Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 09 Undisputed [PS3]

Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Noille takedownin yhteydessä tehdyille polvipotkuille repeilee aina. Joskus olin ihan hakattuna ja stamina matalana, peli oli oikeastaan jo pelattu. Tyyppi vaan enää rääkkäs mua siellä kehässä, vaikka olis voinut submittaa millon haluaa. No, tämä tekee takedownin liian kaukaa Lesnarilla, L1 + O ja tadaa! Frank Mirr potkasee polvella vastapalloon ja Lesnar lentää taaksepäin koomisen näköisesti. =D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Noille takedownin yhteydessä tehdyille polvipotkuille repeilee aina. Joskus olin ihan hakattuna ja stamina matalana, peli oli oikeastaan jo pelattu. Tyyppi vaan enää rääkkäs mua siellä kehässä, vaikka olis voinut submittaa millon haluaa. No, tämä tekee takedownin liian kaukaa Lesnarilla, L1 + O ja tadaa! Frank Mirr potkasee polvella vastapalloon ja Lesnar lentää taaksepäin koomisen näköisesti. =D

Jep mullakin käyny pari kertaa itelle ja voi sitä nakerruksen määrää siinä vaiheessa. :D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Noille takedownin yhteydessä tehdyille polvipotkuille repeilee aina. Joskus olin ihan hakattuna ja stamina matalana, peli oli oikeastaan jo pelattu. Tyyppi vaan enää rääkkäs mua siellä kehässä, vaikka olis voinut submittaa millon haluaa. No, tämä tekee takedownin liian kaukaa Lesnarilla, L1 + O ja tadaa! Frank Mirr potkasee polvella vastapalloon ja Lesnar lentää taaksepäin koomisen näköisesti. =D
Sen tyypin ilme ja varsinkin asento on erityisen huvittava siellä matossa :D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Oon kyl järkyttävän paska tässä pelissä. Sain selkääni sellaselta jonka tilastot oli 0-24... Tilastotki on 14-20, aika paskat.
Eilen tuli kummiskin saatua kyvyimmällä sarjalla belt. Tais vähän se vanha beltin omistaja masentua ku oli sen mun matsin jälkeen tippu huikeat 8 sijaa :D
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Oon kyl järkyttävän paska tässä pelissä. Sain selkääni sellaselta jonka tilastot oli 0-24... Tilastotki on 14-20, aika paskat.
Eilen tuli kummiskin saatua kyvyimmällä sarjalla belt. Tais vähän se vanha beltin omistaja masentua ku oli sen mun matsin jälkeen tippu huikeat 8 sijaa :D

ei muuta kun treeniä vaan. tutorialit kertaalleen läpi ja varsinkin mattopaini hanskaan, oli sitten taktiikkana lukottaminen tai yksinkertaisesti pakeneminen niin sieltä alta on pakko päästä pois.
kannatta myös todella tarkasti seurata omaa staminaa. eli ei hakata toisen puolustaessa staminaa nolliin, tästä kun yleensä seuraa nolo subi. staminat nollassa kun ei ihan heti pääse niistä irti.

otetaan treenimatsia joskus unrankedina tietty.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Käy vallan mainiosti. Voit lisätä minut kaverilistallesi. Lähes tulkoon joka päivä tulee pelailtua PS3.
Laitto vähän vituttamaan tuo PJ Penn, kun pelasin sillä joskus netissä niin ihan heti erän alussa ihan ekalla iskulla tipuin. Kävelin kaveria päin ja 1 lyönti ja olin maassa. Nauroin kyllä tälle tapahtumalle aika paljon :D Vielä kun ton Pennin pää on sellanen pallo.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Jep jep... Mut saa myös lisätä kaverilistalle ihan vapaasti (Kenttis)... Vituttaa pelata huono pingisiä ulkomaalaisia vastaan. On tullut pari turhaa ja vittumaista tappiota otettua kun kaverin ainoo taktiikka on ollut potku päähän. Tästä heräsikin kysymys. Lagaako teillä online pelit ihan perkeleesti? Ja kun menee etsimään "servereitä" niin siellä on vaan punasta tarjolla.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Pitikö ton patchin muuten korjata toi nettijohon repäsy / quittaaminen niin, että se toinen saa voiton vaikka quittais? Monta kertaa edelleenkin tappion jälkeen vastustaja on lähtenyt ja ei oo tullu voittoa.

Ja vielä lisäystä: Välillä kun pistin hakemaan online matsia se lataa sen latauspalkin täyteen ja peli jäätyy siihen. Vastaavasti joskus, kun on aloittamassa nettipeliä jotain vastustajaa vastaan tulee se network error ja peli jäätyy siihen.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Uuden patchin asennuksen jälkeen peli on alkanut nykimään myös offline-peleissä.
Vika tosin korjaantui pleikkarin buuttaamisella, mutta vähän kyllä ihmetyttää.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

OIen pelannut jokusia kymmeniä pelejä Onlinessa ja eilen onnistuin saamaan vastustajakseni sellaisen kaverin, että peli ei pahemmin nykinyt. Käytännössä Online pelaaminen nykyisen kaltaisella nykimisellä on mahdotonta.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Niin ja vois vielä lisätä tämmösen bugin(tai en tiedä mistä tämä johtuu).

Aina, kun ottelu alkaa, se kamera alkaa pyörimään ja kuvaa ottelijoita. Bugissa se kamera vaan pyörii monta kierrosta, eikä mitään tapahdu. Sitten ilmeisti vastustajani lähtee tai peli tilttaa, koska tulee se ihmeen netti error ja peli palaa valikkoon.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Niin ja vois vielä lisätä tämmösen bugin(tai en tiedä mistä tämä johtuu).

Aina, kun ottelu alkaa, se kamera alkaa pyörimään ja kuvaa ottelijoita. Bugissa se kamera vaan pyörii monta kierrosta, eikä mitään tapahdu. Sitten ilmeisti vastustajani lähtee tai peli tilttaa, koska tulee se ihmeen netti error ja peli palaa valikkoon.

Jep, tällaista on näkynyt, mutta itselläni on ongelma kun kukaan ei tule / pääse minun tekemääni roomiini. Tämä siis ranked ja unranked puolella, mutta ei frendi matseissa. Päivitys kyllä toi enemmän bugeja kuin korjasi. Ja ei, et saa voittoa vaikka vastus vääntääkin sen piuhan irti. Hän saa vain DNF merkin.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Sori nyt siitä, että nostan vanhan topicin, mutta kiinnostaa kysyä, että pelaako kukaan enää edes tätä? :D Kun ei tuolta peliseuraa sivulta löytynyt yhtään topiccia koskien peliä... Olisi meinaan mukavaa saada jotain peliseuraa, joka ei pelaa niinkuin nössöt... ^^

PS. Laitoin siis tosiaan tänne, koska en uutta topiccia pystynyt tekemään aiheesta tuonne peliseuraa sivulle.
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Oiskohan idea ihan perseestä, että jos tätä peliä varten järjestettäis joku turnaus? Jos ees tarpeeks löytyis pelaajia...? Kun ois mukava testailla, että onko ihan huono tässä...
 
Vastaus: UFC 09 Undisputed [PS3]

Kyllähän tuohon oli joku turnaus kehitteillä joku aika sitte, mut eipä sitten kukaan vissii järjestäny. Ite oon mukana jos semmosen joku jaksas pistää pystyyn.
 
Ylös Bottom