Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Eikö kukaan ole vieläkään testannut Live pelien toimivuutta? Onko se yksinpeli niin koukuttava, että ketään ei kiinnosta verkkorähinät?
En ole vieläkään kerennyt. Archievementtejäkin on näköjään moninpelista.

Yksinpelistä, Careerissa kun välillä on noita training camppeja. Välillä mulla käy paini campissä esimerkiks silleen et sparraaja heittää mut selälleen ja siellä ollaankin sitten loppu 5min. Sitten jää tekemättä ne kaikki taskit. Oisko mitään vinkkejä miten sieltä helpoiten ylös pääsee? Ja mikä skill vaikuttaa tuohon matossa liikkumiseen/pois pääsemiseen?

Haluaisin kovasti tietää, että millainen live UFC oli, jos teistä se on koukuttavin, niin ostaisin vaikka 50 eurona, jos löytyisi.

Haluaisin kovasti tietää, että millainen live UFC oli, jos teistä se on koukuttavin, niin ostaisin vaikka 50 eurona, jos löytyisi.
Kaksi matsia pelanneena en menis vielä hirveesti kehumaan. Pientä lagia kokoajan ja tässä pelissä ajotus on aika suuressa osassa. Nii menee tuo hakkkaaminen vähän arpomiseks.
Ilmeisesti jompi kumpi aina matsin hostaa ja jos vastustaja sattuu olemaan jostain kiinasta niin lagia voi kyllä olla enemmän kun suomalaisen kanssa.

Onko siinä sama kuin WWE syystemi. (SVR 2009 jne) Vai millainen? Onko siinä rank, vai win/lose/draw jneq.

Näinkö harvalla peli tosiaankin vasta on?

Itse saan peli vasta kesäkuussa, kun taloudellinen tilanne sen suo :)

En ole vieläkään kerennyt. Archievementtejäkin on näköjään moninpelista.

Yksinpelistä, Careerissa kun välillä on noita training camppeja. Välillä mulla käy paini campissä esimerkiks silleen et sparraaja heittää mut selälleen ja siellä ollaankin sitten loppu 5min. Sitten jää tekemättä ne kaikki taskit. Oisko mitään vinkkejä miten sieltä helpoiten ylös pääsee? Ja mikä skill vaikuttaa tuohon matossa liikkumiseen/pois pääsemiseen?

Mun äijä on standuppi/clinch mies, mutta panostin ground grapple defenseen myös, jotta pääsis matosta aina ylös. Suletussa guardissa vaan major transitionia, niin se potkaisee sen äijän pois siitä ja voi nousta ylös :)

Kyllästyykös tohon career modeen nopeesti ? Ajattelin vain, että viittiikö tästä maksaa 40-50 jos career tosiaankin on lyhyt / tylsä

Kyllästyykös tohon career modeen nopeesti ? Ajattelin vain, että viittiikö tästä maksaa 40-50 jos career tosiaankin on lyhyt / tylsä

No kaipa se riippuu persoonasta. Itse olen jaksanut hakata ja peli ei todellakaan ole helppo toiseksi helpoimmallakaan vaikeusasteella. Career modessa ei ole mulla muuta moitittavaa, kuin muutama suunnitteluvirhe latausaikojen kanssa (lähinnä silloin, kun äijää sparrauttaa).

Sivuhuomautuksena on mainittava: Suurin osa vastustajista vastaa tosielämän tyylejään melko hyvin ja gameplaneja joutuukin vähän hiomaan eri äijiä vastaan :)

Perjantaista asti peliä pelannut ja vielä jaksaa tahkoa yksinpeliä ja moninpeliä.
Ranked matseja takana n. 30 vasta. Hienointa pelissä on ehdottomasti se, että koko ajan joutuu olemaan tarkkana pystykähinässä, koska milloin vaan voi tulla tyrmäykseen johtava isku. Mattopainissakin täytyy osata ennakoida vähän kaverin tekemisiä, muuten tulee lukotuksia.

Miinuksia tulee lagista jenkkipelaajia vastaan ja tyypeistä, jotka lähtevät häviön jälkeen niin nopeasti pois, että siitä ei tule merkintää kummallekkaan. ei voittoa ei häviötä :(
toivottavasti siihen tulee päivitys piakkoin.

Itseä rasittaa 5 pelatun ottelun perusteella lagi otteluissa, pitäisi saada valittua vastustajat vaikka maanosien perusteella niin ei tarvis pelata lagisia otteluita jenkkejä vastaan. Muuten kyllä oli jees.

