Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC KonsoliFiN -turnaus?

Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Joo ja 98% pelaajista tekee aina saman tulee mahan päälle "köllimään" ja iskee siinä sen verran, että voitto tulee.. Siitä ku on lähes mahdoton päästä ylös! Se on tässä pelissä ylivoimaisesti ärsyttävintä.. Eikä siinä mitään mutta sitä tekee lähes jokainen.. Seuraavaan versioon sais poistaa ton että siitä pääsis ylöskin joskus... Liian usein peli ratkeaa siihen :( Itse olen hävinny kaikki pelini juuri sen takia.. olishan se kiva jos joku jaksais tehdä muutaki ku tulla aina siihen mahan päälle hakkaamaan, mutta ei siinä mitään.. Voitot ratkaisee silti se on aikas vittumaista.. Varsinkaan ku monet ei tee mitään muuta ku pyri siihen mahan päälle 0/

Aika monta siirtoa saa kuitenkin tehdä ennenkun siihen pääsee, joten nuo sai aika hyvin puolustettua, jos vaan keskittyy.(oma mielipide)
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Aika monta siirtoa saa kuitenkin tehdä ennenkun siihen pääsee, joten nuo sai aika hyvin puolustettua, jos vaan keskittyy.(oma mielipide)

Ne jotka sitä tekee pelistä toiseen ja parhaimillaan 2-3 erää putkeen, niin se käy niiltä suhteellisen nopeasti, vaikka kuinka puolustat tutorialin ohjeiden mukaisesti.. Toi on vähän sama asia ku bugi-maalit nhl09:ssä, mun mielestä.. Varsinkin väsyneen ottelijan on TÄYSIN mahdoton siitä nousta. No en mä itke, mutta kyllähän se vähän syljettää..
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Ne jotka sitä tekee pelistä toiseen ja parhaimillaan 2-3 erää putkeen, niin se käy niiltä suhteellisen nopeasti, vaikka kuinka puolustat tutorialin ohjeiden mukaisesti.. Toi on vähän sama asia ku bugi-maalit nhl09:ssä, mun mielestä.. Varsinkin väsyneen ottelijan on TÄYSIN mahdoton siitä nousta. No en mä itke, mutta kyllähän se vähän syljettää..

Metro puhuu asiaa! Mountin hakeminen kuuluu erittäin olennaisena asiana peliin, jos on vähääkään seurannut esim. UFC:tä niin on varmasti huomannut sen että mountattu taistelija on hätää kärsimässä (poislukien Spider Silva:)) ja kyllä sen mountin pystyy aika hyvin estämään, myös mountista pois pääseminen on toteutettavissa. Bugi on väärä sana. Vika löytyy sohvan ja ohjaimen välistä...;)
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Myös TommiR poisti turnauksesta.

Eli laskekaahan saldoistanne pois voitot dAsaTsista ja TommiR:stä.

Päivitän huomenna tilastot ku en pääse tänää tietokoneelle ja ps3:lla tuskaa.

Ai että mikä voitto tuli Nikkedikkestä :p
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Metro puhuu asiaa! Mountin hakeminen kuuluu erittäin olennaisena asiana peliin, jos on vähääkään seurannut esim. UFC:tä niin on varmasti huomannut sen että mountattu taistelija on hätää kärsimässä (poislukien Spider Silva:)) ja kyllä sen mountin pystyy aika hyvin estämään, myös mountista pois pääseminen on toteutettavissa. Bugi on väärä sana. Vika löytyy sohvan ja ohjaimen välistä...;)

Juurikin näin ja jos stamina on lopussa ja tämän takia kaveri pääsee mounttiin niin voivoi. :rolleyes:
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Ai että mikä voitto tuli Nikkedikkestä :p

nyt se hehkuttää :D no ei se mitää nii pitääkii, oli hyvä matsi.

eli nyt kun tommi on poissa ni ois viel pari matsia ottamatta ei vaan tunnu millää onnistuvan vaik kuinka kyselee ottelemaa

E: 12-6-11 ois nyt tilastot
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

mä tuun onlineen kymmenen jälkeen, eli jos te joita vastaan en o ottanu jaksaa, ni koneelle ottaa matsia vain... JR ja muut :p
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Metro puhuu asiaa! Mountin hakeminen kuuluu erittäin olennaisena asiana peliin, jos on vähääkään seurannut esim. UFC:tä niin on varmasti huomannut sen että mountattu taistelija on hätää kärsimässä (poislukien Spider Silva:)) ja kyllä sen mountin pystyy aika hyvin estämään, myös mountista pois pääseminen on toteutettavissa. Bugi on väärä sana. Vika löytyy sohvan ja ohjaimen välistä...;)

offtopic - tämä sai aikaan naurahduksen.. ei siinä mitään, voi olla et jos et pärjää niin syy on siinä että pelaat selkä töllöä vasten.. näin mikäli olet sohvan ja ohjaimen välissä :D
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Ja voittotili avattu: Wessu VS toogood4u82
Winner Wessu by KO in 3 round
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

offtopic - tämä sai aikaan naurahduksen.. ei siinä mitään, voi olla et jos et pärjää niin syy on siinä että pelaat selkä töllöä vasten.. näin mikäli olet sohvan ja ohjaimen välissä :D

