Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Paskanpuhuminen ja thras talkki kuuluu asiaan, mutta silti yleensä ollaan matsin jälkeen kaveria oli tilanne enne sitä mitä tahansa. Mutta jos on noussu kusi päähän, niin minkäs sille tekee.

No onneksi meillä on täällä asiantuntija, joka on kerännyt kattavan tietopaketin aiheesta ja osaa valaista meitä tavan pulliaisia ja kertoa asioiden oikean laidan.
Mutta, jos Lesnarille on kerrottu katsos, että mitä Mir on puhunut hänestä ennen matsia :p
Maassa tulee pahempaa jälkeä, pystyssä se on yksi isku ja valot poikki :p

Juu, mutta ois ny päästäny sen Mirrin ylös siitä ja sitte vaa kunnon koukku ja nenä takaraivoon :D
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Juu, mutta ois ny päästäny sen Mirrin ylös siitä ja sitte vaa kunnon koukku ja nenä takaraivoon :D

No ehkäpä olis ollu paikallaan :p Tosin, Mir oli parempi pystyssä (sen vähän aikaa mitä ne pystyssä matsas)
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

nyt tulee toosi noob kysymys mut koska noita eventejä tulee ja tuleeko ne aina maxilta?:o mua on alkanu itteeniki kiinnostaa toi urheilumuoto ps3 pelin myötä :rolleyes:
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

nyt tulee toosi noob kysymys mut koska noita eventejä tulee ja tuleeko ne aina maxilta? mua on alkanu itteeniki kiinnostaa toi urheilumuoto ps3 pelin myötä :rolleyes:

MAXiltapa hyvinkin :p
Melkein joka ilta jotain matsia näytetään :)
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

nyt tulee toosi noob kysymys mut koska noita eventejä tulee ja tuleeko ne aina maxilta?:o mua on alkanu itteeniki kiinnostaa toi urheilumuoto ps3 pelin myötä :rolleyes:

No siis eventtejä jenkeissähän on yleensä yksi/KK, joskus saattaa olla kaksi (yksi Euroopassa, toinen jenkkilässä).Seuraava (UFC 101) on ensi viikonloppuna Ja taitaa olla että kaikki uudet tapahtumat näkyy Suomessa kaks viikkoa myöhässä. Tosin MAXilla on aivan paska selostus, nimittäin suomenkielinen. Kerran olen katsonut MAXilta, en enää koskaan uudestaan. Joe Rogan ja Goldberg ovat ehdottomasti osa UFC:tä.

Eli MAXilta näytetään tapahtumia sekä UFC Unleashed-nimistä ohjelmaa, jossa näytetään aina joitakin random-matseja. Ja sitten tietysti JIM:ltä on alkamassa Ultimate Fighter 4 heti tämän Contenderin kauden jälkeen.
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

No siis eventtejä jenkeissähän on yleensä yksi/KK, joskus kaksi. Ja taitaa olla että kaikki uudet tapahtumat näkyy Suomessa kaks viikkoa myöhässä. Tosin MAXilla on aivan paska selostus, nimittäin suomenkielinen. Kerran olen katsonut MAXilta, en enää koskaan uudestaan. Joe Rogan ja Goldberg ovat ehdottomasti osa UFC:tä.

Niin niin, siis selostettuja tulee pari viikkoa myöhässä, mutta niitä vanhempia tulee aika usein, ja kyllä, ennemmin mä niitä katton ku selostettuja, kun ei ne selostajat aina oo kaikessa perillä! ;)
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Lesnar vs Carwin olis hieno nähdä kyllä.

Toivottavasti tuo Carwin pääsee Lesnaria vastaan. Shane Carwin vs Cain Velasquez matsista kai menee tuo voittaja Lesnaria vastaan. Itse näen että Carwinilla ois jonkunlainen mahdollisuus voittaa Lesnar kun on samaa kaliperia Lesnarin kanssa. Kun taas Velasquez jää auttamatta Lesnarin jalkoihin :(
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Niin niin, siis selostettuja tulee pari viikkoa myöhässä, mutta niitä vanhempia tulee aika usein, ja kyllä, ennemmin mä niitä katton ku selostettuja, kun ei ne selostajat aina oo kaikessa perillä! ;)

Juu, useimmat niistä Unleashedin matseista olen kyllä nähnyt. Mutta katson kaikki eventit (UFC 99, UFC 100 jne...) muualta kuin MAXilta, yleensä yhden tai kahden päivän viiveellä. Joskus jos jaksaa, niin katson ne suorana streamattuna keskellä yötä :eek:

