Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Vieläkö tätä jotkin pelaa?

Itse Matti Myöhäsenä sain pelin vasta tänään :)

On muuten melko rankkaa pelata tuolla ranking puolella.
Olen pelannut 6 ottelua joista 5 kaveria katkaisi yhteyden :mad:
Joista yksi voitto tuli tuurilla(Kaveri hakkasi minua(LVL56) minkä kerkes ja sitte heitti kentään, noh pistin käsilukon ja voitin):D
Tosin se lähti ennen julistusta, mutta voitto tuli silti.
Toinen kaveri (LVL86) vetäs mua kerran nekkuun ja se oli siinä...

Kiinnostaisi vain tietää vieläkö tähän löytyy kunnollista peli seuraa?

Itse en ymmärrä tuota että pitää suunnilleen nettipiuha kädessä pelata kun hirvittää että tiedä vaikka joku voittaa...

En muuten tuota mattotaistelu systeemiä ole vielä oivaltanut, heiluttelen vaan oikeeta tattia...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Vieläkö tätä jotkin pelaa?

Itse Matti Myöhäsenä sain pelin vasta tänään :)

On muuten melko rankkaa pelata tuolla ranking puolella.
Olen pelannut 6 ottelua joista 5 kaveria katkaisi yhteyden
Joista yksi voitto tuli tuurilla(Kaveri hakkasi minua(LVL56) minkä kerkes ja sitte heitti kentään, noh pistin käsilukon ja voitin):D
Tosin se lähti ennen julistusta, mutta voitto tuli silti.
Toinen kaveri (LVL86) vetäs mua kerran nekkuun ja se oli siinä...

Kiinnostaisi vain tietää vieläkö tähän löytyy kunnollista peli seuraa?

Itse en ymmärrä tuota että pitää suunnilleen nettipiuha kädessä pelata kun hirvittää että tiedä vaikka joku voittaa...

En muuten tuota mattotaistelu systeemiä ole vielä oivaltanut, heiluttelen vaan oikeeta tattia...

Sivulla 14 tässä ketjussa oli ainakin käyty keskustelua mattotaisteluista. Ja tutoriaaliin kannattaa tutustua ja siellä harjoittelu-osiossa kannattaa harjoitella niitä minor / major transitioneita. Vastaliikkeet ovat myös tärkeitä. Ja stamina. Ja oman ottelijan kyvyt. Ja rauhallisuus. Ja... :D

Ja netissähän voi aina pelata niitä ei-rankattuja otteluita. Niissä ei näy huijareita, koska häviöstä ei rankaista millään tavalla. Toisaalta siinä ei saa silloin mitään palkintojakaan, mutta mikäli haluat pelata netissä sen vuoksi, että se on hauskaa, niin suosittelen pelaamaan niitä ei-rankattuja otteluita. ;)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Sivulla 14 tässä ketjussa oli ainakin käyty keskustelua mattotaisteluista. Ja tutoriaaliin kannattaa tutustua ja siellä harjoittelu-osiossa kannattaa harjoitella niitä minor / major transitioneita. Vastaliikkeet ovat myös tärkeitä. Ja stamina. Ja oman ottelijan kyvyt. Ja rauhallisuus. Ja... :D

Ja netissähän voi aina pelata niitä ei-rankattuja otteluita. Niissä ei näy huijareita, koska häviöstä ei rankaista millään tavalla. Toisaalta siinä ei saa silloin mitään palkintojakaan, mutta mikäli haluat pelata netissä sen vuoksi, että se on hauskaa, niin suosittelen pelaamaan niitä ei-rankattuja otteluita. ;)

Joo ainut miksi tuo ranking pelit kiinnostaa on trophyt.
Muuten pelaan kaverin kanssa ei rankattuja.
Koulu on käyty läpi mutten vaan oikee kekkassu miten ihmeessä sitä tattia heilutetaa :D
Pitänee vielä sitä treeni osioo koittaa. :eek:

Edit: Niin no ei mulla vissiin enään oo tuon mattopainin kanssa ongelmia. Voitot 5 Tappiot 6 voitoista 5 on lukoista. On se vaan niin nautinnollista kun saa toisen kunnolla pakettiin. pitäs vaan saada joku vielä iskettyä kanveesiin.

BTW pelasin jotain törkeää suomalaista vastaan jonka lukotin minuutissa ja jätkä sitte lähti. pistin viestiä että lähit sitte kävelee, ni kaveri vastas että joo haluatko revanssin?
vastasin etten pelaa sinunlaisien kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Bugittaako muilla toi netti peli?
Välillä menee ruutu vaan mustaks, välillä jumittaa lataus palkkiin ja välillä tulee vaan error viestiä jolloin pitää buutata..

Edit. Näköjään noin 4 matsin jälkeen pitää bootata. Meinaa mennä hermo kun menee noin 2 tuntia parissa matsissa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom