rap
Well-Known Member
Toi peli kiinnostais kyllä mutta laita ihmeessä videoo ja mielipidettä kannattaakoJos joku ostanu ni pistäkää ny kokemuksia etten minä aina ole se ensimmäinen testaaja.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toi peli kiinnostais kyllä mutta laita ihmeessä videoo ja mielipidettä kannattaakoJos joku ostanu ni pistäkää ny kokemuksia etten minä aina ole se ensimmäinen testaaja.
Videota kyllä tulee, en tiedä ehtiikö huomiseksi vielä kun vasta illalla julkaistaan pc:lle.Toi peli kiinnostais kyllä mutta laita ihmeessä videoo ja mielipidettä kannattaako
Jahas, mikäs näppäin se on? Toisesta tatista vaan meni nuo kolme ulkonäkymää. Koitin näppikseltä C:tä mikä usein on kameralle ni jätin etsinnän kun se ei toiminut.Asetuksista saakin hiiren niin ettei tarvii painaa kun kääntää kameraa. Kyllä ainakin tuossa ekassa kuorma-autossa saa ohjaamo näkymän, ajoin siitä. Mä en oo tätä pleikalla pelannut, alku ainakin vaikuttaa nyt pc hauskalta pelaamiselta ja oman firman kehittämiseltä. Jatketaan huomenna.
Näin mä just tein. Mutta se sammuttaa auton aina ku hyppään ulos. Myös jos valikoista teleporttaa toiseen. Ja ku auto sammuu ni betonin valuminen loppuu.Itsekin jumitun varmaan 20 min siinä autotalli tehtävässä että miten tää betoni homma tehdään. Mulla pysyi auto kyllä käynnissä vaikka normaalisti tulis autosta pois. Ensin pumppuautosta avaa luukun jonne betoni menee. Sitten auto jossa betoni pyörii pitää peruuttaa pumppuauton perään kiinni ja jättää se laskemaan betonit pumppu autoon. Sitten siirryt pumppuautoon ja betoni menee tallin katolle. Mulla toimi näin ja auto jäi laskemaan betonit pumppuautoon luukusta vaikka poistuin autosta.
Onkohan sitten bugi. Kokeile toisella autolla. Mulla nyt 7 tuntia takana. Jäin tähän heti koukkuun Sain kampanja tehtäviä auki, tullu tietä rakennettua ja nyt menossa isompi parkkipaikka. Onneks tässä on pikasiirtyminen olemassa, olis ihan painajainen pelata ilman sitä kun joutuu koko ajan siirtymään paikasta toiseen.Näin mä just tein. Mutta se sammuttaa auton aina ku hyppään ulos. Myös jos valikoista teleporttaa toiseen. Ja ku auto sammuu ni betonin valuminen loppuu.
Fast travelia itse käytän kans kaikkeen. Tein ite jonkun ison varastohallin kans jo. Siinä sai nosturilla ihan jo tosissaan pistää palkkia ja seinän osia paikalleen.Onkohan sitten bugi. Kokeile toisella autolla. Mulla nyt 7 tuntia takana. Jäin tähän heti koukkuun Sain kampanja tehtäviä auki, tullu tietä rakennettua ja nyt menossa isompi parkkipaikka. Onneks tässä on pikasiirtyminen olemassa, olis ihan painajainen pelata ilman sitä kun joutuu koko ajan siirtymään paikasta toiseen.
Muutitko ne varsien liikuttelut asetuksista? Siellä on kolme eri moodia niille.Huhuh. On tuossa Construction Simulatorissa ainakin tekemistä. Piti tutorial tehdä niin neljän tunnin jälkeen vielä pelasin. Mukavaa hommaa. Vielä kun sais tuota kameras paremmaksi ja kaikki nostureiden ja varsien liikuttelu. Onko se noin vaikeaa esim. Farming simulatorissa vai mikä tässä mättää? Tää on kaverin kanssa varmasti netissä kivaa.
Koitin mä niitä, mutta en huomannu paljon eroa. Vaihtu oikealta vasemmalle ja jottain. Eiköhän tuo ala sujumaan kun pelailee vaan menemään.Muutitko ne varsien liikuttelut asetuksista? Siellä on kolme eri moodia niille.
Nuo kaksi sen arcaden lisäksihän on siis ihan oikean elämän standardeja minkä mukaan esim kaivinkone toimii. Sen takia esimerkiksi puuhommat Farming simussa on itselle ihan tuskaa kun kaikki menee yhdellä tatilla siinä.Koitin mä niitä, mutta en huomannu paljon eroa. Vaihtu oikealta vasemmalle ja jottain. Eiköhän tuo ala sujumaan kun pelailee vaan menemään.