Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

1) Se on kumminkin eri-asia harjoitella kuin otella käytännössä.. Varmasti Rogan koittaa saada vähän treenipohjaa, että olisi uskottavampi.. Mikä ei siis ole huono asia..

2) Vähättelit kumminkin Maian taitoja, jolloin halusin muistuttaa että Maian ottelusaldo on edelleen puhdas. Ei välttämättä Ilmen tarkoittanut, että välittömästi Maia titteliotteluun vaan mahdollisesti tulevaisuudessa hyvät saumat jos sama tahti jatkuu ja kehitystä tulee.. Näin minä sen ymmärsin..

3) Kyllä kummatki on bjj-miehiä, mutta maia on ehkä aavistuksen räväkämpi ottelija eikä välttämättä halua makaa yhtä paljon maassa ku Leites.. Näin mä ainakin toivon..

4) Yleisön takia olisin toivonut parempia otteita Silvalta, jos on maailmanmestari pitää otella ku maailmanmestari.. Tosin Leites otteli myös hyvin raukkamaisesti.. Silti Silva pelkäs Leitesin mattotaitoja siitä iso miinus Silvalle.. Kyllä ainakin mun mielestä jos Leites makaa läpi ottelun maassa eikä halua otella, niin jos on maailmanmestari pitäis jotain edes koittaa matossa.. Edes kerran koittaa tulla päälle ja hakea voittoa siitä.. Se että Silva ei edes koittanu oli musta ainakin heikkoa..

1. Enpä olisi varma... Rogan olisi todennäköisesti tällä hetkellä ottelija, jos ei olisi kärsinyt niin monista loukkaantumisista. Usko pois, kyllä se jakelee tietoja, jotka tuntuvat tulevan kokemuksesta.

2. En vähätellyt, sanoin vaan että ärsytti kun tarjos mestaruusmatsia sille (vaikka on muitakin, jotka ehkä ansaitsevat sen enemmän) ja ainoastaan sen takia että oli itse harjoitellut Maian kanssa (tai siltä se ainakin kuulosti).

3. Omasta mielestäni Maian pystyottelu on vielä surkeampi kuin Leitesin, maassa ehkä hieman parempi.

4. Myönnettäköön, ehkä sen olisi pitänyt koittaa jotain, mutta toisaalta, miksi riskeerata? Toinen maailman parhaita matossa. Leites sai Silvan jopa kerran selälleen, mutta eihän siitä mitään tullut.

Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)

1. Enpä olisi varma... Rogan olisi todennäköisesti tällä hetkellä ottelija, jos ei olisi kärsinyt niin monista loukkaantumisista. Usko pois, kyllä se jakelee tietoja, jotka tuntuvat tulevan kokemuksesta.

2. En vähätellyt, sanoin vaan että ärsytti kun tarjos mestaruusmatsia sille (vaikka on muitakin, jotka ehkä ansaitsevat sen enemmän) ja ainoastaan sen takia että oli itse harjoitellut Maian kanssa (tai siltä se ainakin kuulosti).

3. Omasta mielestäni Maian pystyottelu on vielä surkeampi kuin Leitesin, maassa ehkä hieman parempi.

4. Myönnettäköön, ehkä sen olisi pitänyt koittaa jotain, mutta toisaalta, miksi riskeerata? Toinen maailman parhaita matossa. Leites sai Silvan jopa kerran selälleen, mutta eihän siitä mitään tullut.

Varmasti Rogan tietää vaparista sen uskon kyllä.. Mitä olen kuunnellu sen selostusta niin ihan ammattimaisia ja hyviä kommentteja.. Jos vielä on sparrannut edes Rampage Jacksonin kanssa, niin pitää nostaa hattua.. Moni ei varmaan lähtis edes Sparrikaveriksi Jacksonia vastaan.. Jackson lyö kumminkin kerralla kuutamolle.. Muistaakseni Jacksonilla loppui Briteissä Sparrikaveritkin kesken joku 5-kaveria se niputti treenaissä.. Joten Jacksonin treenit ei taida olla ihan helpoimmasta päästä.. Mika Ilmen heitti sen enemmänkin läpällä, että Maia titteliotteluun heti.. Kyllä se enemmän tarkoitti tulevaisuudessa.. Imppuhan sano että ihan älytön kaveri matossa se Maia.. Imppu sano myös että oli turhauttavaa harjotella ku Maia niputti ihan miten halus :)

