Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 2009 (hype)

aijaijai q namia tarjotaan. tää o pakko ostos jos yhtään on pelattava :D
fight nightit jää hyllyyn pölyttymään tämän johdosta... :D
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Vaikutti mielenkiintoiselta, ja tämä tulee ilmeisesti myös Xbox 360:lle. Pitää seurailla, mitä pelistä tulevaisuudessa sanotaan. Kunnon taistelupelille olisi kyllä käyttöä. :)
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

eikö oo mitään uutta tietoa pelistä uusia videoita yms. julkaisupäivää.

en tiedä pitääkö paikkaansa mutta tossa kun kattelin ufc92 niin siinä oli mainos tästä pelistä ja toukokuulle luvattiin julkaisua.
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Uppia.

Jokos on porukka laittanut preorderiin?

Ilmestymispäivä on 27.2.2009!!!
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Kannattaa vaa muistaa et noi ilmestymispäivät on suunnilleen aika hatusta repäistyjä. ;)

Itse en kyl tilaa/osta ennenku näkee arvostelut. Pelihän voi olla päältä kaunis mut...
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Vähän oli animaatio tökkivää noissa viimeisissä videoissa, mitä tuli pelistä katseltua. Pitäisi saada sulavammaksi selvästi. Grafiikat, äänet(selostus ainakin) on kohdillaan, joten monta asiaa on hyvin, mutta tässä(kin) tärkeintä on ohjattavuus/pelattavuus ja animaatiokin lisänä merkittävässä roolissa.

Toivotaan että nämä saadaan kuntoon ja sen lisäksi itse otteluiden ulkopuoliset asiat ovat kunnossa. Esim. harjoittelu ja ura siis.

Fedoria odotellessa(oma tekemänä siis)...

edit:niin ja virallista julkaisupäivää ei kai ole ulkona vielä, vai onko?
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Onhan tuota jo toisaalta lupailtu jo syksyllä helmi-maaliskuun tienoille. Eli tu 27.2 on julkkari ELLEI tule viime hetken vikoja.
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Kannattaa vaa muistaa et noi ilmestymispäivät on suunnilleen aika hatusta repäistyjä. ;)

Itse en kyl tilaa/osta ennenku näkee arvostelut. Pelihän voi olla päältä kaunis mut...

Sama, tämmösessä pelissä kun voi mennä niin helposti vikaan. Toivottavasti onnistuu!! :cool:
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Onhan tuota jo toisaalta lupailtu jo syksyllä helmi-maaliskuun tienoille. Eli tu 27.2 on julkkari ELLEI tule viime hetken vikoja.

Missä näin on todettu?? Missä on virallinen lausuma että julkaisu on 27.2.?
Valitettavasti Play.com ei sitä määrää..
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

No ei varmaan määrääkään, mutta...
Pelin valmistajat lupailivat aikoinaan peliä helmi-maaliskuulle 2009 ja kun play.comissa luki tuo pvm niin ajattelin sen olevan varmistettu julkkari.
Kevään aikana se kuitenkin tulee, myöhäisimmillään olen nähnyt nyt "summer 2009"
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Franklin vs. Henderson
[gt]44495[/gt]
[gt]44498[/gt]

Ehkä vähän sulavammin näyttävät jo liikkuvan. IGN:n E3 2008 haastattelussa kehittäjät sanoivat että tyrmäys 10 sekunnissa on mahdollista.
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Näyttää trailerit ainakin sairaan hyvälle. Kyllä tuota vois tulla hakattua hetki poikineen. Tossa on kuitenkin sairaan huono yksinpelikampanja...
 
Vastaus: UFC 2009 (hype)

Juma, tuohan näyttää oikeasti hyvältä :D.

Toivottavasti ei ole pelimekaniikaltaan "minuutissa kyllästyy hakkaamaan nappeja apinan lailla" tasoa. :p
 
Ylös Bottom