Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Kyl ne jenkit lagailee joskus. Voitin muuten yhden aika pahasti pätkineen jenkkimatsin, josta tulikin reipas kommentti "nice walmart connection you poor bitch!". :D

No jenkkejä vastaan ollu kaikki ja 2 oon voittanu ihan munkilla ja loput oon hävinny koska se on lagannu niin pahasti että ei oo voinu pelata

Mitäs taikoja pitää tehdä että pääsee urallaan Hall of Fameen?

Vastatkaa vaikka spoilereissa jos joku ei halua tietää.

muoks:

Ilmeisesti tulee vasta careerin lopussa...

Ja juu eipä tuo live ole täynnä apinoita tämän pelin parissa. Hieno koittaa hakea ekaa voittoaan kun heti jos voittaa, niin vastustaja häipyy. Lagi vielä kaiken lisäksi aika v-mäinen lähes jatkuvasti 24/1 yhteys...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko porukka onnistunu konetta vastaa noissa submissioneissa, kun ittellä kone karannut joka kerta, vaikka kenellä yrittäisi ketä vastaan, rupee vähän kiristään, kun ei pysty itse hyödyntää lukkoja.

Onko porukka onnistunu konetta vastaa noissa submissioneissa, kun ittellä kone karannut joka kerta, vaikka kenellä yrittäisi ketä vastaan, rupee vähän kiristään, kun ei pysty itse hyödyntää lukkoja.

Itsellä oli kanssa isoja ongelmia. Omalta kohdalta homma lähti skulaamaan kun löysi sopivan pyöritysvauhdin. Koitin alkuun pyörittää ilmeisesti liian nopeaan ja homma ei toiminut. Eli ensin vastustajaa pataan ja staminat nolliin. Sitten vaan tasaiseen tahtiin tattia pyörittelemään.

Itsellä oli kanssa isoja ongelmia. Omalta kohdalta homma lähti skulaamaan kun löysi sopivan pyöritysvauhdin. Koitin alkuun pyörittää ilmeisesti liian nopeaan ja homma ei toiminut. Eli ensin vastustajaa pataan ja staminat nolliin. Sitten vaan tasaiseen tahtiin tattia pyörittelemään.

Vaikuttaakohan tuohon onnistumiseen pyörittämisen nopeus ja se että vauhti myös pysyy tasasena? Tuntuu vähän siltä. Itse sain tänään pelin ja aattelin et vedämpä saavutuksen jossa ei saa lyödä ollenkaan vaan pitää submissionil vaan voittaa. Olipa sitten astetta vaikeempi jopa helpointa konetta vastaan, mutta onnistuminen sitten tuli jonkun 6-8 matsin kohdalla :) Huomenna pitää aloitella varmaan tuota career modea.

Tuntuu toimivan konetta vastaan välillä vähän miten sattuu tuo subittaminen.

Kertokaas nyt sittenkin mitähän pitäisi tehdä että pääsee hall of fameen? Ilmeisesti championina 17 voittoa putkeen puolustaneena ei riitä...

Kertokaas nyt sittenkin mitähän pitäisi tehdä että pääsee hall of fameen? Ilmeisesti championina 17 voittoa putkeen puolustaneena ei riitä...
Heti ekasta Google-osumasta löytyi seuraavanlainen tieto:
you have to own each trophy includes, belt, grappler, striking, fight of the night (once at least), ko of the night(once at least), sub of the night(once at least), 3 wins , 6 wins , 10 wins and defend title multiple times don't know and cred has to be really high
Toisaalta toisaalla sanottiin, että vain credillä (>88k) on merkitystä ja sillä, että olet hävinnyt max. 2 matsia uralla.

Ite pääsin hall of feimiin sillä, että en hävinnyt kertaakaan.

Muistaakseni en ees saanu submission of the nighttia?

Ite pääsin hall of feimiin sillä, että en hävinnyt kertaakaan.

Muistaakseni en ees saanu submission of the nighttia?

Millasella äijällä ootte saanu ton ettette häviä kertaakaan? mulla nyt toinen career menossa eikä mitään mahollisuuksia päästä tohon ees helpoimmalla tasolla..
Tein tollasen isokokosen boxing/bjj äijän mut nyt hävinny jo 5 matsia putkeen submissionilla. :mad: Pakko tyrmätä heti alussa, matossa ei oo mitään tehtävissä enää..
Otatteko aina siitä listasta sen ekan vastustajan jolla on paras rankki vai jonku helpomman?