Toivoisin kyllä jatkossa Silvalta vähän ammattimaisempia otteluita.. Siinä matsissa oli kaksi ongelmaa Leites pelkäs Silvan pystyottelua ja Silva pelkäs Leitesin mattoa.. Joten tommoset ottelut on jo lähtökohtaisesti tylsiä, mutta toi ottelu oli yks huonoimmista mun näkemistä.. Leites ei halunnu tulla tyrmättynä pois kehästä ja Silva pelkäs taas liikaa vyönsä puolesta lopettaakseen ottelun.. :(

Varmasti Rogan tietää vaparista sen uskon kyllä.. Mitä olen kuunnellu sen selostusta niin ihan ammattimaisia ja hyviä kommentteja.. Jos vielä on sparrannut edes Rampage Jacksonin kanssa, niin pitää nostaa hattua.. Moni ei varmaan lähtis edes Sparrikaveriksi Jacksonia vastaan.. Jackson lyö kumminkin kerralla kuutamolle.. Muistaakseni Jacksonilla loppui Briteissä Sparrikaveritkin kesken joku 5-kaveria se niputti treenaissä.. Joten Jacksonin treenit ei taida olla ihan helpoimmasta päästä.. Mika Ilmen heitti sen enemmänkin läpällä, että Maia titteliotteluun heti.. Kyllä se enemmän tarkoitti tulevaisuudessa.. Imppuhan sano että ihan älytön kaveri matossa se Maia.. Imppu sano myös että oli turhauttavaa harjotella ku Maia niputti ihan miten halus :)

Toivoisin kyllä jatkossa Silvalta vähän ammattimaisempia otteluita.. Siinä matsissa oli kaksi ongelmaa Leites pelkäs Silvan pystyottelua ja Silva pelkäs Leitesin mattoa.. Joten tommoset ottelut on jo lähtökohtaisesti tylsiä, mutta toi ottelu oli yks huonoimmista mun näkemistä.. Leites ei halunnu tulla tyrmättynä pois kehästä ja Silva pelkäs taas liikaa vyönsä puolesta lopettaakseen ottelun.. :(

Joo, en ole tainnut koskaan nähdä trianglee mountista, ennen kun Maia teki sen. Tais muuten olla just UFC 95:ssa. Yks niistä matseista minkä toista ottelijaa en muista kun oli niin ärsyttävä selostus :D Mutta joo, sä tykkäät Impusta, minä Roganista. Ja näin se tulee varmaan olemaankin.

Samaa mieltä tosta matsista. Seuraavanahan taitaa olla Silva vs. Henderson 2. Siitä tulee hyvä matsi. Ja sen jälkeen voittaja Maia vs. Marquardtista seuraavaksi koittamaan onneaan.

Joo, en ole tainnut koskaan nähdä trianglee mountista, ennen kun Maia teki sen. Tais muuten olla just UFC 95:ssa. Yks niistä matseista minkä toista ottelijaa en muista kun oli niin ärsyttävä selostus :D Mutta joo, sä tykkäät Impusta, minä Roganista. Ja näin se tulee varmaan olemaankin.

Samaa mieltä tosta matsista. Seuraavanahan taitaa olla Silva vs. Henderson 2. Siitä tulee hyvä matsi. Ja sen jälkeen voittaja Maia vs. Marquardtista seuraavaksi koittamaan onneaan.

