Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

IGN Antoi overall 7.9 :o

Mua kiinnostaa eniten toi Classic mode juttu, kun siinä näkyy sitten oikeana mitä tapahtui (jos lopputulos on oikeanlainen).

Mitähän matseja tuolla on muitakun liddell vs rampage(vai kuka se oli)
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Classic fighteja on yhteensä 12 kappaletta.


UFC Undisputed 2009 Classic Fights
TUF 1 Finale: Stephan Bonnar vs. Forrest Griffin
UFN 6: Karo Parisyan vs. Diego Sanchez
UFC 66: Chuck Liddell vs. Tito Ortiz II
UFC 71: Chuck Liddell vs. Quinton "Rampage" Jackson
UFC 76: Forrest Griffin vs. Mauricio "Shogun" Rua
UFC 77: Anderson Silva vs. Rich Franklin II
UFC 79: Chuck Liddell vs. Wanderlei Silva
UFC 79: Georges St. Pierre vs. Matt Hughes III
UFC 80: B.J. Penn vs. Joe Stevenson
UFC 82: Anderson Silva vs. Dan Henderson
UFC 83: Matt Serra vs. Georges St. Pierre
UFC 84: B.J. Penn vs. Sean Sherk
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Classic fighteja on yhteensä 12 kappaletta.


UFC Undisputed 2009 Classic Fights
TUF 1 Finale: Stephan Bonnar vs. Forrest Griffin
UFN 6: Karo Parisyan vs. Diego Sanchez
UFC 66: Chuck Liddell vs. Tito Ortiz II
UFC 71: Chuck Liddell vs. Quinton "Rampage" Jackson
UFC 76: Forrest Griffin vs. Mauricio "Shogun" Rua
UFC 77: Anderson Silva vs. Rich Franklin II
UFC 79: Chuck Liddell vs. Wanderlei Silva
UFC 79: Georges St. Pierre vs. Matt Hughes III
UFC 80: B.J. Penn vs. Joe Stevenson
UFC 82: Anderson Silva vs. Dan Henderson
UFC 83: Matt Serra vs. Georges St. Pierre
UFC 84: B.J. Penn vs. Sean Sherk

Öööö... missä on Randy Couture vs. Tony Halme? :eek:
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Juu niinhän se taitaapi mennä..

Kertokaas poijjaat, ootteko tilannu tätä netistä or what? Kertokaa mulle mikä on halvin store mistä tän vois tilata.. :rolleyes: ;)
Ei tätä taida vielä löytyä alle 40e, mutta varmaan parin viikon-kuukauden sisällä tippuu kunnolla.. jos on aikaa odottaa.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

TheHutista tilasin ennakkoon hintaan 40e (nyt se maksaa 43e).
Tänään pistivät minulle postissa pelin tulemaan, joten saan sen varmaan maanantaina/tiistaina. Ei haittaa vaikka tulee ensiviikolla, kun ei sitä kuitenkaan ehtisi nyt viikonloppuna pelaamaan.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Oon tubesta väijjyny kasan noita matsi videoita.
Semi tylsän näköstä. Varsinkin kun ei tiiä mitä ohjaimien takana tapahtuu ja onko se katsomansa matsi oikeesti kovatasonen vai ei.

Joku joka pelin päälle ymmärtää niin voisko pistää youtube linkkiä johonkin oikeesti kovatasoseen matsiin jossa molemmat pelaajat osaa pelata peliä ainakin jossainmäärin monipuolisesti.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Oon tubesta väijjyny kasan noita matsi videoita.
Semi tylsän näköstä. Varsinkin kun ei tiiä mitä ohjaimien takana tapahtuu ja onko se katsomansa matsi oikeesti kovatasonen vai ei.

Joku joka pelin päälle ymmärtää niin voisko pistää youtube linkkiä johonkin oikeesti kovatasoseen matsiin jossa molemmat pelaajat osaa pelata peliä ainakin jossainmäärin monipuolisesti.

Näkökantasi sotii realismia vastaan. Oletko koskaan katsonut MMA - otteluita?

Olen kuullut vastaavanlaisia kommenteja parilta henkilöltä - näillä henkilöillä ei ole minkäänlaista käsitystä, millaista oikea vapaaottelu on. Se ei ole sitä, mitä WWE tai elokuvat ovat.

Vaikka ottelupari olisi kuinka samantasoinen, tai ottelijat olisivat lajinsa parhaita, saattaa matsi päättyä muutamassa sekunnissa - esimerkiksi tyrmäykseen.

UFC 2009 Undisputed on hyvin pitkälle realisoitu peli. Kannattaa ensin tutustua itse lajiin, kun pelata itse peliä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Näkökantasi sotii realismia vastaan. Oletko koskaan katsonut MMA - otteluita?

Olen kuullut vastaavanlaisia kommenteja parilta henkilöltä - näillä henkilöillä ei ole minkäänlaista käsitystä, millaista oikea vapaaottelu on. Se ei ole sitä, mitä WWE tai elokuvat ovat.

Vaikka ottelupari olisi kuinka samantasoinen, tai ottelijat olisivat lajinsa parhaita, saattaa matsi päättyä muutamassa sekunnissa - esimerkiksi tyrmäykseen.

UFC 2009 Undisputed on hyvin pitkälle realisoitu peli. Kannattaa ensin tutustua itse lajiin, kun pelata itse peliä.

Realismi, what?

En nyt mikään MMA fani ole, mutta on noita silti tullu katottua. WWE:stä en pidä. Elokuvista kyllä.

Meinasin tolla realismia vastaan sotivalla näkökannallani vaan sitä että ois kiva nähä miltä peli parhaimmillaan näyttää.
Ne videot mitä kattonu on sitä että jengi huitoo jabeja pystyssä ja joka 1-2 sarjan perään maahanvienti yritys --> maahanvienti counteroituu --> sama uusiksi. Sit kun sinne maahan päästään niin hakataan hammerfistillä otsaan että hillot tulee tatamille ja sit taas ylös, kuin ei mitään.
Perille menneet iskut ei tässäkään näyttäny saavan aikaan mitään vaikutusta yhtään mihinkään. Onehit tyrmäyksestä puhumattakaan.

Noista videoista sain siis perin tylsän kuvan pelistä (tämä siis sotii realismiä vastaan?) vaikka uskonkin sen kaiken lukeman perusteella olevan varsin hyvä peli.
Tuli vaan mieleen että onko tuo nyt sit tosiaan tuota, vai oliko videot vaan semmoisilta pelaajilta mitkä yrittää pärjätä yhden taktiikan keinolla.
Siksi kävin huutelemaan tasokkaampien videoiden perään, jos sellaisia on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Noista videoista sain siis perin tylsän kuvan pelistä (tämä siis sotii realismiä vastaan?) vaikka uskonkin sen kaiken lukeman perusteella olevan varsin hyvä peli.
Tuli vaan mieleen että onko tuo nyt sit tosiaan tuota, vai oliko videot vaan semmoisilta pelaajilta mitkä yrittää pärjätä yhden taktiikan keinolla.
Siksi kävin huutelemaan tasokkaampien videoiden perään, jos sellaisia on.

Demoa kokeilleena ottelijat (kuten täälläkin on mainittu) väsyvät pelkän huitomisen seurauksena. Parhaiten tunnelma välittyy kun itse kokeilet demoa, jos siis on mahdollista. Itse kävin kaverilla kymmenisen matsia ottamassa ja se selkeytti kyllä ajatukset täydellisesti. Ei ole todellakaan mitään tylsää huitomista, vaan selkeästi tyypit on erilaisia tyyleiltään ja taito lopulta ratkaisee. Videota en nyt tähän hätään jaksanut sinulle kaivella, suosittelen demon kokeilemista.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Oma kopio haettu hetki sitten, alotan careerin ja kommentoin sitten lisää.

Edit: Mukavaa menoahan tuo Career on ollut. Sparraus on mukavaa ja matsit on ollut ihan monipuolisia.

En vaan älyä miksi uusiin peliin tehdään vielä näin helvetin hitaita valikkoja.
Ukon tekeminenkin vei varmaan 30min kun sekunnin viiveellä mennään valikoissa eteenpäin.
Eikä ole tuota ft/lb voi vaihtaa cm/kg, ei ois varmaan ollu vaikeeta.
Autosaven saa varmaan pois, autosave päällä tuo tallentaa melkein joka välissä ja sekin on hidasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Peliä tuossa pari tuntia pelanneena on pakko hehkuttaa :) Kyllä toi hahmonkehitys tuo oman makunsa hommaan. Heti tuli turpaan ku löyty hahmon pelistä paha aukko ja vastustajan kyvyt sopi siihen saumaan. Henkilökohtaisesti en usko, että hevillä parempaa vapaaottelupeliä ihan heti tulee. Suosittelen :)
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Joo, nyt tunnin verran demoa pelanneena voi sanoa että joutuuhan tuon ostamaan.

Miten Live-matsit tomii? Onko lagia?
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Itseekin kiinnostaa Live pelien toimivuus. Onko joku jo ehtinyt testaamaan sitä?
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Kertokaas nyt joku kenellä peli on (ellei se ole jo teillä kaikilla :D) että millasia matsit yleensä on tietokonepelaajaa vastaan?? Joojoo, tietenkin se vaikuttaa ketkä ovat matsissa vastakkain ja millä tyylillä ne ottelee. Mutta, kun ei toimi Boxissa nettiyhteydet (joka mua vituttaa ihan helvetisti) niin ei sitten ole sitä mahdollisuutta pelata netissä. Aattelin vaan että jos meinaan pelin hommata niin ei siinä oikein taida olla mitään järkeä koko ajan pelata konetta vastaan, vai miten on??
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Kertokaas nyt joku kenellä peli on (ellei se ole jo teillä kaikilla :D) että millasia matsit yleensä on tietokonepelaajaa vastaan?? Joojoo, tietenkin se vaikuttaa ketkä ovat matsissa vastakkain ja millä tyylillä ne ottelee. Mutta, kun ei toimi Boxissa nettiyhteydet (joka mua vituttaa ihan helvetisti) niin ei sitten ole sitä mahdollisuutta pelata netissä. Aattelin vaan että jos meinaan pelin hommata niin ei siinä oikein taida olla mitään järkeä koko ajan pelata konetta vastaan, vai miten on??

Kyllä itse ainakin jaksan pelata konetta vastaan ihan hyvin. Vaikeustasoa kun laittaa ylöspäin niin eivät toista kokoajan samaa ja suojaavatkin hieman paremmin.

Itsellä lähti kyllä career alusta. Jätkästä tuli liian standup tyylinen, heti kun lennän mattoon en pääse sieltä ylös ja otan turpaani.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Joo tosiaan niin kuin harr1 sanoi aikaisemmin, niin toi oman fighterin tekeminen näyttäs olevan pirun hidasta hommaa... ku kattoo tubesta noit videoita niin siinä se lataa yhtä hiustyyliä n. 3 sekuntia. No, eihän sille mitään mahda. :)
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Eikö kukaan ole vieläkään testannut Live pelien toimivuutta? Onko se yksinpeli niin koukuttava, että ketään ei kiinnosta verkkorähinät?
 
Ylös Bottom