Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Ite oon jämähtäny 50-53 levelille, kun häviin aina jollekki pienempi leveliselle ku en ota sitä tosissaan.:eek:
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Perkele! Eilen pelasin ensimäistä kertaa nettipeliä. No pääsin siinä johonki level 2, sitten tuli pari matsia joissa oli armoton lagi ja joku 30levellinen tyyppi. Aluksi tilastot oli 6-1 ja nyt on 6-5 :( Ja tipuin takas level 1. Kumma kun osa peleistä menee niin sutjakkaasti eikä mitään lagia näy lähimainkaan, mutta sitten joissakin matseissa tulee kunnon lagi. No hyvä peli kaikin puolin.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Sori tuplaposti, mutta ihmetyttää se, että miten jotkut joilla on joku 6-13 tilastot niin on level 3-4 vaikka itsellä on tilastot 9-7 ja olen vasta level 3. Eli eikös noista häviöistä toi rank putoa.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Sori tuplaposti, mutta ihmetyttää se, että miten jotkut joilla on joku 6-13 tilastot niin on level 3-4 vaikka itsellä on tilastot 9-7 ja olen vasta level 3. Eli eikös noista häviöistä toi rank putoa.

Riippuu täysin siitä, minkä tasoisia vastustajia vastaan pelaat, ja kuinka monta trophyä onnistut saamaan.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Sori tuplaposti, mutta ihmetyttää se, että miten jotkut joilla on joku 6-13 tilastot niin on level 3-4 vaikka itsellä on tilastot 9-7 ja olen vasta level 3. Eli eikös noista häviöistä toi rank putoa.

Tippuu, mutta jos ovat pelanneet vaikka 100 levelistä vastaan niin siitä ei tipu melkeen yhtään, tai sitten tolla kaverilla on esim. se pronssinen pokaali, millä saa 1,5x enemmän pisteitä joka matsista.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Itse olen hieman mattimyöhäinen tässä konsolitoiminnassa, mutta tuli perjantaina vasta ostettua eka PS3 :rolleyes:

Eilen tuli hommattua tuo UFC 2009... Ensimmäisen peli-illan jälkeen kädet jäi tärisemään, kun viimeksi olen pelannut varmaankin "Smackdown vs Raw" peliä PS2 konsolilla joku 4 vuotta takaperin, niin tuo ero oli shokeeraava

Ehkä ihmiset löytää tajuttomasti virheitä ja epäkohtia, mutta mun mielestä ensimmäisen illan jälkeen peli saa minulta 10/10 arvostelut, vaikka tietenkään en heti pelistä saa kaikkea irti ainakaan ensimmäiseen viikkoon, luulisin :D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

WTF!?! Voitin äskön Level 5 kaverin 30sekunnissa subilla ja nyt tilastot 4-6, niin sain jonkun hoppee pokaalin ja nousin Level 4! Miks nousin noin paljon, vaikka vastuskin oli huono?
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

WTF!?! Voitin äskön Level 5 kaverin 30sekunnissa subilla ja nyt tilastot 4-6, niin sain jonkun hoppee pokaalin ja nousin Level 4! Miks nousin noin paljon, vaikka vastuskin oli huono?

No varmaan sait niin monta mitalia ja sitten vielä ton pokaalin mikä kertoo sen pistemäärän onko se nyt kahella. ??
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Joo ajattelin tulla kysymään samaa, että voiko ton pokaalin menettää. Tuli se vähän aikaa sitten hommattua ja nousin level 1->4 Voitin KO 16levellisen. Nytten tilastot on 11-12
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Voiko ton pokaalin menettää niinkuin jonkun tittelin? Vai onko se nyt mulla ikusesti?

Joo ajattelin tulla kysymään samaa, että voiko ton pokaalin menettää. Tuli se vähän aikaa sitten hommattua ja nousin level 1->4 Voitin KO 16levellisen. Nytten tilastot on 11-12

Jos nyt oikeen muistan niin se pokaali on sulla viikon. Ja sait sen kun sait kaikki ne hopeiset mitalit kerättyä.

Sieltä jostain MP valikoista löytyy ne kaikki tehtävät mistä saa noita mitaleja. Ja kun saat kaikki saman väriset, saat siitä pokaalin, joka sitten antaa x1, x1.5, x3(?) kertoimet niihin pisteisiin mitä saat matsista.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Joo ajattelin tulla kysymään samaa, että voiko ton pokaalin menettää. Tuli se vähän aikaa sitten hommattua ja nousin level 1->4 Voitin KO 16levellisen. Nytten tilastot on 11-12

Muistaakseni ne kestää viikon loppuun jonka jälkeen ne pitää hommata uudestaan

Jos nyt oikeen muistan niin se pokaali on sulla viikon. Ja sait sen kun sait kaikki ne hopeiset mitalit kerättyä.

Sieltä jostain MP valikoista löytyy ne kaikki tehtävät mistä saa noita mitaleja. Ja kun saat kaikki saman väriset, saat siitä pokaalin, joka sitten antaa x1, x1.5, x3(?) kertoimet niihin pisteisiin mitä saat matsista.

Pronssi = x1,5
Hopea = x2
Kulta = x2,5 tai x3 (en ole varma kun en ole tätä koskaan saanut)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Voiko ton pokaalin menettää niinkuin jonkun tittelin? Vai onko se nyt mulla ikusesti?