Näinhän se menee että mielipide kysymyksiähän nämä ovat.. Juu, kyllä mä kanssa odotan tuota Silva vs Henderson matsia.. Siltikin Hendersonista sen verran, että kyllä kaverilla alkaa olemaan jo ikää hieman liikaa toki pride aikoina oli tosi kova ottelija, mutta nyt alkaa olla jo maileja liikaa Silvan voittamiseen.. Näin mä ainaki näkisin krekonhan Henderson taitaa, mutta Silvaki osaa maton. Lisäksi Silva monipuolisempi ja parempi pystyssä, joten en usko Hendersonilla olevan mahdollisuuksia.. Mielenkiintoista kyllä seurata Maia tulevia otteluita miten jätkän käy.. Toivotaan parasta kumminkin..

Näinhän se menee että mielipide kysymyksiähän nämä ovat.. Juu, kyllä mä kanssa odotan tuota Silva vs Henderson matsia.. Siltikin Hendersonista sen verran, että kyllä kaverilla alkaa olemaan jo ikää hieman liikaa toki pride aikoina oli tosi kova ottelija, mutta nyt alkaa olla jo maileja liikaa Silvan voittamiseen.. Näin mä ainaki näkisin krekonhan Henderson taitaa, mutta Silvaki osaa maton. Lisäksi Silva monipuolisempi ja parempi pystyssä, joten en usko Hendersonilla olevan mahdollisuuksia.. Mielenkiintoista kyllä seurata Maia tulevia otteluita miten jätkän käy.. Toivotaan parasta kumminkin..

No tähän mennessä Hendo on ainoa joka on voittanut erän Silvaa vastaan UFC:llä. Aika kova meriitti :D Ja Couture on näyttänyt että iällä ei ole merkitystä :) En ole kyllä nähnyt Hendersonissa ikääntymisen merkkejä, ehkä hieman on hidastunut. Mutta tosiaan, pystyssä pitäisi olla paljon monipuolisempi kuin Bispingiä vastaan, tosin uskon ettei samalla lailla ottele Silvaa vastaan (lue : hae koko ajan yhden hitin tyrmäystä)

Ja joo, Maiaa pitää seurailla. Maia olisi varmasti pärjännyt UFC:n alkuaikoina yhtä hyvin kuin Gracie

Siis Roganhan on kilpaillut Tae Kwon Dossa erittäin menestyneesti nuorempana. Voitti monessa eri sarjassa US mestaruudet. Okei eihän se vaparia ole, mutta kyllä kontakti on tuttua.

Hendo haistoi voittonsa Bispingiä vastaan heti ekassa erässä minuutin jälkeen. En tiedä mitä Bisping haki, kun ajoi koko ajan itseään Hendon oikean käden "namupaikalle". Sitten kun tuli se iskuhetki niin boom! osu ja uppos. Bispingin valmentaja oli kuin hellankoukku erätauolla, huusi pää suorana Bispingille ettei ajais itseään sinne nyrkin eteen.

Hendo haistoi voittonsa Bispingiä vastaan heti ekassa erässä minuutin jälkeen. En tiedä mitä Bisping haki, kun ajoi koko ajan itseään Hendon oikean käden "namupaikalle". Sitten kun tuli se iskuhetki niin boom! osu ja uppos. Bispingin valmentaja oli kuin hellankoukku erätauolla, huusi pää suorana Bispingille ettei ajais itseään sinne nyrkin eteen.

Vaikka ei olisi kiertänytkään koko ajan vasemmalle, olisi silti hävinnyt. Ei sillä ollut mitään mahdollisuutta voittoon. Pystyssä ei saanut mitään aikaan (ehkä muutaman kunnon iskun sai perille) ja mattoon ei ollut mitään mahdollisuuksia viedä.

