Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Kyllä mä oon pystyny pelaamaan parinkin kaverin kanssa peliä ilman lagia tunti kaupalla.. Ranked matseissa se tosin sitten on ongelma, mitä tässä varmaan lähinnä tarkoitit.

Ei vaan tarkoitin sitä että käytännössä täysin absoluuttisen lagitonta verkko matsia ei ole olemassakaan, paitsi ehkä siellä utopiassa.
Verkon yli pelaaminen tuo aina viiveen, joka ei silti tarkoita sitä että pelisessiosta tulisi pelikelvoton.
Periaatteessa siis hiukan ohitopikkia omalta osaltani..

Mutta nyt siis muihin aiheisiin.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Vähän sekasin toi live systeemi kyllä.. joskus saa voiton jos vihu luovuttaa ja joskus ei saa! Mitäs toi nyt on. =(
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Vähän sekasin toi live systeemi kyllä.. joskus saa voiton jos vihu luovuttaa ja joskus ei saa! Mitäs toi nyt on. =(

Juu olen sen huomannut. Itteäni vähän ketuttaa kun meni 46 ottelun voittoputki, kun tuli joku ihmeellinen katkos. Ei sillä että hirveästi kiinnostais toi rankki, mutta kun se voittoputki on melkein ainoa asia mistä enää saa kunnolla pisteitä (nyt kun niitä palkintoja ei enää saa).
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Ihan varmasti on joillain tyypeillä turbo... äsken olin ite Minotauro Nogueira ja vastassa Frank Mir, mulla stamina IHAN täynnä, tää lähtee lukottamaan ja hetkessä saa sen, oli kunnon WTF fiilis..
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Ihan varmasti on joillain tyypeillä turbo... äsken olin ite Minotauro Nogueira ja vastassa Frank Mir, mulla stamina IHAN täynnä, tää lähtee lukottamaan ja hetkessä saa sen, oli kunnon WTF fiilis..

Oot vaan hidas pyörittää tattia tai tekniikkas kusee :d Noihan on nyt kumminkin melko tasasia kavereita submissioneis et ei toi ny mikään ihme ole.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Kyllä suurin osa peleistä lagaa. En ymmärrä miksi aahola puolustelee tätä peliä henkeen ja vereen, mutta ei hyvin optimoidun nettikoodin pitäisi olla tämmöistä.

Taistelupelit kärsivät aina lagista. UFC:n ongelma on se, ettei se anna juuri mahdollisuuksia valita vastustajaa tai edes mittaa latenssia mitenkään. Matchup vain automaattisesti. Monet muut pelit ilmoittavat latenssin visuaalisesti palkeilla, ja sit voi valita tappeleeko jotain Uusi-Seelantilaista vastaan vai ei.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Rämpytän nappeja ja en oo mikään hidas rämpyttämään.

Jokuhan taisi aiemmin mutuna? ketjussa mainita että nappeja rämpyttämällä määräävä tekijä on hahmon strength, tattia pyörittämällä hahmon submission offense/defense.

OT: olenko ainoa jota huvittaa vm94 henkilöllä nimimerkkinä Äijä ;)
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Jokuhan taisi aiemmin mutuna? ketjussa mainita että nappeja rämpyttämällä määräävä tekijä on hahmon strength, tattia pyörittämällä hahmon submission offense/defense.

OT: olenko ainoa jota huvittaa vm94 henkilöllä nimimerkkinä Äijä ;)

Joo.. Str Nogueiral alle 50 muistaakseen niin eihän sillä kannata rämpyttää kun sillä on tekniikka/skill 90 mahtaako olla jopa yli. Kaverin kanssa ollaan huomattu et rämpyttäminen on muutenkin huonompi tapa tuo tekniikka aina parempi olkoon skillit ja str mitä vaan. Tai sitten se pyörittäminen vaan luonnistuu molemmilta paremmin :cool:
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Joo.. Str Nogueiral alle 50 muistaakseen niin eihän sillä kannata rämpyttää kun sillä on tekniikka/skill 90 mahtaako olla jopa yli. Kaverin kanssa ollaan huomattu et rämpyttäminen on muutenkin huonompi tapa tuo tekniikka aina parempi olkoon skillit ja str mitä vaan. Tai sitten se pyörittäminen vaan luonnistuu molemmilta paremmin :cool:

