Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tyytyväinen omistaja..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moritz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Moritz

New Member
Ostin vähän aikaa sitten PS2:sen rinnalle X-Boxin ja olen erittäin tyytyväinen sijoitukseeni.
Pidän X-Boxin isosta ohjaimesta joka ei kipeytä sormia pitkänkään pelaamiseen jälkeen toisin kuin PS2:n pieneen japanilaiseen käteen suunniteltu ohjain.
Pelitarjonta on vielä niukka mutta sitäkin laadukkaampi. Prosentuaalisesti X-Boxilla on parempia pelejä kuin PS2:lla.
Ehdottomasti markkinoiden lupaavin konsoli vaikka kantaakin vihattua nimeä.:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
No,kummalla tulee pelailtua enemmän? Saatan tulla yhdeksi teistä onnellisista!

Sekaan vaan, kaikki mahtuu.

Kyllä se on ihme, miten Halo vetää takaisin pariinsa, vaikka onkin tullut tahkottua se läpi kolmesti (Normal: Yksin & Co-op ja Heroic: Co-op, vasta)...
 
<br> Itse olen pelannut 2 vaikeimmalla yksin läpi ja 3 eri kaverin kanssa co-oppina.Hubin mukavana omistajana lanit ovat huomattavasti parempi vaihtoehto kuin netissä pelaaminen.koska se vittuilu on hubaa..;)
 
Haloseen ei sitten kyllästy millään, vaikka en ole vielä pääsytkään hakkaamaan sen kehuttua moninpeliä kunnon sakissa.
Ennen X-Boxin hankintaa ei PS2:n paljon puhutut sahalaidat haittaneet, mutta nyt ne jostain syystä oikein paistaa silmään.
En voi sanoa kumpi näistä konsoleista on parempi mutta vaikka pelitarjonta onkin PS2:lla monipuolisempaa, ovat X-Boxin pelit kuitenkin enemmän minun makuuni, pelithän ne ratkaisevat. Tosin PS2:lle on tulossa aika namuja helmiä joulumarkkinoille.
Oletteko muuten pistäneet merkille X-Boxin ohjainta haukkuneiden iän? Heillä ei vain yksinkertaisesti käden koko riitä liipaisimien paineluun, mutta minusta X-Boxin ohjain on markkinoiden paras.
 
En ymmärrä tuota napinaa X-Boxin ohjaimen muka suuresta koosta.Itse olen tämmönen reilut 165 cm pitkä ja kädet luonnollisesti suhteessa muuhun kroppaan elikkäs ei mitkään lautaset ja ohjain istuu vallan mainiosti. Varsinkin ajopelit tuntuvat tosi mukavilta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hotpot
En ymmärrä tuota napinaa X-Boxin ohjaimen muka suuresta koosta.Itse olen tämmönen reilut 165 cm pitkä ja kädet luonnollisesti suhteessa muuhun kroppaan elikkäs ei mitkään lautaset ja ohjain istuu vallan mainiosti. Varsinkin ajopelit tuntuvat tosi mukavilta.

Siis napina koosta on kai jäänyt nuorempien pelaajien napinaksi, muilta on kuullut enemmänkin napinaa nappien asettelusta. Tosin esim. PS2:n ohjaimella taas viikonloppuna pelattuani koon puolesta Xboxin ohjaimen pääsin toteamaan paremmaksi ja etenkin liipaisimia osaa arvostaa kun niitä ei ole. Esim. GT3 kyllä oikein huutaa kunnon liipaisimia ohjaimeen.

Ja kyllä nuo napit tuntuvat ihan kohdallaan olevan Xboxin ohjaimessa, ainakaan itselleni ei tullut minkäänlaista ongelmaa niiden kanssa kun ensimmäistä kertaa ohjaimen otin käteeni.
 
Olen samaa mieltä. Xboxin ohjain istuu käteen kuin valettu. ps2:n ohjain on armoton monikäyttövasara jossa ei ole sormiupotuksista tietoakaan. Eikä liipasimista. Vaivaiset napit vain.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Siis napina koosta on kai jäänyt nuorempien pelaajien napinaksi, muilta on kuullut enemmänkin napinaa nappien asettelusta.

Pyh pyh, kyllä me vanhemmatkin pelaajat pidämme xboxin ohjainta huonon muotoisena (lue:liian isona), mutta toisaalta kyllähän kaikkeen tottuu :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Pyh pyh, kyllä me vanhemmatkin pelaajat pidämme xboxin ohjainta huonon muotoisena (lue:liian isona), mutta toisaalta kyllähän kaikkeen tottuu :D

...paitsi jääpuikkoon perseessä;) .







se sulaa...
 
Äh, saamari, isomörkö tulee ja survoo huisin isolla lekalla kaikkien
kitisijöiden pikku kännyt tosiletkeään (ettensanoisi valuvaan) muotoon. Eiköhön ala padi kuin padi sopia kouraan. Heh.
 
Höh, miten niin muka liian iso? 10-vuotias, 145cm pikkusiskonikin pelaa boxilla ihan innoissaan, eikä ole vielä valittanut kapulan isokokoisuudesta :)
 
Ylös Bottom