Mitä olen hendersonin Ufc-otteluita katsonut, niin ainut mikä vakuutti oli Bispingia vastaan.. Franklinia vastaan mun mielestä Franklin oli jopa parempi, mutta ilmeisesti entiselle Pride-Staralle Ufc halus lahjoittaa voiton.. Eka erä meni Hendersonille, mutta toka ja varsinkin kolmas meni Franklinille.. Henderson ei ole enää yhtä kova luu kuin Pride aikoihin.. Silti kyllä se on niin laadukas ottelija, että painillaan ja nyrkkeilyllä pystyy ottamaan hyviä päänahkoja, mutta en usko et mestariksi Hendersonin rahkeet riittävät.. Ellei nyt saa onnekasta tyrmäystä tai jos se saa Silvan mattoon ja hakee jotain lukkoa.. Toisaalta Silva on hyvä matossa ja varsinkin pystyssä.. Jää nyt nähtäväksi miten Silva lähtee siihen otteluun jos se lähtee esittelemään niitä Samba-liikkeitään, niin en yhtään ihmettelis jos Henderson sen tyrmäis, mutta silti epäilen suuresti.. Itse olisin ainakin valmentaja vihainen Silvan Samba liikkeistä.. Ne vie turhaa sen energiaa itse ottelemisesta ja keskittymistä.. Mielummin hakis tyrmäystä suoraviivaisemmin, kun steppais koko ajan.. Sen ottelutyylistä en vaan sitten pidä ollenkaan.. Uskaltaisin sanoa että Georges St Pierre on paras Ufc-ottelija, mun mielestä.. Ainakin semmonen jonka kaikki ottelut on hyviä.. Gsp hakee aina tyrmäystä tai lukotusta ja on jäätävän hyvä joka osa-alueella.. Gsp teki Bj Penn:stä jauhelijaa samoin ku Alvesista :D

Tästä pääsemmekin sulavasti jokaisen UFC-fanin märkään uneen : GSP vs Anderson Silva. Mitä mietteitä? Itse en ole vielä uskaltanut ajatellut asiaa :p

Hendo Silvalle lukkoa? Ei tuu tapahtumaan. Jos jotain niin murjoa se voi yrittää matossa tai jotain onnekasta lyöntiä naamaan millä Silva putoo. Ens viikonlopun jälkeen Silvastakin tiedetään enemmän kun sillä on toi matsi Griffiniä vastaan vaikka nyt matsi onkin light heavyweight. Veikkaan et toinen tulee tyrmätyks. Ja toivottavasti Kenny Florian lukottaa B.J. Pennin :cool:

Hendo Silvalle lukkoa? Ei tuu tapahtumaan. Jos jotain niin murjoa se voi yrittää matossa tai jotain onnekasta lyöntiä naamaan millä Silva putoo. Ens viikonlopun jälkeen Silvastakin tiedetään enemmän kun sillä on toi matsi Griffiniä vastaan vaikka nyt matsi onkin light heavyweight. Veikkaan et toinen tulee tyrmätyks. Ja toivottavasti Kenny Florian lukottaa B.J. Pennin :cool:

Hendo vs. Silva:sta samaa mieltä. Hendo voi matsin voittaa hyvällä painillaan.

Ja Griffin ei taatusti tyrmää ketään, sillä ei riitä lyöntivoima siihen. Valitettavasti näen ottelun ratkeavan Silvan hyväksi plumbissa, vaikka haluisin Forrestin voittavan. Onko kukaan muuten lukenut Griffinin kirjaa? Aattelin tilata, on kuulemma erittäin viihdyttävä.

Florian vs Penn, mulla ei ole "suosikkia", mutta tullaan näkemään hyvä matsi.

Henderson osaa kumminkin mattopainin, mutta kyllä mäkin uskon lähinnä ground and poundiin enemmän Hendersonin kohdalla, mutta vaikeaa sitä Silvaa on tonttiin viedä.. Tietty Henderson on olympiatason krekopainija, joten hyvällä tsäkällä voi Silvan viedäkin mattoon.. Ainakin varmasti koittaa sitä taktiikkaa.. Mä tykkään itse Gsp:stä niin kun olen todennut.. Samoin liharekka Brock Lesnar saa multa pisteet kotiin.. Siinä on vaan asenne kohdallaan.. Juoksee heti vastustajansa kimppuun ei kauheasti mieti mikä maa ja mikä valuutta, vaan tunti turpaan ilman mainos katkoja jne.. Mä tykkään.. Forretista ei myöskään voi olla pitämättä sen matsit on myös aina pirun viihdyttäviä.. Kyllä Rampage Jackson pitää vielä mainita ja pienen lisämaininnan saa myös Shane Carwin vaikka vielä liian aikaista sanoa miten pitkälle se pääsee, mutta Ufc-ura on alkanu oikein mallikkaasti tilastot 11-0 kaikki voitot tyrmäyksellä :)

Kuinka moni täällä on nähny noita ensimmäisiä ufc eventtei (UFC 1-15)? Aina kun välil tulee niitä katottua niin tekee pahaa ku aattelee mitä ne silloin sai noissa matseis tehdä ja mitä ne säännöt oli siihen aikaan.

