Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Selvis nyt tässä sit minulle että pelissä on glitch, jonka avulla hahmoa luotaessa create a fighterissa saa mielivaltaisen määrän pisteitä käytettäväksi. Tämähän tarkoittaa käytännössä skillien maksimoimista. Ymmärrettävistä syistä en kerro sitä tässä mutta kyllä sen varmaan etsivä löytää muutenkin.

Jeeps. Kokeilin justiinsa uteliaisuudesta kuinka pahoja noi cheattihahmot on. Pelasin omalla average 91hahmolla jonka olin juuri vääntänyt kovalla vaivalla läpi careerista. Vastustajana oli cheattihahmo jonka tunnistaa statseista: average rating 119 ja MMA ranking 0-0 (tästä tunnistaa cheattihahmon koska ne ei voi pelata careeria ilman skillien resetointia).

Meni 49 sekuntia kun olin tapoutissa. Pahus kun osasivat kusta hyvän pelin tolla.

Muuten peli on kyllä erittäin mielenkiintoinen kunhan on tarkkana noissa online CFA matseissa.
Mitä clinchiin tulee: se 50% arvaus + tiukka ajoitus päälle on tosiaan ainoa konsti päästä pois tavallisesta clinchistä mikä on mielestäni vähän tyhmää. MT-clinchissä on sitten vielä se vastustajan heivaus ympäriinsä ylimääräisenä kivana.

Pelasin yhden ihan kivan player-matsin erästä jenkkiä vastaan, voitto kyynärlukolla toisessa erässä. Oli ihan kivaa niin kauan kuin pelataan normaaleilla hahmoilla :)

Juu, ei itseäni siis haittaa jos vastustaja lukottelisi niillä parhailla, varsinkin jos olen hapoilla ja/tai mulla ei ole lukottaja. Mutta kun oikeassa elämässä epäilen ettei joku keskiverto lukottelija ihan noin helposti lukota huippu BJJ äijiä kuin pelissä kone sulle tekee vaikeimmilla tasoilla. Ja toisinpäin taas olen varma että joku Mirrin Frankki kyllä lukottelee aika helposti "kaasuuntumattomiakin" vastustajia, jos nämä ovat heikkoja matossa. Pelissä on siis konetta vastaan ns. "yllätystyrmäys" mahdollisuus, mutta "yllätyslukotus" mahdollisuus on luokkaa 0.

UFC only online matsi, Frank Mir (minä) vs Brandon Vera. Vera oli triangelissa ekasta yrityksestä eli noin minuutissa.

EDIT: Kun tuon olin kirjoittanut, niin seuraava online vastustaja brock lesnar oli triangelissa 45 sekunnissa :)

Matosta pääsee bjj jannu suht kätevästi ylös jos niin haluaa kikkailemalla ittensä päälle ja vain nousemalla. ok bjj kaverilla on vissiin joka ground defence asentoon jokin liike jolla pääse kaverin päälle.

Se miksi tykkään BJJ:stä mattolajina on se, että BJJ mies pääsee guardissa alla ollessaan päälle kahdella MINOR transitionilla. Kaiken huipuksi jos käy flaksi niin että tulee reversali, niin BJJ-mies hyppää rubber guardista päälle suoraan mounttiin. Onlinen Brock Lesnarit ovat kokeneet kovia, voin kertoa :D

UFC only online matsi, Frank Mir (minä) vs Brandon Vera. Vera oli triangelissa ekasta yrityksestä eli noin minuutissa.

Kuten totesin jo useamman kerran, niin onlinessa tuo subittaminen on selvästi helpompaa ja itsellänikin niissä vähissä otteluissa mitä otellut varmaan 1/4 voitoista tullut subittelulla, vaikka edes kauheasti sitä koittanut ja ollut subittelijoita. Sen sijaan uramoodissa subittaminen on lähes mahdotonta(ainakin itselleni) vähänkin vaikeammalla vaikeustasolla. Ja kuten todettua niin kone kyllä niitä tekee vaikka vastakkain olisi Gracie(minä) vs Lesnar(kone). Uramoodissa, vähänkin vaikeammalla tasolla, subittaminen tapahtuu todella harvoin ja silloinkaan se ei tapahdu oikeastaan yllätyksenä, jos sen onnistuu tekemään. KO mahdollisuus on tulla "puskista" subituksen ei. Tämä toivottavasti korjataan tulevaisuudessa.