Ja tosiaan, ne selostajat on niin syvältä ettei käsi yllä

Toivottavasti tuo Carwin pääsee Lesnaria vastaan. Shane Carwin vs Cain Velasquez matsista kai menee tuo voittaja Lesnaria vastaan. Itse näen että Carwinilla ois jonkunlainen mahdollisuus voittaa Lesnar kun on samaa kaliperia Lesnarin kanssa. Kun taas Velasquez jää auttamatta Lesnarin jalkoihin :(

Musta tuntuu että Velasquez jää auttamatta Carwinin jalkoihin myös. Kongo-matsin perusteella

Ootko muuten nähnyt Carwin vs Christian Wellisch? Yksi komeimpia tyrmäyksiä mitä olen nähnyt
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

On kyllä suomessa näytettävä TUF jälessä... vasta näyttivät TUF 3 ja nyt uusintana tulee.. vaikka sitäkin on tullut seurattua :P Seasonit 1-3,9 on tullut nähtyä. Pitääpä tossa alkaa seurata Suomen aikaan Season 4 ja Jenkki aikaan Season 10, kummatki alkaa ilmeisesti syksyllä. Ja ite ainakin oon kattonut netistä päivää myöhemmin noi eventit aina. esim. justin.tv näyttää seuraavana päivänä replayta (jotkut streamit)
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

On kyllä suomessa näytettävä TUF jälessä... vasta näyttivät TUF 3 ja nyt uusintana tulee.. vaikka sitäkin on tullut seurattua :P Seasonit 1-3,9 on tullut nähtyä. Pitääpä tossa alkaa seurata Suomen aikaan Season 4 ja Jenkki aikaan Season 10, kummatki alkaa ilmeisesti syksyllä. Ja ite ainakin oon kattonut netistä päivää myöhemmin noi eventit aina. esim. justin.tv näyttää seuraavana päivänä replayta (jotkut streamit)

Joo, syyskuussa alkaa kymppi. Tulee olemaan hurja :S Kimbot ja kaikki :D Ite en justin.tv:tä suosi jälkikäteen, ennemmin lataan p2p-verkosta = paljon prempi laatu. Mutta kun suorana katon niin kattelen yleensä ATDHE:stä
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Ootko muuten nähnyt Carwin vs Christian Wellisch? Yksi komeimpia tyrmäyksiä mitä olen nähnyt.

Ohan tuo tullu silloin aikoinaan nähtyä, mutta en kyllä muista matsista yhtään mitään.

PS. No katoimpa tubesta ei musta ollu mikään erikoinen.
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Ohan tuo tullu silloin aikoinaan nähtyä, mutta en kyllä muista matsista yhtään mitään.

PS. No katoimpa tubesta ei musta ollu mikään erikoinen.

Ei sinänsä tekninen, mutta kyllä saa hammassuoja kyytiä. Koskaan en muista nähneeni sitä.
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Mä olen kyllä toista mieltä selostuksesta.. Varsinkin Mika "imppu" Ilmenilla on hyvää läppää.. Okei, kaikki "maajussit" ei välttämättä aina ymmärrä impun slangia, mutta ilmen on hyvä jätkä.. Sillä on kumminkin jonkunlaista kokemustakin lajista, kuinka monella keskustelijalla on vapaaottelu kokemusta käytännössä? Se on ihan eriasia seurata lajia kun jos sulla on jonkunlaista ottelukokemusta.. Veikkaan että imppu tietää snadisti enemmän vapaaottelusta ku yksikään täällä.. Jani Rajalin onkin sitten peruskuiva selostaja.. Toisaalta jenkkiselostajat on yli innokkaita kiihkoilijoita, että kyllä mä mielummin silti kuuntelen suomenkielistä selostusta..