Omasta mielestä todella yksitoikkoinen, sovitaan matsi, treenataan/sparrataan ja otellaan, ja toistetaan. Rahaa tulee matseista ja sponsoreilta, en vain ole törmännyt vielä siihen mihin ihmeeseen sitä voi käyttää :confused:

Onko tässä todellakin käynyt niin, että demo oli liian vakuuttava, ja nyt sitten ihmiset tuntuvat pettyneeltä. Ei kannata tehdä niitä liian "hyvän kuvan antavia" demoja :)

Odotan kyllä kesää, jolloin suurempi osa on saanut pelin hankittua. Pääsisi sitten pelaamaan kunnon suomi-matsejakin.

Tuo autosave homma ja valikoiden yms. kankeus alkaa ottamaan pannuun ja pahemman kerran, syö peli intoa kun joutuu oottelemaan puol päivää enneku pääsee pelaamaan.Itse matsit onkin sitten täyttä rautaa, varsinkin kun oppi vähän pelaamaan tuolla matossakin.

Tuo autosave homma ja valikoiden yms. kankeus alkaa ottamaan pannuun ja pahemman kerran, syö peli intoa kun joutuu oottelemaan puol päivää enneku pääsee pelaamaan.Itse matsit onkin sitten täyttä rautaa, varsinkin kun oppi vähän pelaamaan tuolla matossakin.

Samaa mieltä. Varsinkin kun äijäänsä yrittää sparrauttaa :) Toivon, että tulevaisuudessa tulisi patchi, jolla ne mahdollistaa esim useamman sparrisession putkeen, eikä tarvitsisi palata kalenterinäkymään.

Ja Acoustic: peli on kyl paljon parempi kun mitä demo antaa odottaa. Tappelutyylien/tappelijoiden erilaisuus on just \0/

Omasta mielestä todella yksitoikkoinen, sovitaan matsi, treenataan/sparrataan ja otellaan, ja toistetaan. Rahaa tulee matseista ja sponsoreilta, en vain ole törmännyt vielä siihen mihin ihmeeseen sitä voi käyttää :confused:

Kun on kertynyt tarpeeksia CREDiä, niin saat lisää sponsoreita ja mahdollisuuden valita uusia treenauslaitteita, jolloin on mahdollista kehittää ottelijaa nopeammin.

Nyt on n. viikon verran pelailua takana.

Positiiviset

• + Suuri määrä erilaisia hahmoja.
  • + Oman pelityylin sopeuttaminen vastustajan vahvuuksien/heikkouksien mukaan. Ei tietenkään pakko ole, mutta turpaan tulee nopeasti jos alat halailemaan kilpaa jonkun submission-expertin kanssa
  • + Tappelu on pirun hauskaa, erityisesti pystyottelut ihmispelaajaa vastaan.
  • + Yllättävät tyrmäykset. *SNAP* - BOOM, HE GOES DOWN
  • + Nättiä grafiikkaa. Veri lentää kun ukot ottaa osumaa tarpeeksi päähän
  • + Create-a-fighterin luominen ja kehittäminen on ihan hauskaa
Negatiiviset

• - Hitaat ja kankeat valikot. Aina kun teet jotain, alkaa hurja "loading, saving, creating, loading" rumba.
  • - Mattopainin kirjoittamattomat säännöt. Välillä kamalan sekavaa kun et tiedä teetkö ite jotain väärin, vai onko vastustaja vaan liian kova pala matossa
  • - Nettikoodi. En tiedä tuliko vastaan joku kaukomaan asukas, mutta niin hirveä lagi oli toistaiseksi ainoassa nettipelissä etten oo viitsinyt edes vielä uudestaan kokeilla
  • - Yllättävät tyrmäykset. Kakspiippunen miekka. Toisaalta kiva että näitä tulee, mutta kai matsi joskus vois päättyä pistevoittoon. Noin 50 matsia otelleena voin sanoa, etttä yksikään peli ei oo vielä päättyny tuomariäänin
  • - Created fighter ei ikäänny career-modessa, mikä on vähän pettymys. Mun street-brawler-boxer ukko on tahkonyt ammattilaisena nyt nelisen vuotta ja on edelleen 18-vuotias. Olis hauskaa jos tässä alkais vaikka 35 ikävuoden jälkeen speed tippua ja jossain vaiheessa olis pakko vetäytyä.

En oo pahemmin ennen UFC:tä/MMA:ta seurannut, mutta pelistä oon tykänny silti kovasti. Mun mielestäni UFC 2009 on paras 1 vs 1 tappelupeli nykykonsoleille. Kouluarvosanoin, 8/10.
Over & out

Onko kukaan pelannu viel netissä? Jos on niin onko paljon lagia tai jotain muuta häiritsevää??

Ylös Bottom