Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 nopeimmat voitot

Wilhower

New Member
Dodiin, nyt on mahdollisuus pröystäillä nopeimmilla voitoilla onlinessa.

Laittakaa ketkä otti erää ja aika pelikellon mukaan sekä voittotyyli. Laittakaa oma ottelijanne ekana.


Eilen tuli pelailtua ja:

BJ Penn vs Diego Sanchez 1. erä, 58s, alakoukulla tyrmäys.
 
Vastaus: UFC 2009 nopeimmat voitot.

Mulla: Griffin
Vastustajalla: Rampage

voitto mun lempiliikkeellä, eli takedownin puolustus kun yritti ampua jalkoihin ja siitä giljotiini :D

Ekassa erässä tuli, tarkkaa aikaa en muista... Kuitenkin parin lyönnin jälkeen koitti sitä, eli arviolta 15 sek kun oli lukko kiinni ja noin 30sek kun taputti.


Edit: Juu, onhan noita flash-KO:ta tullu tehtyä.. Ajattelin mieluumminkin heittää submissioneista pohjat :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 2009 nopeimmat voitot

Uskokaa tai alkää niin nopein KO onlinessä mulla 7.s.
Matsi oli Ortiz VS Liddell ja kaveri lähti heti alkuun juoksemaan kohti mä sit läväytin nyrkillä vastapalloon ja se oli sit siinä.....oli vähän WTF! olo sen jälkeen:)...
 
Vastaus: UFC 2009 nopeimmat voitot

Mun ennätys frank mir:llä tyrmäsin Mirko cro copin 14sec.. vastustaja juoksi suoraan "syliin" pieni väistö ja vastapalloon se oli siinä 0/
 
Vastaus: UFC 2009 nopeimmat voitot

Omassa careerissa Boxing/wrestling mies tyrmäys stepillä oikea suora 4 sec :D
 
Vastaus: UFC 2009 nopeimmat voitot

Eilen serkun kanssa pelatessa tyrmäsin heti aloituksesta kikcboxing ukkelilla 8sekunnissa, vastustaja lähti käppäilemään mua kohti, lähellä ollessa vain potku päähän ja se oli siinä:eek::D
 
Vastaus: UFC 2009 nopeimmat voitot

mä tyrmäsin kaverin mirko cro-copilla 5sekunissa.

kaveri lähti tulemaan kohti, otin juoksut ja suoraan nyrkillä päähän. homma oli hänessä.
 
Vastaus: UFC 2009 nopeimmat voitot

itsellä careerissa 7 sekuntia tyrmäys. oikeankäden koukku kumartuvaa vastustajaa päähän ja se oli siinä :)

onlinessa nopein on muistaakseni 18 sekuntia.
 
Vastaus: UFC 2009 nopeimmat voitot

Onlinessa tänään voitin jonkun 8 sekunnin jälkeen. Itse pelasin Anderson Silvalla ja vastustajalla oli Michael Bisping. Tein sen silvan ihme flying kneen ja se oliki sitten siinä.
 
Ylös Bottom