Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tyytyväinen PS2FINiin ?

Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Beep beep! En mää mihkään ole kadonnut, ei vaan ehdi pelaamaan kuten ennen. Parempi siis antaa homma muiden käsiin, jottei taso pääse laskemaan ylläpidon kyllästymisen myötä (joka on suurin syy huonoihin saitteihin IMO). :p

PS2FIN kun ei ole kenenkään egotrippi, vaan kunnon kamaa pelaajilta pelaajille.
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Ei suoraan liity aiheeseen, mutta en tuntenut tarpeelliseksi tehdä uutta ketjua näin pienen asian takia.

Pieni kysymys vain: Miksi uutinen uusista Resident Evil 4 ja Killer 7 -trailereista on PS2FINin puolella? Cubellehan kummatkin ovat ensin tulossa (en ole aivan varma Killer 7:stä, mutta ainakin yhtä aikaa PS2:n kanssa) ja Cubelle niitä varmasti enemmän tällä hetkellä odotellaan.
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

No sen takia, että sen tein minä PS2FINin uutistoimittajan ominaisuudessa. :)

Useammalle alustalle tulevien pelien uutisia on milloin milläkin puolella, eikä ehkä ole kovin fiksua julkaista samoja uutisia joka sivulla. Laitoin kyllä linkin traileriin Cube-keskustelujen Resident Evil -ketjuun, mutta Killer 7:lle ei ketjua vielä ollut.

Killer 7:n pitäisi tosiaan tulla molemmille yhtä aikaa ja Ressun sitten myöhemmin PS2:lle.
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Olen ollut tyytyväinen PS2FINiin vuodesta 2001 lähtien, hienoa työtä.
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Itse pidän Ps2Finistä.

Olisiko muuten mahdollisuus saada jotain video clippejä peleistä sinne,ainoastaan kuvia löytyy.

Eli lisää video arvosteluja peleistä,ja pikkasen ennakkoa peleistä jos on mahdollista.

PS

Jos ps2fin kaipaa video arvosteluja peleistä,niin mä voin kaappaa peleistä video kuvaa ja joku muu saa hoitaa sen arvostelun lukemisen ja nauhoittaa sen ja lähettää minulle.
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Kyllä tämä on paras paikka netissä. :)

varma juttu.
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Mordor sanoi:
Itse pidän Ps2Finistä.

Olisiko muuten mahdollisuus saada jotain video clippejä peleistä sinne,ainoastaan kuvia löytyy.

Eli lisää video arvosteluja peleistä,ja pikkasen ennakkoa peleistä jos on mahdollista.

--------------------------------------------------------------------------------

KonsoliFINillä on käytössä "mediaserveri 40GT tilalla" jonne voimme laittaa pelivideoita ym.

Tuo vaan on vielä ollut vähäisessä käytössä ja pitäisi tuotakin suunnitella että saisimme sen parempaan hyötykäyttöön.
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

XShava sanoi:
KonsoliFINillä on käytössä "mediaserveri 40GT tilalla" jonne voimme laittaa pelivideoita ym.

Tuo vaan on vielä ollut vähäisessä käytössä ja pitäisi tuotakin suunnitella että saisimme sen parempaan hyötykäyttöön.
"Koodihoromme" on ilmeisesti kehittämässä jotain työkalua, jotta palikampikin uutisoija ja arvostelija saisi tuon käyttöön. Omaan kokeiluuni voi käydä tutustumassa PoP:WW-ketjussa. ;)
Mitään juonnettuja peliarvosteluvideoita tuskin on luvassa vähään aikaan, vaikka sen suuntaisilla ajatuksilla on joskus leikiteltykin. :cool:
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Oliver sanoi:
"Koodihoromme" on ilmeisesti kehittämässä jotain työkalua, jotta palikampikin uutisoija ja arvostelija saisi tuon käyttöön. Omaan kokeiluuni voi käydä tutustumassa PoP:WW-ketjussa. ;)
Mitään juonnettuja peliarvosteluvideoita tuskin on luvassa vähään aikaan, vaikka sen suuntaisilla ajatuksilla on joskus leikiteltykin. :cool:

Hyvinhän tuo kokeilu ainakin toimii ;)
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

XShava sanoi:
Hyvinhän tuo kokeilu ainakin toimii ;)
Joo, pitää duunissa puhkoa taas reikiä muuriin, että saan toimimaan sieltäkin, ettei kaikkea tarvii vapaa-ajalla tehdä. ;)
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Eikö se ole ihan vaan PlayStationFIN eikä PS2FIN (lue: pilkkujen raiskaus on kivaa)

No kuitenkin, hyvin ootte pärjänny täällä ja arvostelut tulee tosiaan vähän myöhässä, mutta se on ymmärrettävää. Uutiset on ihan hyviä/asiallisia/aiheeseen liittyviä. Ei valittamista. Jatkakaa.
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

tortza sanoi:
Eikö se ole ihan vaan PlayStationFIN eikä PS2FIN (lue: pilkkujen raiskaus on kivaa)
No vielä ketjun perustamisen aikaan se oli PS2FIN...:p
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Millos tulossa FF XII arvostelu? Ja olen todella tyytyväinen! Paras suomalainen pleiskari sivu ja uutisia on aina eniten ja hyviä sellaisia!
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Voisin nyt sanoa että pikkuisen pettynyt olen PS2finiin, mutta silti jatkakaa samaan malliin :)
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Kaikki hyvin, jatkakaa samaan malliin voimavarojen puitteissa.

ps. onks toi tilinumero oikee, laitoin sinne 150 e konsolifinin hyväks :)

no ei nyt ihan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Kaikki on hyvin ja nyt olen superjäsen :D
Arvostelut voisivat kyllä mielestäni tulla hieman aikaisemmin kyseisen pelin julkaisua eikä pari kuukautta jälkeen.. Muuten kyllä loistavaa työtä teette! Suomen Paras keskustelufoorumi!
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Joo, kaikki hyvin jatkakaa samaan malliin, täällä on kiva käydä pari kertaa päivässä.

Mutta, "PS2FIN ei iske, sillä omistan universumin parhaan konsolin", miten tämä lause voi olla tosi koska kyselyä tehdessä PS2 OLI paras :confused: , nythän se on luonnollisesti PS3
 
Vastaus: Tyytyväinen PS2FINiin ?

Blackdawn sanoi:
Joo, kaikki hyvin jatkakaa samaan malliin, täällä on kiva käydä pari kertaa päivässä.

Mutta, "PS2FIN ei iske, sillä omistan universumin parhaan konsolin", miten tämä lause voi olla tosi koska kyselyä tehdessä PS2 OLI paras :confused: , nythän se on luonnollisesti PS3

No tämä kyselykin on vuosimallia 2003. Pitäs varmaan sulkea, ettei joka vuosi joku tähän vastaile.
 
Ylös Bottom