Nopea läppä ufc 100 lesnar-mir ottelusta, kun siitäki on jauhettu paljon.. Mir-pojalla on kovat puheet, mutta siihen se jääkin.. Mir sanoi voittavansa 100-ottelusta Lesnarin 99-kertaa, mutta mä näin ihan toisen lopputuloksen.. Lesnar teki mitä halus ja Mir vikisi.. Lesnar voitti vielä tosi ylivoimasesti.. Eihän Mir päässy edes ylös vaikka Lesnar makas vaan Mirin päällä.. Mun mielestä ainaki Miristä jäi tosi skeida kuva.. Se ei saanu mitään aikaseksi.. Lesnar otteli kyllä hienoasti ja yllättävän hyvä kondis noin isoksi.. Couture matsissa olin ihan saletti, että pieni ja pippurinen Couture vie sen, kun Lesnarilla loppuu kunto, mutta taas toisin kävi.. Pitää nostaa hattua jätkälle johon kukaan ei uskonu, mutta on jo nyt todistanu kuuluvansa ufc:n..
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Mä olen kyllä toista mieltä selostuksesta.. Varsinkin Mika "imppu" Ilmenilla on hyvää läppää.. Okei, kaikki "maajussit" ei välttämättä aina ymmärrä impun slangia, mutta ilmen on hyvä jätkä.. Sillä on kumminkin jonkunlaista kokemustakin lajista, kuinka monella keskustelijalla on vapaaottelu kokemusta käytännössä? Se on ihan eriasia seurata lajia kun jos sulla on jonkunlaista ottelukokemusta.. Veikkaan että imppu tietää snadisti enemmän ufc:stä ku yksikään täällä.. Jani Rajalin onkin sitten peruskuiva selostaja.. Toisaalta jenkkiselostajat on yli innokkaita kiihkoilijoita, että kyllä mä mielummin silti kuuntelen suomenkielistä selostusta..

Nopea läppä ufc 100 lesnar-mir ottelusta, kun siitäki on jauhettu paljon.. Mir-pojalla on kovat puheet, mutta siihen se jääkin.. Mir sanoi voittavansa 100-ottelusta Lesnarin 99-kertaa, mutta mä näin ihan toisen lopputuloksen.. Lesnar teki mitä halus ja Mir vikisi.. Lesnar voitti vielä tosi ylivoimasesti.. Eihän Mir päässy edes ylös vaikka Lesnar makas vaan Mirin päällä.. Mun mielestä ainaki Miristä jäi tosi skeida kuva.. Se ei saanu mitään aikaseksi.. Lesnar otteli kyllä hienoasti ja yllättävän hyvä kondis noin isoksi.. Couture matsissa olin ihan saletti, että pieni ja pippurinen Couture vie sen, kun Lesnarilla loppuu kunto, mutta taas toisin kävi.. Pitää nostaa hattua jätkälle johon kukaan ei uskonu, mutta on jo nyt todistanu kuuluvansa ufc:n..

Lesnarista olen samaa mieltä,"Impusta" en niinkään. Vaikka äijällä olisi kuinka paljon kokemusta vapaaottelusta, ei silti ole musta hyvä selostaja. On sitä kokemusta Roganillakin. Ja toisekseen suomenkielellä kuulostaa kaikki vapaaottelutermit niin tyhmältä, kun on tottunut englanninkielisiin.
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Lesnarista olen samaa mieltä,"Impusta" en niinkään. Vaikka äijällä olisi kuinka paljon kokemusta vapaaottelusta, ei silti ole musta hyvä selostaja. On sitä kokemusta Roganillakin. Ja toisekseen suomenkielellä kuulostaa kaikki vapaaottelutermit niin tyhmältä, kun on tottunut englanninkielisiin.

Me asutaan kumminkin suomessa, joten kyllä ainaki itse tykkään, että tehdään Suomalaisille suunnattu selostus suomenkielellä. Mun mielestä olis aika dilleä jos tulis jenkkiselostus ja tekstitys suomeksi.. Mielummin näin koska kaikkihan ei osaa englantia.. Kaipa niitä on eri medioita mistä saa jenkkiselostuksen, joten maxilla pitää olla Suomenkielinen.. Imppu jakelee semmosta tietoutta mitä itse en ole aikasemmin tiennytkään vaparissa.. Lisäksi mukava kuulla ku se on paininu demian maian kanssa Suomessa.. Impun piti myös otella Bispingia vastaan, mutta Bisping lähti jenkkeihin, niin se matsi meni puihin.. Ainakin mun mielestä pirun mielenkiintoista settiä.. Näitä vaparimiehiä ku suomessa ei juurikaan ole kaikki on vaan krekonpainijoita tai nyrkkeilijöitä, niin pitää nostaa hattua impulle..
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Me asutaan kumminkin suomessa, joten kyllä ainaki itse tykkään, että tehdään Suomalaisille suunnattu selostus suomenkielellä. Mun mielestä olis aika dilleä jos tulis jenkkiselostus ja tekstitys suomeksi.. Mielummin näin koska kaikkihan ei osaa englantia.. Kaipa niitä on eri medioita mistä saa jenkkiselostuksen, joten maxilla pitää olla Suomenkielinen.. Imppu jakelee semmosta tietoutta mitä itse en ole aikasemmin tiennytkään vaparissa.. Lisäksi mukava kuulla ku se on paininu demian maian kanssa Suomessa.. Impun piti myös otella Bispingia vastaan, mutta Bisping lähti jenkkeihin, niin se matsi meni puihin.. Ainakin mun mielestä pirun mielenkiintoista settiä.. Näitä vaparimiehiä ku suomessa ei juurikaan ole kaikki on vaan krekonpainijoita tai nyrkkeilijöitä, niin pitää nostaa hattua impulle..

