Vastaus: UFC, Dream, EliteXC... -virallinen vapaaottelu-threadi (SPOILER-tagit käytössä!)
1. Enpä olisi varma... Rogan olisi todennäköisesti tällä hetkellä ottelija, jos ei olisi kärsinyt niin monista loukkaantumisista. Usko pois, kyllä se jakelee tietoja, jotka tuntuvat tulevan kokemuksesta.
2. En vähätellyt, sanoin vaan että ärsytti kun tarjos mestaruusmatsia sille (vaikka on muitakin, jotka ehkä ansaitsevat sen enemmän) ja ainoastaan sen takia että oli itse harjoitellut Maian kanssa (tai siltä se ainakin kuulosti).
3. Omasta mielestäni Maian pystyottelu on vielä surkeampi kuin Leitesin, maassa ehkä hieman parempi.
4. Myönnettäköön, ehkä sen olisi pitänyt koittaa jotain, mutta toisaalta, miksi riskeerata? Toinen maailman parhaita matossa. Leites sai Silvan jopa kerran selälleen, mutta eihän siitä mitään tullut.
1) Se on kumminkin eri-asia harjoitella kuin otella käytännössä.. Varmasti Rogan koittaa saada vähän treenipohjaa, että olisi uskottavampi.. Mikä ei siis ole huono asia..
2) Vähättelit kumminkin Maian taitoja, jolloin halusin muistuttaa että Maian ottelusaldo on edelleen puhdas. Ei välttämättä Ilmen tarkoittanut, että välittömästi Maia titteliotteluun vaan mahdollisesti tulevaisuudessa hyvät saumat jos sama tahti jatkuu ja kehitystä tulee.. Näin minä sen ymmärsin..
3) Kyllä kummatki on bjj-miehiä, mutta maia on ehkä aavistuksen räväkämpi ottelija eikä välttämättä halua makaa yhtä paljon maassa ku Leites.. Näin mä ainakin toivon..
4) Yleisön takia olisin toivonut parempia otteita Silvalta, jos on maailmanmestari pitää otella ku maailmanmestari.. Tosin Leites otteli myös hyvin raukkamaisesti.. Silti Silva pelkäs Leitesin mattotaitoja siitä iso miinus Silvalle.. Kyllä ainakin mun mielestä jos Leites makaa läpi ottelun maassa eikä halua otella, niin jos on maailmanmestari pitäis jotain edes koittaa matossa.. Edes kerran koittaa tulla päälle ja hakea voittoa siitä.. Se että Silva ei edes koittanu oli musta ainakin heikkoa..
1. Enpä olisi varma... Rogan olisi todennäköisesti tällä hetkellä ottelija, jos ei olisi kärsinyt niin monista loukkaantumisista. Usko pois, kyllä se jakelee tietoja, jotka tuntuvat tulevan kokemuksesta.
2. En vähätellyt, sanoin vaan että ärsytti kun tarjos mestaruusmatsia sille (vaikka on muitakin, jotka ehkä ansaitsevat sen enemmän) ja ainoastaan sen takia että oli itse harjoitellut Maian kanssa (tai siltä se ainakin kuulosti).
3. Omasta mielestäni Maian pystyottelu on vielä surkeampi kuin Leitesin, maassa ehkä hieman parempi.
4. Myönnettäköön, ehkä sen olisi pitänyt koittaa jotain, mutta toisaalta, miksi riskeerata? Toinen maailman parhaita matossa. Leites sai Silvan jopa kerran selälleen, mutta eihän siitä mitään tullut.