Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC Undisputed 2010 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [PS3 Hype]

Elikkä jos se moninpeli pitää sillä koodilla lunastaa niin pelin jos pelin ostaa käytettynä niin sitten pitää ostaa se?
Kerrassaan hanurista...Harkitsen jopa pelin boikotointia moisesta, ellen sitten kuule hyviä perusteluja moiselle?

Kyllä hanurista se on en tiedä käykö toi koodi sit toisessaki ps3 tilissä eli silloinhan se on ok.. Ilmeisesti kuitenkaan ei käy ku kerran.. Jokatapauksessa pelifirmat koittaa näin saada ihmiset ostamaan aina uusia pelejä ja ne koittaa näin että käytettyjä pelejä ei myytäis niin paljoa, koska siitä ei hyödy pelifirmat mitenkään.. Muuta syytä ton koodin olemassa ololle en näe..

Etsittäis End of Days Fight Camppiin suomalaista porukkaa jos kiinnostusta on ni psn puolella priva viestiä.

Psn:Saalistaja_

Tänään lähden päivällä reissuun mut huomen aamusta invit tulee perille.

Pakko edelleen itkee tosta online pelistä ku se ei löydä seuraa millään.. Menee ihan hermot joutuu 10 kertaa aina koittaa et löytyy vastustaja.. Onko siis näin että vastustajia ei oikeasti ole vai kuseeko ton online niin pirusti?? Meinaan hemmetin hyvä peli mut jos online ei pelitä kunnolla niin ihan turha peli.. Itse ku en jaksa konetta vastaa pelaa!

Vastaus: UFC Undisputed 2010 [PS3]

Hyvältä peliltä vaikuttaa. Ura tila on älyttömän haastava. Tappioita tulee liukuhihnalla ja pelaan advanced tasolla.

Communityforumeilta bongattu kohtuullinen metku session no longer available -ongelmaan rankedissa:

Ota valikosta Ranked ja sitten Custom match. Säädä asetukset siten, että todennäköisesti ei sellaista peliä löydy (esim. Rounds: 5 / Class: Welter / UFC & CAF / Connection: Have priority). Tämän jälkeen tulee todennäköisesti viesti tyyliin "No game was found, would you like to create one?". Luo peli, ja yleensä minuutin tai parin jälkeen sinulla on vastustaja.

Perjantain ja lauantain aikana sain otettua tavalliseen tapaan yrittämällä kaksi rankattua matsia, mutta tänään näiden metkujen avulla on tullut väännettyä jo kymmenisen matsia. Suosittelen.

Hyvältä peliltä vaikuttaa. Ura tila on älyttömän haastava. Tappioita tulee liukuhihnalla ja pelaan advanced tasolla.

Jooh ite väännän expertil, en vaa tajuu miten noit stattei voi pitää yllä ku tuntuu laskevan ihan pirun nopee noi :( hermot alkaa pikkuhiljaa menee

Kukaan tutustunut vielä trophyihin?
Näyttäisi olevan samoja kuin vanhassakin, mutta en itse onneksi nähnyt sitä että kerää miljoona fania.
Kerää kultaiset mitallit onlinessä ja voita kymmenen matsia putkeen näytti olevan sellaiseet joissa voi tarvita boostia.
Katoaakohan mitallit taas aina viikottain? Kukaan vielä tsekannut mitä niiden saavuttamiseen tarvitsee?
09 oli ihan mahdoton saada kaikkia ilman apuja.

Aika jäätävä tuo careeri kyllä. Kaikki statsit saa laittaa Submission Defendiin jos ei halua sekunnissa taputtaa. Hyvä kun tässä näyttää konevastustaja tajuavan jos ottaa turpaansa pystyssä 100-0 että nyt kannattaa viedä mattoon. Onse hienoa kun samantien sitten lukottaa. Aika epätodellinen fiilis ku viet eka matsia 2 erää nii että vastustaja ei saa osumaakaan sinuun ja sen jälkeen se lukottaakin parissa sekunnissa veripäissään.

Clinch/grappling on aika rikki AI:n kanssa tapellessa. Riippuen skilleistä homma on joko liian helppoa tai sitten ei onnistu ollenkaan. Jos joutuu vääntämään "osaavan" konevastustajan kanssa niin se blokkaa ihan kaiken riippumatta siitä miten transitioita rytmittää, ja vääntää siltaan heti kun omasta blokista hellittää hetkeksi (ja yleensä vaikkei hellittäisikään).

