Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tyytyväinen PS2FINiin ?

Eihän tuossa tittelikisassa ole edes ideaa... Loppujen lopuksi: mitä ihmeen väliä noilla titteleillä on. Voi pelkkä jäsenkin olla asiallinen ihminen ja hyvä keskustelija. Ei se tarkoita, että muutut heti tsädääm koko foorumin kunnioitetuimmaksi ja vaikutusvaltaisimmaksi tyypiksi kun nimesi alle tulee joku 'hypersuperjäsen' tarra. Ihan "oikeita" palkintoja vain kehiin (tietenkin ps2fin:n budjetin mukaisesti)!
 
Bugittaako täällä joku, kun nykyää Vieraana näkee näiden kysymysten tulokset.
on tosi helppo vastaa niinkuin enemmistö, kun ensin vieraana katsoo mihin vaihtoehtoon on vastattu eniten.
näin ei ennen kyllä mun mielestä ollu.
tässä kysymyksessä sillä ei mitään merkitystä ole, kun tämä ei ole kisa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
Bugittaako täällä joku, kun nykyää Vieraana näkee näiden kysymysten tulokset.
on tosi helppo vastaa niinkuin enemmistö, kun ensin vieraana katsoo mihin vaihtoehtoon on vastattu eniten.
näin ei ennen kyllä mun mielestä ollu.
tässä kysymyksessä sillä ei mitään merkitystä ole, kun tämä ei ole kisa.

Outo homma tai sitten viimeinen BBS päivitys muutti tuon. En ainakaan vielä ole löytänyt namiskuukkelia millä tuon saisi entisenlaiseksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Vahe, juniorit? Ethän yleistä, ethän?
Huomasinpas tämän postauksen vasta kun joku nosti threadin ylös.. :) [nyt en tajua enää itsekkään?]

Juu, yleistän. Yleistäminen on helvetin mukavaa,
kannattaisi ihmeessä kokeilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Eihän tuossa tittelikisassa ole edes ideaa... Loppujen lopuksi: mitä ihmeen väliä noilla titteleillä on. Voi pelkkä jäsenkin olla asiallinen ihminen ja hyvä keskustelija. Ei se tarkoita, että muutut heti tsädääm koko foorumin kunnioitetuimmaksi ja vaikutusvaltaisimmaksi tyypiksi kun nimesi alle tulee joku 'hypersuperjäsen' tarra. Ihan "oikeita" palkintoja vain kehiin (tietenkin ps2fin:n budjetin mukaisesti)!

Ihmiset ovat huomionkipeitä, totta kai! Ja merkkaahan se vähän, jos nimen alla lukee esim. Moderaattori ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
merkkaahan se vähän, jos nimen alla lukee esim. Moderaattori ;)
Toden totta! Mielestäni tämä on jopa hienompi titteli kuin esimerkiksi toimitusjohtaja. Tosin, jos joku toimitusjohtaja tahtoo vaihtaa paikkaa kanssani, niin olen heti valmis.
 
Rekkasin pari päivää sitten.
Kaikki kunnossa ja asiallista porukkaa.
Minua tapaa myös tiltissä,garagessa.
Eli hyvä forum :)
 
Minusta sivut vaikuttavat erittäin hyvältä, mutta scriptiä voisi päivittää. Kun olen hillunut päivät pitkät klubitus.orgissa, ffffansseilla tai Suikopostilla niin on aika kämäsen tuntusta tulla tänne.. :(
Myös suosittelisin jotain pistekeräys-systeemiä. Mitä enemmän postaa niin saa jotain leveleitä tms. -> se innostaa olemaan aktiivinen jäsen mm.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kasumi^
Minusta sivut vaikuttavat erittäin hyvältä, mutta scriptiä voisi päivittää.

Kerrotko tälläiselle tyhmemmällekkin mitä tarkoitat.

Mitä enemmän postaa niin saa jotain leveleitä tms. -> se innostaa olemaan aktiivinen jäsen mm.

Innostaa toki, mutta innostaa myös turhaa postailua "leveleiden" toivossa.
 
No sitä että siirtyisi vaikka käyttämään YaBB 1 Gold - SP 1.1 tai phpBB 2.0.4 tai jotain vielä tuoreempaa versiota. En kyllä ole hirveästi tutustunut tähän versioon vielä, mutta sain sen vaikutuksen, että kyseessä on vanhempi versio jostain(?)

Tuo leveli juttu on tietenkin erittäin totta, mutta sitä varten voisi tietenkin hankkia moderaattoreita seuraamaan tilannetta. Uskon, että kiinnostuneita löytyisi ja myös luotettavia sellaisia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kasumi^
No sitä että siirtyisi vaikka käyttämään YaBB 1 Gold - SP 1.1 tai phpBB 2.0.4 tai jotain vielä tuoreempaa versiota. En kyllä ole hirveästi tutustunut tähän versioon vielä, mutta sain sen vaikutuksen, että kyseessä on vanhempi versio jostain(?)

Tollanen Yabb meillä vissiin alkuaikoina oli, mutta ei pysynyt kasassa. Sen takia etsimme luotettavamman ja päädyimme tähän vBullettiin.

Tämä vBullet on maksullinen softa ja maksaa tätä nykyä $160. Ja meillä pyörii uusin versio kyseisestä softasta tällä hetkellä.

Uudempiakin löytyy, mutta ne ovat Beta asteella vielä.

http://www.visualbasicforum.com/
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kasumi^
En kyllä ole hirveästi tutustunut tähän versioon vielä, mutta sain sen vaikutuksen, että kyseessä on vanhempi versio jostain(?)

Meillä on käytössä tuorein julkaisukelpoinen vBulletin sillävälin kun odottelemme vBulletin 3.0:n valmistumista (beta 7 nähtävästi menossa) ja harkitsemme sitten boarditilannetta uudelleen.

Minusta tässä on kaikki mitä tarvitaan ja vähän päälle, mutta kerro toki jos mieleesi tulee ehdotuksia. Harmi vaan, ettei tämänkään softan kaikkia omituisuuksia käytetä yleisen ette-arvaa-minkä takia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Äänestin rehellisesti (ja olen melkein ansainnnut Superjäsen- tittelin ;) ) joten jatkakaa samaan malliin. Rahalahjoitusta voin harkita (jos vain voitan Lotossa :D )
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Yhdyn edelliseen puhujaan. :)

Yhdyn tuohon :D
 
Jaah siitä on noin 2vuotta ku viimeks tänne foorumille kirjotin :)
No kyllä ainakn olen (tai olin) tyytyväinen. Muuten mihis Jore on hävinny? Katoin tiimiä ja sieltä johonki kadonnu.
Ja viel vanha avatar \o/
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Kerrotko tälläiselle tyhmemmällekkin mitä tarkoitat.



Innostaa toki, mutta innostaa myös turhaa postailua "leveleiden" toivossa.
shava meens späm!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tonttu
Jaah siitä on noin 2vuotta ku viimeks tänne foorumille kirjotin :)
No kyllä ainakn olen (tai olin) tyytyväinen. Muuten mihis Jore on hävinny? Katoin tiimiä ja sieltä johonki kadonnu.
Ja viel vanha avatar \o/
Tervetuloa takaisin! Niinhän se on, ettei tiikeri pääse eroon raidoistaan :)

Joren kadotimme tutkiessamme harvinaista mineraaliesiintymää Altair 4:lla, joten ei siitä sen enempää.
 
Ylös Bottom