No silläpä väitänkin että jotkut käyttävät turboa. Itse monesti karannut lukosta nolla staminoilla joku heikompi vastustaja vaikka itse jollain 90 subilla tekniikka lukkoa yrittää. Ja sen kun monesta lukosta huomaa jos vastustaja käyttää voimaa pakenemiseen.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Itse sain UFC hieman jälkijunassa, enkä sitä päässyt nettiin pelaamaan ennenkuin nyt sunnuntaina. Kun pelin sain pystyottelu sujui kohtuu hyvin, mutta maassa olin täysin avuton. Vastustaja pääsi päälle ---> KO tai TKO... Sitten muutaman kerran mattopainia harjoittelin ja se alkoi sujua. Tein Muaya Thai/Judo tyypin ja nostin miehen keskiluokan mestariksi.
Nyt nettipeli alkoi aika karusti sillä jossain vaiheessa statsis oli varmaan 1 - 7- 0 ( ainoa voitto 50 rankkisesta kaverista flash KO'olla. Yksi löynti naamaan ja se oli siinä.), mutta nyt on ruvennut sujumaan ja statsit on 15 -20 - 0 ja kuuden matsin voittoputki menossa.. On jotenkin ironista, kun ensin joku Lyoto Machida yrittää sitoa mua ( Rampage Jackson ) noin 30 kertaa ja sitten väsyttää ittensä ja maahanvienti ja se painislam w/e ja polvilukko. Kaveri lähetti pari vihaista viestiä perään:rolleyes:.
Lempihahmoiksi ovat nousseet Machida, Jackson, BJ Penn, Anderson Silva. Heavyweightistä ei ketään sellaista jolla aina ottelisin. Yleensä katson aina vastustajan tyypin (useimmiten Brock Lesnar ><) ja otan sitten omani :D.

Kaiken kaikkiaan hyvä peli. Varsinkin netissä tai kaveria vastaan loistavaa viihdettä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Haha mikä tyyppi tuli livessä vastaan :D Ite pelasin A.Silvalla ja se oli Ortiz, noh, se lähti juoksemaan ja pistin flying kneen suoraan pärstään sitten hakkasin vähän peruslyönneillä sitten se grabbaa kiinni ja heitttää maahan mutta siitä saan giljotiinin ja se luovuttaa. Siis tää oli ihan matsin alussa, se ei vois mitenkään voinu hävitä siinä, se ois varmaan jopa päässy päälle sen jälkeen ._.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Haha mikä tyyppi tuli livessä vastaan :D Ite pelasin A.Silvalla ja se oli Ortiz, noh, se lähti juoksemaan ja pistin flying kneen suoraan pärstään sitten hakkasin vähän peruslyönneillä sitten se grabbaa kiinni ja heitttää maahan mutta siitä saan giljotiinin ja se luovuttaa. Siis tää oli ihan matsin alussa, se ei vois mitenkään voinu hävitä siinä, se ois varmaan jopa päässy päälle sen jälkeen ._.

Jos vähänkään osaat subittaa niin se olis taputtanu...
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Jos vähänkään osaat subittaa niin se olis taputtanu...
Stfu, mun record 88-34, helposti tulee voittoja joo ja suurin osa häviöistä lagin syy tai sitten spämmerit on vaan voittanu kun oon pelannu tyhmästi. Voitoista 48 subeilla... osaan subittaa.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Stfu, mun record 88-34, helposti tulee voittoja joo ja suurin osa häviöistä lagin syy tai sitten spämmerit on vaan voittanu kun oon pelannu tyhmästi. Voitoista 48 subeilla... osaan subittaa.

No en väittänyt ettet osaa, mutta jos kerran osaat, niin se olisi kyllä joutunu luovuttaa siitä giljotiinista...
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Kertokaas joku miten mä pääsen full mountiin... pari kertaa oon päässy siihen sen päälle niinku sillee makaamaan että vastustaja on pitäny musta kiinni ja oon vaan sitte löhönny siinä sen päällä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Kertokaas joku miten mä pääsen full mountiin... pari kertaa oon päässy siihen sen päälle niinku sillee makaamaan että vastustaja on pitäny musta kiinni ja oon vaan sitte löhönny siinä sen päällä.

Yleisin on varmasti side control -> (major transition) mount down -> (major transition) mount up
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

jjjep..ja sit kun aletaan olla hyvällä bjj tasolla niin heittäydytään ketarat ojolla maahan, kaveri päälle ja siitä rubberguardin kautta
 
Ylös Bottom