No ne pokaalit saa aina, kun saat esim kaikki pronssiset. Pokaalin menettää joka viikko(oisko lauantaina) ja sitten täytyy taas ansaita se uudelleen. Ja ne mitalithan kuuluu siihen ihme weekly missioniin, sen takia joka viikko uudelleen alkaa.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mitens ootte onnistunut tekemään tuon "One Hit KO:n"?

Pelasin tänään Thuukin kanssa netissä tarkoituksena vain mennä läpi noita Gold Medalleja. Kaikki muut, paitsi tuo yksi, saatiin.

Päätettiin, että kokeillaan huomenna uudestaan CAF-tyypeillä, joiden Strena ja Strikes on täysillä. Vastaanottajaksi luodaan taas sellanen CAF-tyyppi, jonka Strike defence ja Cardio on mahdollisimman alhaalla. Luulisi nyt tuolla onnistuvan :rolleyes:

Mutta kertookaa ihmeessä, miten itse olette tuon saaneet, jos olette saaneet. Hyvät vinkit/ohjeet otetaan myös ilolla vastaa.

P.S. Levelit nousi mukavasti, kun itse olin aluksi lvl 8 ja Thuukki 59. Nyt olen lvl 35 :D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

No onko se ihme että lvl nousee jos noin tekee:rolleyes:

Sen enempää kommentoimatta tuota "cheattausta" niin ohjeena one hittiin vois antaa seuraavaa;

Heti matsin alussa toinen vaan juoksee päin ja sitten lataat L1 + lyönti vastapalloon. Toimii jossain vaiheessa...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

ite sain eilen ton gold diggah jutun tehtyy.
tehtii sillai et kummatki osapuolet tekee kaks caffiii.

hahmo 1.
heavyweight
taistelu tyyleiks muay thai ja wrestling
strength täysille ja standing kicks offense täysille

hahmo 2.
heavyweight
taistelu tyyleillä ei välii
ja kaikki pisteet niin pieniks ku mahollista

sitte ku oot lobbyssa sen sun homien kanssa nii toinen ottaa ton muay thai jätkän (hahmo1) ja toinen ottaa sen minkä pisteet on alhaal (hahmo2).
matsissa hahmo2 lyö jabei ilmaa niin kauan et stamina on nollis. sen jälkee hahmo2 alkaa potkimaan jalkoihin jolloin hahmo1 pistää counter potkun päähän. tolla pitäs onnistuu.

toivottavasti saat selvää tekstistä. jos et nii kysy epäkohtia ja koitan ne selventää.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mitens ootte onnistunut tekemään tuon "One Hit KO:n"?

Pelasin tänään Thuukin kanssa netissä tarkoituksena vain mennä läpi noita Gold Medalleja. Kaikki muut, paitsi tuo yksi, saatiin.

Päätettiin, että kokeillaan huomenna uudestaan CAF-tyypeillä, joiden Strena ja Strikes on täysillä. Vastaanottajaksi luodaan taas sellanen CAF-tyyppi, jonka Strike defence ja Cardio on mahdollisimman alhaalla. Luulisi nyt tuolla onnistuvan :rolleyes:

Mutta kertookaa ihmeessä, miten itse olette tuon saaneet, jos olette saaneet. Hyvät vinkit/ohjeet otetaan myös ilolla vastaa.

P.S. Levelit nousi mukavasti, kun itse olin aluksi lvl 8 ja Thuukki 59. Nyt olen lvl 35 :D

No sain ton one hit KO:n, kun pelasin Anderson Silvalla Bispingiä vastaan. Heti alussa juoksin suoraa vastustajaa päin ja tein flying kneen ja ilmeisesti se yritti kanssa lyödä ja tuloksena viiden sekunnin KO.(jos oikein muistan)
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Mitens ootte onnistunut tekemään tuon "One Hit KO:n"?

...

Teet Muay Thai -tyypin, jolle laitat Kicks Offense -kohtaan kaikki täysille (oisko jotain 90-99, en muista), mutta kun oot Muay Thai -tekniikalla liikenteessä, niin saat pienen lisäboostin potkuihin, joten sulla on siten 115 potkut. Niistä kolmesta (strenght, speed, cardio) laitat kaikki Strenghtille, loput vaikka Cardioon, ei väliä.

Sitten kaveri tekee surkeen CAFin, jolle ei vaihdeta yhtikäs mitään. Kunhan ootte molemmat vaan samaa painoluokkaa, esim. Heavyweight.

Sitten meette samaan matsiin, se heikko CAF lyö koko ajan ilmaa että stamina putoo ja sitten kun se on alhaalla, niin se Muay Thai -tyyppi tekee polvipotkun heikon CAFin päähän (helpointa, että menee oikealle etäisyydelle (ei liian lähelle, muuten ei osu päähän vaan esim. rintaan ja jos on liian kaukana, ei osu ollenkaan) ja siitä vaan paikaltaan L1 + O.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Eddyn kanssa onnistuttiin tossa 1 hit KO:ssa tänään näin: Gonzaga vs CAF (kaikki skillit 1). CAF hakee takedownia hieman liian kaukaa, jotta jää maahan Gonzagan jalkojen juureen ja Gonzaga potkaisee polvella päähän. Minulla onnistui heti ensimmäisellä.

PS: Platinum UFC:stä 10minuuttia sitten!
 
Ylös Bottom