Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Tänään pelin ostin ja careeri on lähtenyt hyvin käyntiin. Onko muuten mahdollista saada noissa campeisa enemmän, kuin 10pistettä? Itse saan tehtyä aina vaan 1 tehtävän enkä muita. Sitten miten tota rahaa voi oikeen käyttää? Tai onko toi credits edes rahaa vai mitä olikaan?

ideaalitilanteessa campeista viedään AINAKIN 50 pistettä, saat levelin kolmella käynnillä joka vuorostaan nostaa statseja ihan kivasti. eli jos ei tehtävät onnistu niin kannattaa käydä tosi tarkasti tutorial läpi, ja seurata "learn" opetuksia campeissa ennenkuin aloitat tehtävienteon. CREDIT-ilmaisua ei tuossa pelissä oikein esiinnykään, mutta saat CRED-pisteitä, eli "katu-uskottavuutta" jonka avulla saat sponsoreita, parempia varusteita ja treenilaitteita. treenilaitteet nostavat nopeammin statseja kun treenaat strength/speed/cardio-treenejä.

lykkyä pyttyyn vaan!

ideaalitilanteessa campeista viedään AINAKIN 50 pistettä, saat levelin kolmella käynnillä joka vuorostaan nostaa statseja ihan kivasti. eli jos ei tehtävät onnistu niin kannattaa käydä tosi tarkasti tutorial läpi, ja seurata "learn" opetuksia campeissa ennenkuin aloitat tehtävienteon. CREDIT-ilmaisua ei tuossa pelissä oikein esiinnykään, mutta saat CRED-pisteitä, eli "katu-uskottavuutta" jonka avulla saat sponsoreita, parempia varusteita ja treenilaitteita. treenilaitteet nostavat nopeammin statseja kun treenaat strength/speed/cardio-treenejä.

lykkyä pyttyyn vaan!

Jo kiitos, mutta tajusin jo kyllä. :) Ei oikeen mulla noi submissionit oikeen onnistu. Itse saan tehtyä yleensä noissa campeissa vaan joku 2 tehtävää (20p) sitten ei enää onnistu. Ihan noi kaikki liikkeen nimet ei vielä handussa ole joten saattaa johtua myös siitä.

Mikä tuossa treenamisessa on muuten ideana, kun olen saanut Cardion täysille eli 100% ja aloin nyt treenaaman Strenghtia.

Oma Strenghtini on nyt jotain 83, mutta aina kun kehitän sitä enemmän, Speed ja Cardio laskevat :confused:

WTF? Bugi vai ominaisuus? Kuinka voin saada kaikki täyteen, jos toiset laskevat samalla kun yksi nousee?

Mikä tuossa treenamisessa on muuten ideana, kun olen saanut Cardion täysille eli 100% ja aloin nyt treenaaman Strenghtia.

Oma Strenghtini on nyt jotain 83, mutta aina kun kehitän sitä enemmän, Speed ja Cardio laskevat :confused:

WTF? Bugi vai ominaisuus? Kuinka voin saada kaikki täyteen, jos toiset laskevat samalla kun yksi nousee?
Ominaisuus. Et mitenkään voi saada kaikkia 99. Ainakin omasta mielestäni, se olisi tyhmää jos kaikki saisi 99.

Ominaisuus. Et mitenkään voi saada kaikkia 99. Ainakin omasta mielestäni, se olisi tyhmää jos kaikki saisi 99.

ominaisuus joo, esim. LW-divarissa maksimit on STR: 75, SPEED & CARDIO 100, jos STR mene yli 75 niin muut alkaa kärsiä.

Etkä sä tee mitään yli 70 cardiolla, strenghtillä tai speedillä.
Kannattaa mieluummin laittaa niitä pisteitä taitoihin...

Etkä sä tee mitään yli 70 cardiolla, strenghtillä tai speedillä.
Kannattaa mieluummin laittaa niitä pisteitä taitoihin...

höpö höpö! 100 cardio on lähestulkoon pakollinen, esim. BJ Pennillä ei ole cardio kun 59, äijä veltostuu heti ja eiku lukko kiinni.. noloa. sitäpaitsi "niitä pisteitä" ei pysty laittamaan taitoihin. sparraamalla saat pisteitä, strength/speed/cardio tulee treenaamalla. sparrauskin sujuu paljon paremmin kun statsit on korkealla = tulee enemmän niitä pisteitä.