edit:Näköjään konsolifinin arvostelussa edelleen tuo selvähkö asiavirhe, jossa puhutaan tämän pelin kohdalla nilkkalukosta, vaikka pelissä sitä ei voi toteuttaa. Ihan vain sattumalta tuon huomasin edelleen siellä killuvan ja ihmettelin, että miksi sitten halutaan palautetta arvosteluista, jos noinkin räikeitä ja selviä asiavirheitä ei viitsiä edes korjata... :o

Joo minäkin tein kustom hahmosta pääsääntöisesti kickboxeria, kunnes honasin että paras puolustus takedowneja vastaan on lvl 3 BJJ. Sitten yrityksistä huolimatta olen voittanut kaksi kolmannesta nettimatseistani submissionilla. Koko ajan enemmän siihen suuntaan se menee..

Välillä siellä onlinessa tulee vastaan sellaisia hienoja hahmoja joilla on strength, lyönnit ja potkut sekä sub puolustus ja hyökkäys 90 pinnassa ja osapuilleen kaikki muut statsit noin 1. Heh heh.

Tää ei varsinaisesti kuulu koko peliin, mutta itelle sattui pieni vahinko boxin kanssa josta voit lukea täältä
ja nyt olisin vailla ystävällistä kanssa palaajaa joka voisi tuota levyä lainaa, että saisin tuon asennettua kovalevylle. Kävin korjauttamassa levyä ja nyt se tunnistaa levyn, mutta lataaminen kovalevylle hyytyy tuohon 44% tienoille. Nyt olisi mahdollisuus päästä pelaamaan jos joku tuota levyä lainaisi.
Voin tulla noutamaan kotoa sekä pelin, että omistajan ja palauttaa ne toimenpiteen jälkeen edelliseen osoitteeseen. Pieni korvaus mahdollinen jos vaaditaan...

EDIT: Kun tuon olin kirjoittanut, niin seuraava online vastustaja brock lesnar oli triangelissa 45 sekunnissa :)

Se miksi tykkään BJJ:stä mattolajina on se, että BJJ mies pääsee guardissa alla ollessaan päälle kahdella MINOR transitionilla. Kaiken huipuksi jos käy flaksi niin että tulee reversali, niin BJJ-mies hyppää rubber guardista päälle suoraan mounttiin. Onlinen Brock Lesnarit ovat kokeneet kovia, voin kertoa :D

ei tuohon mitää reversalia vissiin tarvita. eikös se ole vain guard defencestä minor transitionilla sidotaan kaveri itteään vasten-> rubberguard -> ja onkos sitten major transitionilla mounttiin ja siitä onkin ihan kiva jatkaa :)

ja kyllä olen ollut useammankin kerran muy thai clinchissä

Tuota noin, mitä kannattaa tehdä maassa jos satun olemaan päällä, ja se kenen päällä olen sattuu pitämään blockkia pohjassa koko ajan. Mikä on paras etenemistapa tässä tilanteessa?

Tuota noin, mitä kannattaa tehdä maassa jos satun olemaan päällä, ja se kenen päällä olen sattuu pitämään blockkia pohjassa koko ajan. Mikä on paras etenemistapa tässä tilanteessa?

Hakkaat sitä niin p*rkeleesti :) Kyllä se päästää joskus irti ja jos ei päästä, niin ainakin voitat erän.

Tää ei varsinaisesti kuulu koko peliin, mutta itelle sattui pieni vahinko boxin kanssa josta voit lukea täältä
ja nyt olisin vailla ystävällistä kanssa palaajaa joka voisi tuota levyä lainaa, että saisin tuon asennettua kovalevylle. Kävin korjauttamassa levyä ja nyt se tunnistaa levyn, mutta lataaminen kovalevylle hyytyy tuohon 44% tienoille. Nyt olisi mahdollisuus päästä pelaamaan jos joku tuota levyä lainaisi.
Voin tulla noutamaan kotoa sekä pelin, että omistajan ja palauttaa ne toimenpiteen jälkeen edelliseen osoitteeseen. Pieni korvaus mahdollinen jos vaaditaan...

Hei pliis. En haluaisi kuulostaa epätoivoiselta, mutta olkaa ystävällisiä ja lainaisitte tuota levyä pieneksi toviksi. Inhottaa, jos tämän takia menee 60€ hukkaan. Tulen tosiaan noutamaan himasta pelin ja sen omistajan sekä palautan toimenpiteen jälkeen.

palautan toimenpiteen jälkeen.