Itse ajattelinkin että jos MTV voisi pistää option valita joko suomen kielen tai englannin kielen (ilman tekstejä) väliltä. Ja myönnettäköön, on se aika mielenkiintoista että joku suomalainen on harjotellut maailmantähtien kanssa, mutta viimeksi kun katsoin (UFC 95) niin se oli vähän liikaa kun se sitä Maiaa kehu maasta taivaisiin ja sano että sillä on hyvät mahdollisuudet Silvaa vastaan ja että sen pitäs saada mestaruusmatsi hetikohta. Ja sekin on itsestäni ärsyttävää että siellä taustalla kuuluu Roganin ja Goldyn puhe... Ja kyllä Rogan ja Goldberg tietävät ottelijoista enemmän, niiltä kuulee myös paljon mielenkiintoisia asioita, jos osaa englantia
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Itse ajattelinkin että jos MTV voisi pistää option valita joko suomen kielen tai englannin kielen (ilman tekstejä) väliltä. Ja myönnettäköön, on se aika mielenkiintoista että joku suomalainen on harjotellut maailmantähtien kanssa, mutta viimeksi kun katsoin (UFC 95) niin se oli vähän liikaa kun se sitä Maiaa kehu maasta taivaisiin ja sano että sillä on hyvät mahdollisuudet Silvaa vastaan ja että sen pitäs saada mestaruusmatsi hetikohta. Ja sekin on itsestäni ärsyttävää että siellä taustalla kuuluu Roganin ja Goldyn puhe... Ja kyllä Rogan ja Goldberg tietävät ottelijoista enemmän, niiltä kuulee myös paljon mielenkiintoisia asioita, jos osaa englantia

Kyllä varmasti Rogan ja Goldberg tietää asioista imppua enemmän, mutta silti impulla on ottelukokemusta.. Imppu on ollut itse ottelemassa ja se pystyy tuoda muita hyviä asioita ottelijan näkökulmasta esille. Imppuhan ei olekaan mikään ammattipuhuja vaan ottelija, niin ku nämä hollywood-pojat rogan/goldberg, jotka tienaa elantonsa lässyttämällä.. Mä itse ainakin tykkään, että on ns. ammattiselostaja ja asiantuntija miel ammattiottelija puhumassa.. Silloin ammattiselostaja pystyy pitää tiettyä runkoa yllä siinä selostuksessa ja ammattilainen komppaa ja kertoo ammattitermejä ja käytännön kokemusksia ottelemisesta.. Demian Maia on mun mielestä tulevaisuudessa varteenotettava ottelija.. Ei välttämättä ihan vielä parhaimillaan vuosi tai kaksi, niin voi hyvin päästä titteliotteluun, joten ei maia nyt mikään huono ole.. Silvalla on tosi ärsyttävä ottelutyyli, joten kyllä silvan voittamiseen kaikki mahdollisuudet on.. Jos silva jatkaa samoja otteita miten otteli thalesia vastaan.. Pelleili koko ottelun ja ei pystyny lopettamaan thalesia, ei ollenkaan vakuuttavaa.. Jos oot kattonu ottelun ufc 97:ssa..
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Lesnarille en ite hattua nosta. Se on sellane jätti että jos sellane tulee makaamaa päälle ni litistyy paskaks.
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Kyllä varmasti Rogan ja Goldberg tietää asioista imppua enemmän, mutta silti impulla on ottelukokemusta.. Imppu on ollut itse ottelemassa ja se pystyy tuoda muita hyviä asioita ottelijan näkökulmasta esille. Imppuhan ei olekaan mikään ammattipuhuja vaan ottelija, niin ku nämä hollywood-pojat rogan/goldberg, jotka tienaa elantonsa lässyttämällä.. Mä itse ainakin tykkään, että on ns. ammattiselostaja ja asiantuntija miel ammattiottelija puhumassa.. Silloin ammattiselostaja pystyy pitää tiettyä runkoa yllä siinä selostuksessa ja ammattilainen komppaa ja kertoo ammattitermejä ja käytännön kokemusksia ottelemisesta.. Demian Maia on mun mielestä tulevaisuudessa varteenotettava ottelija.. Ei välttämättä ihan vielä parhaimillaan vuosi tai kaksi, niin voi hyvin päästä titteliotteluun, joten ei maia nyt mikään huono ole.. Silvalla on tosi ärsyttävä ottelutyyli, joten kyllä silvan voittamiseen kaikki mahdollisuudet on.. Jos silva jatkaa samoja otteita miten otteli thalesia vastaan.. Pelleili koko ottelun ja ei pystyny lopettamaan thalesia, ei ollenkaan vakuuttavaa.. Jos oot kattonu ottelun ufc 97:ssa..