Mietippä nyt rauhassa uudestaan...:) Ei taida nuppi oikein tomia...? Meillähän on vielä matsi ottamatta... yritän antaa parhaani...;)
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Metro puhuu asiaa! Mountin hakeminen kuuluu erittäin olennaisena asiana peliin, jos on vähääkään seurannut esim. UFC:tä niin on varmasti huomannut sen että mountattu taistelija on hätää kärsimässä (poislukien Spider Silva:)) ja kyllä sen mountin pystyy aika hyvin estämään, myös mountista pois pääseminen on toteutettavissa. Bugi on väärä sana. Vika löytyy sohvan ja ohjaimen välistä...;)

No ainakaan mä en yritä aina samaa tapaa voittaa.. Mielummin ottelen ku mies! :D
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Juurikin näin ja jos stamina on lopussa ja tämän takia kaveri pääsee mounttiin niin voivoi. :rolleyes:

Joo ei siinä mitään edelleenkään! Vaan siinä et jotkut voittaa ainoastaan sen ansiosta ja sen ansiosta että ei tee mitään muuta ku nyhjää.. Pelit ratkeaa liian usein siihen. Tarkoitan että siihen vois mun mielestä kehittää toimivampi puolustus.. Enkä mä ole ainoa joka on tätä mieltä.. Ihan sama antaa olla.. Jokainen saa kai muodostaa oman mielipiteen.. Mä en ole sanonu et sun mielipide on väärä, mutta mä on itse tätä mieltä..
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

No ainakaan mä en yritä aina samaa tapaa voittaa.. Mielummin ottelen ku mies! :D

Sinun täytyy ymmärtää se, että matto kuuluu vapaaotteluun siinä kuin pystykin eikä siinä ole mitään "naismaista" ja jos viittaat minuun, niin meidän matsissa estin sun heiton ja päädyit mun giljotiiniin...:D En todellakaan yritä aina hakea voittoa samoin tavoin vaan tutkailen vastustajan heikkoudet ja isken niihin... Edelleen sanon sitä, että sieltä haarojen välistä(Anakonna85:p) on "helppo" päästä, jos tietää mitä tekee...
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Sinun täytyy ymmärtää se, että matto kuuluu vapaaotteluun siinä kuin pystykin eikä siinä ole mitään "naismaista" ja jos viittaat minuun, niin meidän matsissa estin sun heiton ja päädyit mun giljotiiniin...:D En todellakaan yritä aina hakea voittoa samoin tavoin vaan tutkailen vastustajan heikkoudet ja isken niihin... Edelleen sanon sitä, että sieltä haarojen välistä(Anakonna85:p) on "helppo" päästä, jos tietää mitä tekee...

En mä sua tarkoittanu.. mitenkään henk koht todellakaan.. se oli vaan heitto tohon.. Ei mitenkään sulle tarkoitettu.. Tietysti matto kuuluu vapaaotteluun ehdottomasti.. Tarkoitan niitä jotka ei tee mitään muuta ku sitä samaa mistä on ollut puhe.. Kyllä mattopaini on ihan jees..
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

nyt tuli tälle viikolle sellanen työrupeama että ei kyllä kerkeä pelaamaan......pakko vetäytyä pois.. sori.. joskus uudestaan
 
Vastaus: UFC KonsoliFiN -turnaus?

Mikaonparas69 - WRecCER Mikaonparas69 win by submission at 3:37 rnd 1

klo 21:13 9/6/09

EDIT:

Mikaonparas69 - Anakonna85 Winner Mikaonparas69 by KO at 2:45 round 2
Mikaonparas69 - Qolazor Mikaonparas69 win by submission round 1
Mikaonparas69 - Metsanpeto Mikaonparas wins by 30 - 26 points
Mikaonparas69 - sammyx69 Mikaonparas69 win by TKO 3:20 round 1
Mikaonparas69 - Toogood4u82 Mikaonparas69 win by TKO at 2:22 round 1
Mikaonparas69 - manteli85 Mikaonparas69 win by Submission at 1:00 round 1 --- 13:37 -- 8/6/09
Mikaonparas69 - WRecCER Mikaonparas69 win by submission at 3:37 rnd 1

7-7-6
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom