Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Classic fighteja on yhteensä 12 kappaletta.
UFC Undisputed 2009 Classic Fights
TUF 1 Finale: Stephan Bonnar vs. Forrest Griffin
UFN 6: Karo Parisyan vs. Diego Sanchez
UFC 66: Chuck Liddell vs. Tito Ortiz II
UFC 71: Chuck Liddell vs. Quinton "Rampage" Jackson
UFC 76: Forrest Griffin vs. Mauricio "Shogun" Rua
UFC 77: Anderson Silva vs. Rich Franklin II
UFC 79: Chuck Liddell vs. Wanderlei Silva
UFC 79: Georges St. Pierre vs. Matt Hughes III
UFC 80: B.J. Penn vs. Joe Stevenson
UFC 82: Anderson Silva vs. Dan Henderson
UFC 83: Matt Serra vs. Georges St. Pierre
UFC 84: B.J. Penn vs. Sean Sherk
Öööö... missä on Randy Couture vs. Tony Halme?
Pitäskö tämän huomenna jo löytyä suomestakin kaupoista ?
Ei tätä taida vielä löytyä alle 40e, mutta varmaan parin viikon-kuukauden sisällä tippuu kunnolla.. jos on aikaa odottaa.Juu niinhän se taitaapi mennä..
Kertokaas poijjaat, ootteko tilannu tätä netistä or what? Kertokaa mulle mikä on halvin store mistä tän vois tilata..
Oon tubesta väijjyny kasan noita matsi videoita.
Semi tylsän näköstä. Varsinkin kun ei tiiä mitä ohjaimien takana tapahtuu ja onko se katsomansa matsi oikeesti kovatasonen vai ei.
Joku joka pelin päälle ymmärtää niin voisko pistää youtube linkkiä johonkin oikeesti kovatasoseen matsiin jossa molemmat pelaajat osaa pelata peliä ainakin jossainmäärin monipuolisesti.
Näkökantasi sotii realismia vastaan. Oletko koskaan katsonut MMA - otteluita?
Olen kuullut vastaavanlaisia kommenteja parilta henkilöltä - näillä henkilöillä ei ole minkäänlaista käsitystä, millaista oikea vapaaottelu on. Se ei ole sitä, mitä WWE tai elokuvat ovat.
Vaikka ottelupari olisi kuinka samantasoinen, tai ottelijat olisivat lajinsa parhaita, saattaa matsi päättyä muutamassa sekunnissa - esimerkiksi tyrmäykseen.
UFC 2009 Undisputed on hyvin pitkälle realisoitu peli. Kannattaa ensin tutustua itse lajiin, kun pelata itse peliä.
Noista videoista sain siis perin tylsän kuvan pelistä (tämä siis sotii realismiä vastaan?) vaikka uskonkin sen kaiken lukeman perusteella olevan varsin hyvä peli.
Tuli vaan mieleen että onko tuo nyt sit tosiaan tuota, vai oliko videot vaan semmoisilta pelaajilta mitkä yrittää pärjätä yhden taktiikan keinolla.
Siksi kävin huutelemaan tasokkaampien videoiden perään, jos sellaisia on.
Kertokaas nyt joku kenellä peli on (ellei se ole jo teillä kaikilla ) että millasia matsit yleensä on tietokonepelaajaa vastaan?? Joojoo, tietenkin se vaikuttaa ketkä ovat matsissa vastakkain ja millä tyylillä ne ottelee. Mutta, kun ei toimi Boxissa nettiyhteydet (joka mua vituttaa ihan helvetisti) niin ei sitten ole sitä mahdollisuutta pelata netissä. Aattelin vaan että jos meinaan pelin hommata niin ei siinä oikein taida olla mitään järkeä koko ajan pelata konetta vastaan, vai miten on??