1. Rogan harjoittelee BJJ:tä ja muita kamppailulajeja, mm. Rampagen, Parisyanin kanssa harjoitellut :p
2. En sanonut että Maia on huono, itse asiassa mun mielestä paras BJJ-ottelija UFC:ssä tällä hetkellä, sanoin vain että ärsyttää kun hehkuttavat sitä jo titteliotteluun (ja tämä oli siis jo UFC 95)
3. Maia on lähestulkoon samanlainen ottelija kuin Leites.
4. Tottakai olen nähnyt sen. Mutta syy siihen että matsi oli huono, on yhtä paljon Leitesin kuin Silvan. Silva halusi otella pystyssä, Leites matossa. Leiteshän heitti aina selälleen kun Silva tuli vähänkin lähemmäs. Minkä takia Silva sinne menisi, kun toinen on BJJ:n maailmanmestari?
 
Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

1. Rogan harjoittelee BJJ:tä ja muita kamppailulajeja, mm. Rampagen, Parisyanin kanssa harjoitellut :p
2. En sanonut että Maia on huono, itse asiassa mun mielestä paras BJJ-ottelija UFC:ssä tällä hetkellä, sanoin vain että ärsyttää kun hehkuttavat sitä jo titteliotteluun (ja tämä oli siis jo UFC 95)
3. Maia on lähestulkoon samanlainen ottelija kuin Leites.
4. Tottakai olen nähnyt sen. Mutta syy siihen että matsi oli huono, on yhtä paljon Leitesin kuin Silvan. Silva halusi otella pystyssä, Leites matossa. Leiteshän heitti aina selälleen kun Silva tuli vähänkin lähemmäs. Minkä takia Silva sinne menisi, kun toinen on BJJ:n maailmanmestari?

1) Se on kumminkin eri-asia harjoitella kuin otella käytännössä.. Varmasti Rogan koittaa saada vähän treenipohjaa, että olisi uskottavampi.. Mikä ei siis ole huono asia..

2) Vähättelit kumminkin Maian taitoja, jolloin haluaisin muistuttaa että Maian ottelusaldo on edelleen puhdas. Ei välttämättä Ilmen tarkoittanut, että välittömästi Maia titteliotteluun vaan mahdollisesti tulevaisuudessa hyvät saumat jos sama tahti jatkuu ja kehitystä tulee.. Näin minä sen ymmärsin..

3) Kyllä kummatki on bjj-miehiä, mutta maia on ehkä aavistuksen räväkämpi ottelija eikä välttämättä halua makaa yhtä paljon maassa ku Leites.. Näin mä ainakin toivon..

4) Yleisön takia olisin toivonut parempia otteita Silvalta, jos on maailmanmestari pitää otella ku maailmanmestari.. Tosin Leites otteli myös hyvin raukkamaisesti.. Silti Silva pelkäs Leitesin mattotaitoja siitä iso miinus Silvalle.. Kyllä ainakin mun mielestä jos Leites makaa läpi ottelun maassa eikä halua otella, niin jos on maailmanmestari pitäis jotain edes koittaa matossa.. Edes kerran koittaa tulla päälle ja hakea voittoa siitä.. Se että Silva ei edes koittanu oli musta ainakin heikkoa..
 
Ylös Bottom