Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen tosissani. Ei mulla mitään Titoa vastaan, mutta mitä se on oikeestaan tehny ufc:ssä? Oli mestarina ja suurin osa vastustajista oli b-luokan ottelijoita. Heti kun vastaan tuli hiukan kovempia jätkiä (lue: randy ja chuck), niin pannuunhan sitä tuli. Viimeisin vähän kovemman luokan voitto tuli Belfortia vastaan, ja sekään ei ollut mitenkään häikäisevä esitys. Katsotaan nyt mitä se tällä kertaa tekeeYLIARVOSTETTU? Ootko tosissas? Siis. Kaikkihan vihaa Titoa oikeestaan, sille buuataan kokoajan ja vaikka mitä paskaa, mutta ite oon fani ja toivon että se pääsee mestaruusmatsiin ja vielä voittais sen
TUF 10 odotellessa
Katsoiko kukaan Brock Lesnarin ja Frank Mirin matsia UCF 100:ssa?
Kukapa ei olisi? Lopputulos oli kyllä melko arvattava, ehkä vähän yksipuolisempi kuin mitä kuvittelinKatsoiko kukaan Brock Lesnarin ja Frank Mirin matsia UCF 100:ssa?
Katsoiko kukaan Brock Lesnarin ja Frank Mirin matsia UCF 100:ssa?
Tulihan se katottua,Vähän oli pettymys koko UFC 100, kaikki matsit aika yhen miehen showta tai sitten tosi löysää. Toivottavasti 101 on parempi, lupaavilta matseilta kuulostaa ainakin Penn vs. Florian, Silva vs. Griffin ja Grove vs. Almeida
Täällä suunnassa taas odotellaan enemmän jo UFC102:sta. Couture, Minotauro, Thiago Silva, Gonzaga ja ennenkaikkea Maia tositoimissa saman illan aikana. Lisäksi Vera koittaa jatkaa uutta nousuaan Soszynskia vastaan. Puolankanukki on ollut pari viime matsiaan mukavaa seurattavaa ja muutenkin hauskan oloinen tyyppi.
Ja Carwin reenailee 104:sta varten, sekin matsi on kovassa odotuksessa, vastustajasta ei tosin ole minulla ainakaan tietoa. Velasquez on tietysti yksi vaihtoehto, kaksi puhtaan tilin miestä vastakkain. Eikä tuolta itseasiassa oikein taida muita löytyäkään, joilla ei olisi jo ottelua tiedossa, Congolla tappio alla ja Lesnar sitten varmaan myöhemmin, jos tahti samana jatkuu.
Couture vs Minotauro = vanhojen kehäraakkien kohtaaminen. :S
Gonzaga vs Tuchsherer (Tjsp. hemmetin vaikee nimi ), katellaan onko Tukkijätkästä mihinkään, olen kuullut hyviä juttuja siitä.
Marquardt vs Maia on hiton hyvä matsi. Uskon että Nate voittaa. Toivoisin hänelle uutta mestaruusottelua, ensimmäisen alku meni hyvin.
Carwinin vastustajaksi on omasta mielestäni jo varmistettu Cain Velasquez. Luulenpa että Carwin vie, on paljon parempi painija kun Kongo, ja voimaa on lyönneissä Kongoa enemmän. Jos olette katsoneet Velasquez vs. Kongo, tiedätte miten tulee käymään.
Juu, onhan Couture ja Minotauro jo vanhoja ja varsinkin Mino on näyttänyt melkoisen raihaiselta mutta mukava silti pappojen könyämistä on katsella.
Itse veikkaan Maian vievän matsinsa mutta mistäpä näitä koskaan tietää. Maia on vaan monesti niin pirun hallitsematon kun mattoon pääsee, ja melko usein pääsee.
Carwinin uskon itesekin Cainia vievän, juurikin tuon Congo nyhjäyksen jälkeen. Mies käytännössä makaili Congon päällä koko matsin, eikä mitään järkevää keinoa lopetukseen ollut. Carwin tuskin niin sopuisasti makoilee matossa kuin Congo. Ja pystyssä Carwin jakelee suhteellisen kovia tillikoita, vaikka vähän huonosta asennosta kuten Napao huomasi.
Ärsyttää kun pellepainija Lesnar pääsee muutaman ottelun saldolla suoraan titteliotteluun. Ja nyt se lihapulla makailee vastustajan päällä jonkun yhden matsin vuodessa.
Ärsyttää kun tyypit vihaa Lesnaria ilman hyvää syytä...
Ärsyttää kun tyypit vihaa Lesnaria ilman hyvää syytä...
Sekö ei riitä syyksi, että kaveri on umpi mulkku?
Maia vastaan Nate on kyllä Maialle pahin mahdollinen matsi tässä vaiheessa. Maia ei pärjää pystyssä ja vaikka saisi vietyä tonttiin lukottaminen tulee tuskin onnistumaan.
Sekö ei riitä syyksi, että kaveri on umpi mulkku?
Maia vastaan Nate on kyllä Maialle pahin mahdollinen matsi tässä vaiheessa. Maia ei pärjää pystyssä ja vaikka saisi vietyä tonttiin lukottaminen tulee tuskin onnistumaan.
Ai, en tiennytkään että tunnet Brockin niinkin hyvin...
Eikä ikinä kannata aliarvioida Maiaa, pystyssä ei pärjää tietenkään, mutta matossa pystyy lukottamaan kenet tahansa. Toistan: kenet tahansa. Onhan Maia kovin BJJ-taituri koskaan UFC:llä (pois lukien HoF Royce Gracie)
En missään nimessä vähättele Lesnarin taitoja.
Mutta kuinka asiallista käytöstä oli edellisen matsin jälkeen?
Maia on kyllä ilmiömäinen BJJ mies, mutta silti väitän ettei Marquartia lukoteta kovinkaan helposti.
Draw rashad evansin kanssa, pieksi Ken Shamrockin pari kertaa..Olen tosissani. Ei mulla mitään Titoa vastaan, mutta mitä se on oikeestaan tehny ufc:ssä? Oli mestarina ja suurin osa vastustajista oli b-luokan ottelijoita. Heti kun vastaan tuli hiukan kovempia jätkiä (lue: randy ja chuck), niin pannuunhan sitä tuli. Viimeisin vähän kovemman luokan voitto tuli Belfortia vastaan, ja sekään ei ollut mitenkään häikäisevä esitys. Katsotaan nyt mitä se tällä kertaa tekee
*Edit Nyt vasta tajusin mitä tarkotit tolla "buuataan kokoajan..."-jutulla Mutta se ei todellakaan ole aina ollut niin. Ja suosio =/= arvostus