vie vain pari tuotantokautta vaikka niitä useampia on tehty. Futurama ruutuun!
 
Onkos ketään seurannut The Shieldiä Canal+:lta? siinä on munaa! ja voittipahan sarja juuri Gloden Globen. Enpä ois uskonut että tuota pääosan näyttelijää voisi ottaa tosissaan roolissaan mutta loistavasti tuon vetää!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arca
Harry Enfields Brand Spanking New Show. Tämän hetken parasta komediaa. Harry Enfield on nero.

Itseasiassa Enfieldin taso on laskenut aika paljon sitten Fast Shown aikojen.
 
No ehkä hiukan, mutta kyllä minä silti ihan puhtaaseen rehottavaan nauruun purskahtalen Enfieldiä katsellessa.
 
Siitä roskasta joka tälläkin viikolla tuli tai tulee, erottelen yleensä nämä:

- Seinfeld
- The Simpsons
- Sledge Hammer!
- Ed

Sab tii vii ei sitten näy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Joskus puol vuotta sitten niitä näytettiin about 10-15kpl ja nyt on tullut noin kolme. Huono kuningasidea maikkarilta jakaa tuotantokausi kahtia.

Uusia jaksoja puoli vuotta sitten, eli näytettiinkö uusia jaksoja jo kesällä :confused: Dark Angelin jälkeen näytettiin mielestäni vasta syksyllä X-Files uusintoja. Alettiinko sitten näyttämään uusia jaksoja ja sitten taas uusintoja, ja nyt sitten jatketaan taas uusilla jaksoilla? Valitan, jos tämä on yleisessä tiedossa, ja olen vaan tyhmyyttäni missannut koko jutun.
 
- Sopranos (Ehkä paras televisiosarja mitä nykyään tulee.)
- Madventures (Hiiteen kaikki Veikan matkaoppaat, tämä on paras!)
- SmackDown! ja RAW (Mukavaa viihdettä sunnuntai-iltojen ratoksi.)
- Ritari Ässä ja Miami Vice (Katson aika kun muistan, kulttikamaa.)

Tuossapa nuo. Nykyään ei televisiosta tule muuta kuin niitä pirun chatteja ja keskusteluohjelmia! :mad:
 
Maailman Hauskimmat (World Funniest) ohjelmassa oli tänään ihan huvittavia juttuja.

Oli esim. hauska katsoa kun joku koira yritti saada flipperi automaatin palloa kiinni raapimalla konetta. Koira näytti pettyneeltä kun kuula meni game overiin. :D
 
World funniest oli kyllä aika maukas :D Ainakin parempi kuin pilanpäiten. Kunnon sekoilua eikä mitään älyttömiä tempauksia.
 
Näitä tulee telkkarista seurattua:

-Buffy the vampire slayer
-Angel
-Iron Chef
-Farscape
-Wind & Cloud: Conquer the world (tai suomeksi "Idän Soturit")
-Xena
-Hercules
-Simpsonit
-Futurama
-Late Night with Conan o' Brien
-Dragonball Z
-Samurai Jack
-Tähtiportti
-Sopranos
-24
-Seinfeld
-Star Trek
-Insomniac
-Sledge Hammer

siinähän ne tais olla tulee noita aika paljon kateltua. Huonoimmat noista on 24 ja sopranos, mutta heitin neki listaan kun tulee niitä aina välillä tsiigailtua :eek:
 
Eipä oo aikaa katella enää tv:tä. Nää katon kuitenkin:

- 24
- Dragon Ball Z
- X-Files

Ja tietenkin Frendejä ja Sinkkuelämää, mut ne on tauolla.

Smallvilleä (Kreuk, uuh)...

Smallvilleä on kyl ihan pakko kattoa just Kreukin takia. Tänään oli aika herkku jakso :p
 
Tällä hetkellä in (jotkut on tauolla):

Simpsonit
Futurama
X-Files
Seinfeld (paras jenkkikomedia)
Sledge Hammer
Paritellen! (brittihuumori on pop)
Harry Enfield (tämä mies ON nero)
Oz (kyllä siitä vielä 6 jaksoa tulee!)
Frendit (tätä katsoessa tulee aina iloiselle tuulelle)
Olen järkyttävä Kauniit ja Rohkeat sekä Survivor -narkomaani!
Huonoja sarjoja nyt löytyy joka lähtöön -- Emmerdale, Salatut Elämät, Kotikatu, Suuri Seikkailu, Tunteita ja Tuoksuja, FST:n ohjelmat, Ally McBeal, Elämä käsissä jne.

Tuosta Sledge Hammerista vielä, niin se kyllä on oikeasti mielettömän hyvä sarja. Sen vihaajat luultavasti pitävät Smackdownista ja luulevat sitä oikeaksi.
 
Ylös Bottom