Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Onko kukaan huomannu mitään eroa tossa AL subittamisessa? Saako niitä nytten helpommin submissioneihin kuin aikasemmin?
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Onko peliin saatu jännempiä otteluita verrattuna noihin ultimate fighter otteluihin verrattuina joissa pyöritään matossa ja yritetään epätoivoisesti saada osumia nyrkinsyrjillä?
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Onko peliin saatu jännempiä otteluita verrattuna noihin ultimate fighter otteluihin verrattuina joissa pyöritään matossa ja yritetään epätoivoisesti saada osumia nyrkinsyrjillä?

Suoraan sanottuna noi TUF:in matsit on lähestulkoon pahinta nyhjäämistä UFC:llä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Siis mitä, siis vastustaja voi vieläkin luovuttaa ja itelle ei tule vieläkään siitä voittomerkintää? Mitä ******. Mikäs päivitys se tollanen on, kusetusta!
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Kovasti on juttua xbox.comissa ettei siitä voittoa tule jos vastustaja luovuttaa..
mulla on epäilys että tulis vielä itellekin DNF-merkintä jos vastustaja vetää piuhan..

mutta kertokaapas nyt joku että miten tarkasti ottaen on estetty niiden cheat-hahmojen käyttö? Jollain tavalla, mutta millä? Ei toi peli enää niin paljoa nappaa että jaksaisin tarkemmin tutkia..
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Kovasti on juttua xbox.comissa ettei siitä voittoa tule jos vastustaja luovuttaa..
mulla on epäilys että tulis vielä itellekin DNF-merkintä jos vastustaja vetää piuhan..

mutta kertokaapas nyt joku että miten tarkasti ottaen on estetty niiden cheat-hahmojen käyttö? Jollain tavalla, mutta millä? Ei toi peli enää niin paljoa nappaa että jaksaisin tarkemmin tutkia..

Kyllä itselle on jokaisella kolmella kerralla tullut voitto kun vastustaja on quitannu. Eikä yhtäkään DNF:ää lisää ole tullut (ennen päivitystä oli tullut 53).

Cheat-hahmo = CAF maksimi statseilla?? Niitä ei pysty enää käyttämään, eikä uusia sellaisia pysty enää tekemään.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Hivenen tarkempaa vastausta olisin toivonut. Mikä on kriteeri hahmoille joita ei voi käyttää? Tiedän että glitchi on korjattu, onko sitten niin että juuri ne joihin glitchi on vaikuttanut on kielletty, vai onko kyseessä nimenomaan statsilukemien rajoitttaminen (saahan ne esim careerissa korkealle) vai se ettei ilman careeria voi pelata onlinea vai mitä. Glitchihän EI yksinään nostanut kaikkia statseja huippuun tosta noin vaan sitä piti toistaa monta kertaa ennenkuin lukemat oli tapissa. Näin ollen sillä käsittääkseni sai aikaan 'miedompia' versioitakin hahmosta.. Lisäksi careerilla saa varmaan edelleen aika häijyjä statseja.

Oma hahmoni jonka tein careerilla ennen glitchin korjaamista toimii edelleen, niin ei minulla ole valittamista.. olen vain utelias.

Vastaan tuli eilen joku tyyppi jolla oli strength 100. Periaatteessa tasapainoinen. Käytännössä kyse oli hahmosta jonka tarkoitus on vain tyrmätä vastustaja ja mahdollisesti torjua submission yritykset autofirella.. (silloin kun paetaan nappispammilla niin strength merkitsee enemmän kuin skillit käsittääkseni) Hävisin sille kun tuli rocked seisten ja seuraava isku tyrmäs.

Tuo DNF prosentti hämää koska koskaan en ole piuhaa vetänyt irti. Joskus pelattaessa jonnekin Nebraskaan yhteys on vaan katkennut mutta silti prosenttini 10% on minusta liian suuri sille mitä sen pitäisi olla..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Kyllä itselle on jokaisella kolmella kerralla tullut voitto kun vastustaja on quitannu. Eikä yhtäkään DNF:ää lisää ole tullut (ennen päivitystä oli tullut 53).

Cheat-hahmo = CAF maksimi statseilla?? Niitä ei pysty enää käyttämään, eikä uusia sellaisia pysty enää tekemään.

Itselle jäänyt monta voittoa tulematta. DNF ei tule, mutta ei kyllä voittoakaan.

Samoin olen nähnyt paljon CAF joilla skillejä tyyliin 115.

Ja yksi mikä vituttaa yli kaiken on turbo napin käyttäjät...
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Itselle jäänyt monta voittoa tulematta. DNF ei tule, mutta ei kyllä voittoakaan.

