Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UEFA Euro 2008: Hodgsonin taival kohti Alppeja

NviperO

KonsoliFIN Alumni
Nyt kun karsinnat on Suomen osalta avattu upeasti 1-3 vierasvoitolla Puolasta, on lienee aika avata myös oma ketju aiheeseen liittyen. Pääseekö Suomi vihdoin kisoihin? Kasvaako Hodgsonille mursuviikset valmennuskauden aikana? Joutuvatko muutkin suomalaiset pelaajat pullonkorkkiterrorismin kohteeksi?

Ei vaan, kerrankin Suomi osasi hyödyntää sille auenneet paikat. Vieraskentällä tuollainen voitto antaa paljon toivoa myös tulevaa Portugali-ottelua ajatellen. Kun nyt vaan pysyy joukkueella pakka kasassa.

Huh... voitto nostatti ainakin täällä pienoiset tuuletukset. Voitto Portugalista niin on maailmankirjat sekaisin. Sitä voi taas kerran alkaa toivomaan, että nähtäisiin Suomen miesten maajoukkue jalkapallon arvokisoissa.

Päivän muuta hienoa -osastoon voinee lisätä tämän:
http://soccernet.espn.go.com/match?id=197217&cc=5739
 
Vastaus: UEFA Euro 2008: Hodgsonin taival kohti Alppeja

Jeps, kyllähän nämä karsinnat ainakin loistavasti lähti käyntiin. Maestro Litmanen oli taas vauhdissa, vaikka pullonkorkkionnettomuus ruotsissa pitikin pitkään sivussa. Toisesta maalista täytyy tosin antaa täysi tunnustus myös eremenkolle, eli hyvin hankkittu pilkku, jonka Litti laittoi varmasti sisään. Kolmas maali taas oli todellinen Tainion ja Väyrysen taidonnäyte, jossa puolalaisia vietiin pahemman kerran. Oli kyllä upea syöttö Tainiolta ja kerrassan hienoa katseltavaa. Harmi vaan tosiaan, että jässin nolla rikottiin vielä viimesillä minuuteilla, mutta kyllä tähänkin tulokseen täytyy olla erittäin tyytyväinen. Tästä on hyvä jatkaa...
 
Vastaus: UEFA Euro 2008: Hodgsonin taival kohti Alppeja

(tämän ketjun kirkoittajiin viittaamatta)

Kyllä nyt taas vittu kiinnostaa. Litmasta kehutaan kilpaa ja niinpoispäin. Haistakaa glorhunterit vittu ja painukaa kattomaan niitä Liverpåålin ja Manun pelejä.

Mahtava matsi.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008: Hodgsonin taival kohti Alppeja

Jes keskiviikkona mennään stadikalle peliä katsomaan ja kyllä sinne nyt mennään paremmilla mielillä kuin ennen Puola-peliä. Alunperin olin ajatellut, että kahdesta ekasta pelistä pitäisi saada yhteensä ainakin kaksi pistettä, joten hyvin lähti projekti käyntiin.
 
Vastaus: UEFA Euro 2008: Hodgsonin taival kohti Alppeja

itse ajattelin että ei litistä enää ole pelimieheksi, mutta näemmä olin väärässä...hyvä Suomi!
 
Vastaus: UEFA Euro 2008: Hodgsonin taival kohti Alppeja

Noh, ensimmäinen askel kohti Helvetin jäätymistähän on jo suoritettu eli Suomi voitti euroviisut, joten eiköhän tässä kohta olla jalkapallon arvokisoissakin mukana. Täytyy myöntää, että lievästi yllättynyt olin, kun tulokset tekstiteleviisiosta lukaisin. Hieno aloitus, ja toivottavasti keskiviikkona saadaan samansuuntaista jatkoa, ja Hogdsonista tulee uusi Lordi :rolleyes:
 
Ylös Bottom