Päivityksen jälkeen peli pätkii kuin hidastetussa elokuvassa, nurkkaan jää pölyttyy uutta päivitystä odotellessa...

ominaisuus joo, esim. LW-divarissa maksimit on STR: 75, SPEED & CARDIO 100, jos STR mene yli 75 niin muut alkaa kärsiä.
Ok, kiitti tästä tiedosta. Taidankin jättää tuon strenan kehittämisen ja siirtyä Speediin. Sitten vois lopettaa koko reenaaminen ja vain sparrata.

Jee, voitin vihdoin Lighweihtin maailmanmestaruuden. 5 ja ½ vuotta siihen meni :D Hallitsevan mestarin eli BJ Pennin voittaminen oli melko helppo nakki, mutta sen puolustaminen Kenny Floriania vastaan ei ollutkaan niin iisiä. Jätkä pääsi koko ajan mounttiin ja Muay Thai Clinchiin, vaikka kuinka yritin puolustella vastaan :( No, kohta mä saan sen vyön takaisin :)

höpö höpö! 100 cardio on lähestulkoon pakollinen, esim. BJ Pennillä ei ole cardio kun 59, äijä veltostuu heti ja eiku lukko kiinni.. noloa. sitäpaitsi "niitä pisteitä" ei pysty laittamaan taitoihin. sparraamalla saat pisteitä, strength/speed/cardio tulee treenaamalla. sparrauskin sujuu paljon paremmin kun statsit on korkealla = tulee enemmän niitä pisteitä.
Puhut asiaa. Voitinkin Pennin juuri submissionilla kun olin ekaksi vähän pehmitellyt sitä parilla kovalla potkulla ja heitolla. Juurikin tuon takia kehitin ensiksi Cardion täysille ja sitten keskityin vasta muihin taitoihin. Tyyppi väsyy muuten ihan naurettavan helposti. Staminaakin kuluu paljon vähemmän, kun on Cardio täysillä.

Pakko tulla vähän fiilistelemään tänne, vaikka meneekin tupla-postaukseksi.

Pelasin juuri pitkän onlinepeli väännön. Jokainen peli sujui melko hyvin. Lagia oli vähän, mutta paljon vähemmän kuin mitä ennen patchia. Pientä slow-motionia löytyi myös parista matsista, mutta ei ne kauheasti häirinnyt. Player Matchista löytyi koko ajan porukkaa ja Ranked Matchistakin sai kaksi kertaa vastustajan.

Parasta oli kuitenkin, miten nämä 8 matsia päättyivät - mun voittoon. Vastaan tuli pahimmillaan 43 lvl tyyppi, mutta ei sekään voinut mitään Rampage Jacksonin nyrkeille :D

Tuntuu, että tyypit osaa tuon pystymätkinnän ihan hyvin, mutta kun mennään mattoon, jätkillä menee sormi suuhun pahemman kerran. Ei siinä tarvinnut, kuin vähän tattia heilutella, niin pääsi Mountiin :D 3 näistä matseista päättykin siihen, että pääsiin Mountiin hakkamaan niitä KO:hon asti, 3 päättyi tavalliseen Knockouttiin, yksi päättyi submissioniin ja yksi päättyi TKO:hon. Eikä kertaakaan menty toista erää pidemmälle. Yleensä ratkaisu tuli 1. erän aikana, siinä puolen minuutin kohdalla.

Sori, tää saatto kuulostaa pahasti lesoamiselta, mutta oli vaan pakko tulla kertoon. Sen verran hyvä fiilis tuosta tuli :) Ja Levelikin nousi kivasti 2 ---> 8

Hehe hyvältä kuullosttaa Eddy, haluutkos ottaa vaikka heti matsia, ite kun ei löydy yhtään ottelijaa vastaan... PSN ID: Luxurah

Hehe hyvältä kuullosttaa Eddy, haluutkos ottaa vaikka heti matsia, ite kun ei löydy yhtään ottelijaa vastaan... PSN ID: Luxurah
En pysty nyt, kun mutsi kerkesi varaamaan PS3:n. Katselee sillä jotain "hyvää" komediaa... :rolleyes:

No, mut joo... Käviskö huomenna? Mulle pitäis ainakin käydä, jollei mitään yllättävää menoo tule.