Samoin olen nähnyt paljon CAF joilla skillejä tyyliin 115.

Ja yksi mikä vituttaa yli kaiken on turbo napin käyttäjät...

No kyllä careerissa voi saada vaikak kuinka korkeat skillit... Olen nähnyt Ken Shamrockin, jonka kokonaisuus oli 122 :eek:

Eikä ne ole turbocontrollereita, evo... :p THQ on sanonut että turbonamikat ei toimi.

Ja siis kaikki glitchatut CAFit on poistettu.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Eikä ne ole turbocontrollereita, evo... :p THQ on sanonut että turbonamikat ei toimi.

mitenköhän sekin on muka estetty. Kyseessä on kuitenkin täysin pelin ulkopuolinen vimpain. Valitettavasti en itse omista niin en voi testata.

Joka tapauksessa eiköhän tää peli ole jo pelattu. Uusin trendi tuntuu olevan hahmot joilla on Strength 100 pinnassa ja korkea cardio.. Standing punch offense jotain samaa luokkaa ja sub offense ja defense korkeat. Muilla statseillahan ei ole sitten mitään väliä kun niillä ei voiteta matseja. Noi vaan hakkaa lyöntejä tai superman puncheja, ei väsy, eikä niitä voi subittaa. Jossain vaiheessa nukkumatti vaan saapuu. Ompas hauskaa.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

mitenköhän sekin on muka estetty. Kyseessä on kuitenkin täysin pelin ulkopuolinen vimpain. Valitettavasti en itse omista niin en voi testata.

Joka tapauksessa eiköhän tää peli ole jo pelattu. Uusin trendi tuntuu olevan hahmot joilla on Strength 100 pinnassa ja korkea cardio.. Standing punch offense jotain samaa luokkaa ja sub offense ja defense korkeat. Muilla statseillahan ei ole sitten mitään väliä kun niillä ei voiteta matseja. Noi vaan hakkaa lyöntejä tai superman puncheja, ei väsy, eikä niitä voi subittaa. Jossain vaiheessa nukkumatti vaan saapuu. Ompas hauskaa.

Edelleen, E V O. :rolleyes:

Mutta joo, tuolla UOC:ssäkin staffi testas turbo-ohjaimia ja eivät kuulemma toimi, vaikka luulisikin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Joo kyllä nämä tämmöset pelit on mukavempia tietokonetta vastaan tai sit muuten vaan kavereitten kanssa samalla sohvalta pelaten.

Ei tota nettipeliä voi ottaa tosissaan vieläkään.

Ne on ne taitopelit sit erikseen.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Joo kyllä nämä tämmöset pelit on mukavempia tietokonetta vastaan tai sit muuten vaan kavereitten kanssa samalla sohvalta pelaten.

Ei tota nettipeliä voi ottaa tosissaan vieläkään.

Ne on ne taitopelit sit erikseen.

Mitä meinaat? Taidolla ne pelit voitetaan :p
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Ärsyttää vieläkin noi quitterit... saahan siitä voitto merkinnän mutta ei EXPaa.. Ja mulla lagaa äärettömästi 60% matseista vieläkin.. (loput 40% lagaa paljon)
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Sehän auttoikin.

No et pelaa peliä enää, joten ei varmaan merkitystä? Mutta joo, älä ota mua tosissaan :p Ja kun sanoit että muilla statseilla ei voiteta ottelua, niin olit väärässä. Pelkällä ground grapplella voittaa matsin kun matsin jos vaan osaa.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Ei ***** mikä paskahousu tuli vastaan, rupes oikeesti vituttamaan. Tää persläpi vaa makaa päällä eikä tee mitää aikaseks. 2½ erää ja sit lopulta saa munkilla TKO.

Muuten, miten noilla BJJ ukoilla voi siitä kun on matossa defensessä niin kääntää sen tilanteen? Millasella transitionilla...
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Ei ***** mikä paskahousu tuli vastaan, rupes oikeesti vituttamaan. Tää persläpi vaa makaa päällä eikä tee mitää aikaseks. 2½ erää ja sit lopulta saa munkilla TKO.

Muuten, miten noilla BJJ ukoilla voi siitä kun on matossa defensessä niin kääntää sen tilanteen? Millasella transitionilla...

Olisit hakannu sitä äijää, kyllä sen on pakko alkaa jotain tekee. Jos se alkaa lyömään -> transition, jos se tekee transitionin -> reversal.

BJJ äijillä ne on LB + minor transition
 
Ylös Bottom