Jotain highlight koosteita olen noista ekoista nähnyt. Joku epävirallinen kooste jossa oli erilaisia top-10 suorituksia taitaa jollain cd:llä olla vieläkin tallessa. Erilaista menoa todentosiaan, silloin se oli about kovin juttu ikinä ja sen seuraaminen oli aivan sattumanvaraista. Nykyään tulee pikkuveljen ja sen kaverin kautta kuultua uutiset ja muut hehkutukset, ne kun on aivan fanaattisia mma-faneja. Itellä oli monen vuoden tauko, mutta Jimiltä tullut eka kausi TUF:ia innosti taas seuraamaan enemmän. Tästä on muuten tullut yks mielenkiintosimmistä threadeista täällä! Paljon asiantuntevia äijiä täällä.

Tulipa muuten mieleen vielä Lesnarista että olis hauska nähdä se ottelemassa jonkun kovan iskijän kanssa, näkis kuinka leuka kestää osumia, vai onko ihan lasia. En ole kuin Couture matsin ja tän viimesimmän Miriä vastaan otellun nähnyt kokonaisuuksissaan

Kuinka moni täällä on nähny noita ensimmäisiä ufc eventtei (UFC 1-15)? Aina kun välil tulee niitä katottua niin tekee pahaa ku aattelee mitä ne silloin sai noissa matseis tehdä ja mitä ne säännöt oli siihen aikaan.

Juu, repivät hiuksista, ottelivat ilman hanskoja yms. Aika hurjaa menoa. Ei ihme että sai kritiikkiä silloin niinkin paljon.

Tulipa muuten mieleen vielä Lesnarista että olis hauska nähdä se ottelemassa jonkun kovan iskijän kanssa, näkis kuinka leuka kestää osumia, vai onko ihan lasia. En ole kuin Couture matsin ja tän viimesimmän Miriä vastaan otellun nähnyt kokonaisuuksissaan

Heavyweighteissä ei sinänsä ole ketään todella teknistä iskijää tällä hetkellä (tai ei ainakaan heti tule mieleen, ehkä Kongo), mutta eiköhän se Carwin ole hyvä testi, kunhan ensin jyrää Velasquezin

Tulipa muuten mieleen vielä Lesnarista että olis hauska nähdä se ottelemassa jonkun kovan iskijän kanssa, näkis kuinka leuka kestää osumia, vai onko ihan lasia. En ole kuin Couture matsin ja tän viimesimmän Miriä vastaan otellun nähnyt kokonaisuuksissaan.

Jeps.. Voisivat nyt laittaa kunnon vastustajan Lesnarille niin näkis mitä se on miehiään. Kyllähän se näitä jotain 50v legendoi hakannu menne tulle :cool: Laittaisivat vastaan jonkun saman kokoisen kaverin joka osaa painia hyvin ja lyödä lujaa niin saatettais nähdä mikä Lesnarin iskukestävyys on.

http://www.youtube.com/watch?v=ZCd0tsr0mD4 tossa yks comeback joka jääny mieleen.

Jeps.. Voisivat nyt laittaa kunnon vastustajan Lesnarille niin näkis mitä se on miehiään. Kyllähän se näitä jotain 50v legendoi hakannu menne tulle :cool: Laittaisivat vastaan jonkun saman kokoisen kaverin joka osaa painia hyvin ja lyödä lujaa niin saatettais nähdä mikä Lesnarin iskukestävyys on.

YouTube - one of the most unbelivible finish in the ufc (Pete Sell vs. Scott Smith) tossa yks comeback joka jääny mieleen.

Tony Halme takas kehään vaan :D

Ylös Bottom