On kyllä loistava peli.
Tänään postipoika toi ja on mennykkin puolikas päivä ton parissa.

Ei mitään valittamista. Career on mun mielestä varsin hyvä. Kalenteri huomattavasti parempi kun esim FN4:ssä.
Tykkään.

Classic Fights osio täyttä kultaa.

Yay, 4 win streak onlinessa! 6-7 statsit, vaikka noistakin matseista 3/4 lagannu ihan vitusti! 1 matsi ei lagannu ja oli ihan helvetin mukava pelata.

Hendo FTW

Hei kellään tietoa mistä löytäisi ohjeita big slameihi? Osaan itte 3 heittoa, mutta haluisin tietää lisää joten linkatkaa..... :)

Kyllä nyt hitto vie palaa taas kerran hermot tähän peliin, viikon tauko tekee taas hyvää :)

Machida vs. Griffin, pelasin Griffinillä. Yritin 3 eräisen matsin aikana yhteensä kolmea eri lukotusta, kaikki siis eri asennoista ja joka kerta kun Machidalla on kunto kokonaan loppu, itselläni vihreällä. Kolme kertaa melkein sain, mutta Machida pääsee pois. Viimosen kerran se sitte tuli side controlliin ja hakee kimuraa ja lukottaa mut samantien muutamassa sekunnissa. Vielä ilman staminaa ja minulla oli oranssilla, n. 2/5 osaa jäljellä.

No, onneksi tämä nyt tuli tähän väliin niin voin rauhassa keskittyä Battlefield 1943 ja inFamous :D

Bawww... nyt piti mennä eläkkeelle Careerissa :(

Statsit 25-12.. Pitää kattoa jos alottas uuden careerin Middleweightissä, harmi kun ei voi pelata valmiilla tyypillä.

Kyllä nyt hitto vie palaa taas kerran hermot tähän peliin, viikon tauko tekee taas hyvää :)

Machida vs. Griffin, pelasin Griffinillä. Yritin 3 eräisen matsin aikana yhteensä kolmea eri lukotusta, kaikki siis eri asennoista ja joka kerta kun Machidalla on kunto kokonaan loppu, itselläni vihreällä. Kolme kertaa melkein sain, mutta Machida pääsee pois. Viimosen kerran se sitte tuli side controlliin ja hakee kimuraa ja lukottaa mut samantien muutamassa sekunnissa. Vielä ilman staminaa ja minulla oli oranssilla, n. 2/5 osaa jäljellä.

No, onneksi tämä nyt tuli tähän väliin niin voin rauhassa keskittyä Battlefield 1943 ja inFamous :D

Ei kai toi ny mikään suuri vääryys ole että et saanut Griffinil lukotettua Machidaa mutta Machida lukotti sut :s

Jotenkin oon saanu lagisissa peleissä paukutettua 8-win streakin! siis ihan sairas lukema kun ottaa huomioon että noi lagaa niin helvetisti, matossa pelaaminen MAHOTONTA ton lagin kanssa! Millon se päivitys on oikeen tulossa?

Sen verran mitä eilen kerkes pelaamaan (careerissa statsit 10-4-0 joista pari tko loput ko) niin yllätti kyllä positiivisesti miten monipuolinen on tuo taistelumekaniikka ja että matsit eivät toista itseään vaan aina tulee vähän erinäköistä mättöä. Ainoa mikä harmittaa vähäsen on tylsä kalenteri ja suppea harjoittelu. Mattopainia ei paljon ole tullut kokeiltua kun oma ukko kickboxing/wrestling (sen mitä jokusen kerran lukkoa kokeillut niin eipä ole toiminut :D). Itsekään en kyllä submissioniin ole hävinnyt että jotain positiivista sentään! Vaikeustaso ja aloittelijakynnys nostettu kyllä kerrankin tarpeeksi korkealle, itse vissiin helpoimmalla (vai ehkä se toiseksi helpoin) pelaillu niin ei nyt liian läpijuoksulta tunnu. Mutta kokonaisuutena positiivinen yllätys ja jatko-osaa odotellessa, johon toivon mukaan olisi paranneltu nuo edellämainitut "pikkuviat".

Ylös Bottom