Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuo kyllä mulla on, mutta 3D Mark menee koko ruudulle, miten saan infon näkymään samaan aikaan ruudulle?Ainakin PC versiossa saa CPU/GPU lämpöjä ja tehon kulutusta monitoroitua, kun avaa System Info ohjelman taustalle ja laittaa 3Dmarkin tulille, sillä voisi alkaa haarukoimaan ongelmaa.
Kiitos tästä neuvosta, en olisi tätä itse tajunnut.Näkyy tuossa kuvaruudun päällä, mutta puuttuuko tuo konsoliversiosta?
Mitä tämä koko termi "kellotus" oikein käytännössä tarkoittaa?Hienoa että sait vian selvitetyä. Toinen vaihtoehto testata olisi OCCT ohjelma, laittaa Test Typen "Infiniteen" ja antaa ohjelman olla niin kauan päällä, että lämmöt ja watit ei enää nouse.
Isompia virtalähteitä avautuu jossain vaiheessa lisää, en muista enää millä levelillä.
Laitetaan nyt tehonkulutus asioita spoilereihin, jos joku haluaa itse miettiä:
Alikellottamalla voi koettaa pudottaa tehonkulutusta hieman pienemmäksi, ei kuitenkaan satojan watteja.
Näytönohjain vaikuttaa enemmän, prossu ei kovin paljon. Näyttis vaatii GPU tuner ohjelman ja prossua saa yli/ali kellotettua biosista, jos koneessa oleva emo ja prosessori sitä tukee.
Käytännössä prosessorin tai muistin tehoja nostetaan. Se tuottaa enemmän lämpöä ja taas kaatuu herkemmin. Toisaalta voit pienentää tehoja parantamaan tilannetta.Mitä tämä koko termi "kellotus" oikein käytännössä tarkoittaa?
Hieno peli se tähän asti on ollut vaikka nousin vasta tasolle 6
Alkoi myös kiinnostamaan tuo oman keskusyksikön sisältö ihan eri tavalla.
Taas uutta peliä tulossa konsoleille.
Tiedän, että tämä on Farming peli ja foorumilla on Farming peleille oma ketju.
Mutta tämän pelin mekaniikat ja idea liippaa paljon enemmän näkyä simuja missä tehdään eri ammattien töitä (gold Rush, house flipper jne), nyt vain sattuu olemaan maatila kyseessä. Jotenki siksi laitan tämän tänne. Ei ole siis pätkääkään mikään kilpailija esim Farming Simulatorille ja vastaaville.
Marraskuun 7 päivä, ps4, Switch ja Xbox One;
Edit: ja PC:lähän tämä jo on, joten gameplay videota youtube täynnä.
Edit: täällä useampia videoita:
Sen mitä tuossa vieressä katselin, niin eipä mulla ollu grafiikasta mitään ihmeellistä sanottavaa. Ihan hyvältä näytti kaikinpuolin verrattuna muihin saman tyyppisiin peleihin (House flipper, gold Rush, Car Mechanic Simulator jne..)On kyllä sen verran ruma peli että jää kokeilematta, ei oikeen saa mitään immersiota kun peli näyttää siltä kuin se olisi tehty 10 vuotta sitten.
Kannattaa varmaan katsoa löytyykö pleikalla siihen tallennus vaikka et olekaan saanu aloitettua. Poista se, jos ei auta ni poista peli ja asenna uusiksi.Ostin PS4 tuon House Flipperin mutta se näköjään pelikelvoton! Kun pitäs aloittaa new game niin mitään ei tapahdu kun painaa x. Oon kokeillut toisella ohjaimella, käynnistää pelin uudelleen, sammuttaa konsolin. Ei auta mikään. Voi vittu.