Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Ootteko muuten huomannu että noi quitterit pilaa win streakin? Mä oon voittanu vähintään 15 matsia putkeen + quitter matsit joita ollu varmaan 8.. aika helppoja vihuja kyllä... sinäänsä ihmetyttää miten kaikki quittaa :D

e: Mikä file complaintti noille quittereille pitää laittaa.. mä oon laittanu ton Cheating.

Ootteko muuten huomannu että noi quitterit pilaa win streakin? Mä oon voittanu vähintään 15 matsia putkeen + quitter matsit joita ollu varmaan 8.. aika helppoja vihuja kyllä... sinäänsä ihmetyttää miten kaikki quittaa :D

e: Mikä file complaintti noille quittereille pitää laittaa.. mä oon laittanu ton Cheating.

Eikös se ole ihan quit early?

Cheatingihän se taitaa olla... Eikä sillä win streakikka itselle ainakaan ole merkitystä

Häh? File complain -> bad behaviour -> quit early

En oo nyt boxin ääressä mutta eikös se jotenkin noin mene?
Toi on se avoid player juttu missä on toi Quit early, file complaint on sitten jo ihan eri juttu ja jonka ne vissiin jopa tarkistaa ihan.. (eli just toi Cheating.)

Toi on se avoid player juttu missä on toi Quit early, file complaint on sitten jo ihan eri juttu ja jonka ne vissiin jopa tarkistaa ihan.. (eli just toi Cheating.)

Näin se meneekin, ihan oikeassa olit.

Ehdin viedä jo UFC:n vaihdossa kun kyllästyin uramodeen ja livematsit lagasi mulla aivan liikaa. Ei silti missään nimessä huono peli, sanoisin että jopa että tämän sukupolven parhaita 1 vs 1 pelejä (kaveria vastaan siis). Mutta aikansa kutakin.

Kaveri sitten pisti aika nopean KO (3 sekunttia) tossa päivällä. Bisping (kaveri) vs Anderson Silva (joku random live vastus). Suoraan juoksi aloituksesta päin ja vastapalloon leukaan koukun pisti :cool:

Dodii! Tänään tuli patchi. Kyllä nyt kelpaa pelailla onlinessa. :D.

DNF on se lopettamisprosentti kun porukat lopettaa kesken kaiken. Lagia nyt on varmaan kuiteskin jonkun verran kun enemmistö pelaajista on tyyliin jostain Briteistä.

edit: myöhässä pikkusen lol :D

No niin. Vihdoin ja viimein.

Heti kun ei quittereita kehissä, niin 5 voittoa putkeen. Nyt viittii jo pelattakkin livessä.

Tälläisen listan löysin pelin virallisilta foorumeilta päivitykseen liittyen.

1# We recognize premature match quitting as the biggest online issue and have taken steps to fix it. The Patch will have integrated code that detects who pulls the cable and will assign a Loss as well as a Did Not Finish to that player. The DNF is only counted for the player who executes the disconnection. The DNF rate will be displayed on the fighter selection screen of the Online Ranked Match. When disconnected the Winning Streak is also reset to 0.

2# We’ve adjusted Ranked Matches to match up players with better connections, which will improve lag issues we’ve seen to date.

3# We’ve adjusted the difficulty of performing submissions against AI opponents to improve the balance of subs vs. striking when playing against the AI.

4# We’ve adjusted the Flash KO rate so that they are less frequent.

# We’ve increased maximum number of points awarded in online play from 99,999 to 999,999 and we’ve increased the Max Level from 100 to 200.

5# We’ve lowered the Winning Streak Bonus Max from 5 to 3.

6# We’ve removed the decimal places on the Leaderboard Winning Percentage so we only show whole percentages.

# We’ve addressed the CAF cheat so the skill levels in CAF cannot be cheated and increased. Also any CAF with unfair point values will no longer be able to be used Online.

7# For PS3 users we’ve also fixed a bug that causes a freeze during auto-save; whichever controller was used to Press Start on the Title Screen will be identified as the main controller.

DNF on se lopettamisprosentti kun porukat lopettaa kesken kaiken. Lagia nyt on varmaan kuiteskin jonkun verran kun enemmistö pelaajista on tyyliin jostain Briteistä.

edit: myöhässä pikkusen lol :D
Enemmistä pelaajista on pohjois-amerikasta... Mutta itellä silti lagittomiakin pelejä on ollut

Hienoa katsella porukan DNF prosentteja... Monilla useampaa sataa kesken lopetettua matsia.

Jos meikäläiseltä kysyttäisiin, niin saisi nollata pelin achievementit ja levelit kyseisiltä kavereilta...

Hienoa katsella porukan DNF prosentteja... Monilla useampaa sataa kesken lopetettua matsia.

Jos meikäläiseltä kysyttäisiin, niin saisi nollata pelin achievementit ja levelit kyseisiltä kavereilta...
Mun eka matsi tän päivityksen jälkeen (joka lagas, enempää en oo pelannu) sillä tyypillä oli 1300voittoa, 300häviötä, 444 DNF... ._. Some1 has life.... not.

Kingiä että nuo DNF luvut näkyy nyt takautuvasti.

Moni varmaan kelannu että nyt voi rage quittia siihen asti kun päivitys tulee, ja sit lopettaa, että ei tuu merkintöjä. Mutta kuinkas kävikään. Kaikki päivitystä edeltäneet lopetukset onkin kaiken kansan nähtävillä.

Aivan mahtavaa.

Ylös Bottom