Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Sain jo sen käteen, mutta olin tekemässä uuden hahmon, haluaisin kysyä yhdestä asiasta, että miten saa tatska värit? Ihmettelin, kun UFC:ssa yhdellä jätkällä on väri tatska kädellä, en muista nimeä. :E

Eipä niitä tatskoja ole samanlaisia erivärisinä. Jotkut on vain värillisiä, esim. sininen ankkuri vai mikähän oli.

Eikö haittaa jos joku voisi suomentaa mun puolestan. Tätä:

Standing Strikes Offense

Standing Strikes Defense

Standing Kicks Offense

Standing Kicks Defense

Clinch Striking Offense

Clinch Striking Defense

Ground Striking Offense

Ground Striking Defense

Clinch Grapple Offense

Clinch Grapple Defense

Takedown Offense

Takedown Defense

Ground Grapple Offense

Ground Grapple Defense

Submission Offense

Submission Defense

Tälläisiä, olen niin tyhmä kun en osaa englantia. Luulen, että ohjessa on tosta kuvia ,mutta ei ollut pelkkä tekstit iha tyhmää. Joku voisivat suomenta tuota, niin olisin iloinen ja teen uudellen oma hahmon :E

Eikö haittaa jos joku voisi suomentaa mun puolestan. Tätä:

Standing Strikes Offense = Pysty hyökkäys (kädet)

Standing Strikes Defense = Pysty puolustus (kädet)

Standing Kicks Offense = Potkut hyökkäys seisten

Standing Kicks Defense = Seisoma potkujen puolustus

Clinch Striking Offense = Kiinni otossa hyökkäys, esim Muay thai polvi naamaan kun pitää päästä kiinni

Clinch Striking Defense = Puolustus kiinno otoissa

Ground Striking Offense = Hyökkäykset matossa, lyönnit ja polvet

Ground Striking Defense = Matossa puolustautuminen iskuilta

Clinch Grapple Offense = Pystypaini hyökkäys

Clinch Grapple Defense = Pystypaini puolustus

Takedown Offense = Maahanvienti hyökkäys

Takedown Defense = Maahanvienniltä puolustautuminen

Ground Grapple Offense = Mattopaini hyökkäys, eli vääntäminen ja asentojen muuttaminen

Ground Grapple Defense = Mattopaini puolustus

Submission Offense = Lukot

Submission Defense = Lukoilta puolustautuminen

Taisin kysellä sitten liikaa, mutta olkoon tää on viimenen kysymykseni:
Mistä saa sivusta CaF tiedon, vähän kuin SVR 09, esimerkki siellä onvalmiiksi hahmo ja myöskin taitoja, haluan nähä esimerkin. Nii niistä olisi ehkä apua, voisitteko antaa linkin?

Aika vähänhän tuolla vielä on, mutta lisää varmasti tulossa. En kyllä itse jaksa vääntää noita. Kun ei ole edes aineksia aidonnäköisen Kimbon tekemiseen :D

Tuoltahan löytyi ihan aidon näköinen Fedor :P Pitääpä tolla alotella careeria kuhan saan boxin..

click

Löysin jotain tään Undisputed Online - The leading UFC Undisputed Community and League mutta pitää rekkaa, ja postaa 50 viestiä tuohon foorumiin. :E

" - Must have 50 forum posts on the Undisputed Online forums before submitting request.

- Must own a copy of THQ’s mma title UFC 2009 Undisputed either Playstation 3 or Xbox 360.

- Must be a registered member of the Undisputed Online forums (Register)

- Have an Xbox 360 Gamertag or Playstation 3 ID for online play.

- Have a valid, reliable internet connection.

- Create a fighter either career or none career with your characters overall rating no higher than 100.
"

Niin yritän rekkaa tuohon, mutta en ymmärrä kysymyksiä:
Enter the first letter of "Undisputed"?

Siis yritätkö rekkaa tohon pääsaitille? Ei ole tarpeellista, kannattaa vaan rekkaa sinne foorumeille. Ja sitten sinne 50 viestiä niin voit hakea "sopimusta", mutta älä spämmää, eivät tykkää :) Ja on muuten mahti paikka.

Niin yritän rekkaa tuohon, mutta en ymmärrä kysymyksiä:
Enter the first letter of "Undisputed"?

No eikös se ensimmäin kirjain ole U ?

Meneekö tä mun homma oikeen? Kun lähden tekemään lukkoa, onko sen jälkeen tarkotus rämpätä x nappia nii perkeleesti? Ei meinaan koskaan onnistu noi lukot, aina pääsee vastustaja irti.

Meneekö tä mun homma oikeen? Kun lähden tekemään lukkoa, onko sen jälkeen tarkotus rämpätä x nappia nii perkeleesti? Ei meinaan koskaan onnistu noi lukot, aina pääsee vastustaja irti.
Pitää hakata kaikkia neljää nappia jos voimalla haluaa lukon onnistuvan. Jos taas haluaa yrittää taidolla pitää oikeeta tattia pyörittää. Näin kai se meni. Tietokonevastustajat tuntuu vaan olevan perhanan vaikea lukottaa.

Pitäisikä hakkaa jokaisia nappia? = 1 -> 2 -> 3 -> 4 -> 1 -> 2 -> 3 -> 4, vai painanko kokoa molemmalla kädellä? :D Käytin joskus tattia, mutta se ei oikein auttanut.

Joo hakkaat vaan kaikkia niin ***keleesti. Mutta kuten THQ:lta sanoivat, tatin pyöritys (=shine) on aina parempi kuin nappien hakkaus. Ja syy siihen että CPU on niin vaikea lukottaa on se, että ne eivät kuluta staminaansa, toisin kuin jotkut huonot pelaajat onlinessa. Loppujen lopuksi subin onnistuminen on kiinni siitä staminasta.

Nonni kiitoksia, tuli selvyys tähänkin, joskus olen kanssa sitä tattia pyöritellyt ja apua ei paljoa ollut niin siirryin nappuloiden hakkaamiseen, kaipa se tästä sitten.

Hehee, voitin Gonzagalla äsken jonkun Lesnarilla pelanneen lvl 93 tyypin, joka harrasti tätä perus karkuun-juoksu-lyönti-karkuun -settiä. Pari kertaa pääsin mountiin, mutta tyyppi oli ihan näppärä matossa. No eipä siinä, yritti sitten heittää meikäläistä, mutta sai palkinnoksi giljotiinin ja hävisi. Ragequit, johon oli meikäläisen pakko kommentoida, että "that explains your 61 consecutive wins" (kaverin statsit muutenkin joku 250-20).. vastaus tuli pikaisesti.. "no way u deserved it!!". :D:D:D

Ylös Bottom