Oletko kokeillut tehdä vielä hammastahnatoimenpidettä levyllesi sen korjauksen lisäksi mitä sille nyt tehtiinkin?

Eli: Levyn alapinta peitetään kokonaan hammastahnalla. Hetken päästä pestään pois vedellä hinkkaamatta. Tämän pitäisi poistaa levystä yksi kerros ja naarmut sen mukana. Ei ota mitään jos ei annakaan, onnistuin tällä korjaamaan yhden VF5 levyn.

Oletko kokeillut tehdä vielä hammastahnatoimenpidettä levyllesi sen korjauksen lisäksi mitä sille nyt tehtiinkin?

Eli: Levyn alapinta peitetään kokonaan hammastahnalla. Hetken päästä pestään pois vedellä hinkkaamatta. Tämän pitäisi poistaa levystä yksi kerros ja naarmut sen mukana. Ei ota mitään jos ei annakaan, onnistuin tällä korjaamaan yhden VF5 levyn.

Juu tällä keinolla sain koneen tunnistamaan tuon levyn, mutta kopiointi kovalevylle tyssää tuohon 40% ja pelin pelaaminen hyytyy kaksinpelissä tuohon vastustajan valitsemiseen. Onneksi kautta pystyy ainakin toistaiseksi tahkoomaan.

Pelinä on aika paljon haastetta ja itteä pännii kun vastustaja saa napattua aina mattoon. Submissionilla olen hävinnyt jo 4 ottelua ja ko:lla 4. Nopeimpana 17 sekuntia. Tuli komeasti vastapalloon nyrkistä ja taju kankaalle. Nyt tilastot kaudella 18 ko/tko:ta ja 8 tappiota.
Seuraavasta ukosta teen selkeästä vain ja ainoastaan mattomiehen joka katkoo kaikkien kädet :)

Joutuuko joka ukolle urassa "keksimään" jonkun nimen vai saako uraa pelattua jollain valmiilla äijällä?

Joutuuko joka ukolle urassa "keksimään" jonkun nimen vai saako uraa pelattua jollain valmiilla äijällä?

Voit valita uutta uraa aloittaessa valmiiksi tehdyistä tyypeistä. Valitset vain Fighter Templates kun siihen on mahdollisuus ja pääset valitsemaan.

Tänään koin livessä ihmeen, eli pelaajan, joka uskalsi tulla läppäämään hanskoja iskuetäisyydelle. Yritän sitä itse melkein joka matsin alussa, mutta turhaan. Lisäksi tämä tyyppi pelasi realistisuuteen pyrkivällä, ei-powergaming -tyylillä, kuten itsellänikin on useimmiten tapana. Hävisin niukasti pisteillä aika itseni tasoiselle (molemmat oltiin lvl 50-60) kaverille, mutta ottaisin mieluusti turpaani vaikka kaikissa matseissa jos peliseura olisi tällaista.

Paluu todellisuuteen tapahtui tyypillisempiä pelaajia vastaan seuraavien kolmen matsin aikana, jotka kaikki voitin. Ragequit x3. :rolleyes:

Tänään koin livessä ihmeen, eli pelaajan, joka uskalsi tulla läppäämään hanskoja iskuetäisyydelle. Yritän sitä itse melkein joka matsin alussa, mutta turhaan. Lisäksi tämä tyyppi pelasi realistisuuteen pyrkivällä, ei-powergaming -tyylillä, kuten itsellänikin on useimmiten tapana. Hävisin niukasti pisteillä aika itseni tasoiselle (molemmat oltiin lvl 50-60) kaverille, mutta ottaisin mieluusti turpaani vaikka kaikissa matseissa jos peliseura olisi tällaista.

Paluu todellisuuteen tapahtui tyypillisempiä pelaajia vastaan seuraavien kolmen matsin aikana, jotka kaikki voitin. Ragequit x3. :rolleyes:

Se on kyllä palkitsevaa kun monen superCAFin ja quitterin jälkeen tulee oikeasti tiukka ja hyvä matsi. Yleensä niitä kyllä löytää player matseista helpommin.

Sain jo sen käteen, mutta olin tekemässä uuden hahmon, haluaisin kysyä yhdestä asiasta, että miten saa tatska värit? Ihmettelin, kun UFC:ssa yhdellä jätkällä on väri tatska kädellä, en muista nimeä. :E

Ylös Bottom