Laita vastaus YV:nä, niin ei tule turhaa Off-topicia tänne.

Lux alkaakin sitten pieksee kaikki :) Saako noita skillejä parannettua muuten kuin sparraamalla? Kumpaa kannattaa enemmän vetää alussa treeniä vai sparria?

Muistutan taas ystävällisesti, että UFC-peliseurakyselyille on ikioma ketjunsa.

Kiitoksia tästä muistuksesta, itse kun lähinnä PelaajaBoardilla pyörin, ja täällä tulee vain tätä UFC threadia katsottua, ei muistakkaan minkälaisilla säännöillä täällä mennään.

Neuvona Saleelle, kannattaa ensin ottaa treenillä STR / SPEED / CARDIO sellaisiin lukemiin kuin haluat, jotka nyt kannattavat olla niin täynnä kuin Weightclass myötä antaa. Sen jälkeen keskityt pelkkään sparraukseen niin CAF:isi overall tulee liikkuumaan siinä 100 paikkeilla.

Kiitoksia tästä muistuksesta, itse kun lähinnä PelaajaBoardilla pyörin, ja täällä tulee vain tätä UFC threadia katsottua, ei muistakkaan minkälaisilla säännöillä täällä mennään.

Neuvona Saleelle, kannattaa ensin ottaa treenillä STR / SPEED / CARDIO sellaisiin lukemiin kuin haluat, jotka nyt kannattavat olla niin täynnä kuin Weightclass myötä antaa. Sen jälkeen keskityt pelkkään sparraukseen niin CAF:isi overall tulee liikkuumaan siinä 100 paikkeilla.

Juu se sparraaminen kannattaa alottaa aikasintaan siinä vaiheessa, kun lvl-3 sparrausvastustajan saa käyttöön. Ja semmostaki vielä, että aina kun sparraat, se sun sparripartneris on perjaatteessa yhtä hyvä ja samanlainen, kuin se sun seuraava vastustaja.(jos kiinnosti :D)

Mutta mites voitat matsit jos pistät vaan noihin strenght ja noihin.. ._. spar->rest->spar->rest->spar->strenght->rest->spar->matsi

Tänään aamulla pelasin ensimmäisen nettipelini Salee007 vastaan. Hakkasin oikeen kunnolla kaverin. No sitten ajateltiin ottaa lisää matsia, mutta kummallakin alkoi tulla ilmoituksia "This session is no longer avaible". Pääsen kyllä pelaamaan randomeita vastaan, mutta en pääse inviten kautta pelaamaan Salee007 vastaan. Sama taas kävi kun itse olin hosti sitten Salee koitti tulla pelii niin samaa tekstiä pukkasi. Muuten kyllä nettipeli toimii moitteetta. Eli mitä pitäisi tehdä, että tämä toimisi?

Kuinka usein toi online rankki nousee? oon nyt voittanu 3 putkeen mutta silti level 1 ollaan. :)

edit: Ja onko tässä jotain etsi omaa tasoa optiota, kun äskönkin tuli Level 70 pataan aika kivasti :)

Kuinka usein toi online rankki nousee? oon nyt voittanu 3 putkeen mutta silti level 1 ollaan. :)

edit: Ja onko tässä jotain etsi omaa tasoa optiota, kun äskönkin tuli Level 70 pataan aika kivasti :)

No siis riippuu miten hoidat matsit. Jos voitat esim jonkun isolevelisen jolla on ollut pitkä voittoputki ja sitten vielä saat niitä mitaleita, niin nousee helposti monta leveliä kerralla.

Ja hmm ei taida olla oman tason optiota, mutta "advanced" voi kyllä hakea.

Ylös Bottom