Pystyottelu toimii ihan kivasti, mutta odotan kyllä nyt entistä suuremmalla mielenkiinnolla mitä EA saa aikaan omassa pelissään. UFC:n systeemi ja uramoodiin lisätyt turhat stat decay -nysväykset alkaa mennä metsään.

Vaikka CPU:ta ei saa millään lukotettua, niin puolustaminen on silti mielestäni aika helppoa. Careeria pelaan expertillä, tähän mennessä record taitaa olla n. 20-5 ja yksi tai kaksi tappiota submissionilla. Submission defense on tällä hetkellä 70, ja matseja on tullut otettua myös ihan kovia lukottajia vastaan.
Kiitos zexelille vinkistä, nyt on päässyt ranked matsejakin pelaamaan. Tällä hetkellä record on 15-5-1, kolme matsia olen oikeasti hävinnyt. Kahdessa pelissä matsi loppui kesken, vaikken lähtenytkään, ja näistä sain sitten tappion ja DNF:ää. :( Porukalta tulee kyllä hauskoja valitusviestejä aina voittojen jälkeen.
En oikein ymmärrä, miten joku voi valittaa tästä pelistä, omasta mielestäni aivan loistava. No, eipä ole ainakaan minulta pois. EA:n pelikään ei kyllä kiinnosta yhtään, vaikka siinä pari mielenkiintoista ottelijaa onkin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

On se nyt kumma tuon CPU-submissionin kanssa, kun ei onnistu edes beginnerillä exhibition matcheissa... Submission Chargella kyllä saa lukkoa tiukemmaksi, mutta taputusta en ole saanut aikaan... Energiapalkit itellä esim 70% huiteilla ja kaverilla kovasti punasella

PS. PSN:stä ostettava online-koodi näytti olevan "shareable" 5 koneeseen, itse en näitä tilin siirtojen kautta jakamisia ole käyttänyt vielä ollenkaan.

Itselle pitäisi tänään kolahtaa peli luukusta :D
Joten lisäilkää Pertsa69 listalle jos haluatte reenikaverin.
Mitenkäs tuo Sub charge toimii?

Eikös siinä pelin mukana tule se kyseinen koodi myös?
Vai onko tuossa PSN:stä ostettavalla jotain ekstraa siihen?

Sub charge toimii initiaten perään pitämällä R3 pohjassa ja ilmeisesti myös kesken shinen painamalla samainen R3 pohjaan. Tutorialissa ja manuskassa on jotain pientä aiheesta.

Manuskan takakannessa on koodi ainakin ensimmäistä käyttäjää varten. Tiedä sitten onko se jaettavissa, muuta extraa ei store-koodissa ole.

kyrpii muute harvinaisen paljon toi ku pelaa netissä ranked matsii ni jengi lähtee menee kesken ottelun ku on saamas tauluun..nii ja siitähän ei voittoo heltiä!:mad: pikkasen turhauttavaa

Heitetäänpäs omat ensitunnelmat pelistä.
Eilen tuli otettua 3 vs cpu ja 2vsnettikaveri matsia.
CPU:ta vastaan advanced tasolla.
Pelaaminen oli todella hauskaa tilastot niistä 1-2.

Sitten ajattelin että mennäänpäs nettissä pelaamista kokeilemaan.
Noh mainittakoot tähän alkuun että on ärsyttävä siinä alussa kun lukee se connecting yms. ihan pirun kauan.
Heti kun laitoin ranked match niin löytyi kaveri.
Hän valitsi Demian Maian ja itse otin Nate Marquardtien.

Matsi alkoi hyvin mätkin sitä naamaan ja sain hyviä alasvientejä.
Kaveri oli tappiolla, mutta olin side mountissa ja koitin päästä mounttiin niin kaveri teki "butterflyn" eli mun ukon pää sen jalkojen väliin. Hän pääsi tekemään sen kolmessa tilanteessa ja voitti sitten lopulta ajassa 2.29 :D

Mainittakoot että molemmat nettimatsit lagasi ihan suunnattoman paljon....

Toinen matsi

Kumppania sai hakea ainakin 10 kertaa ja kerran koitin tehdä oman matsin mutta ei onnistunut.

vastustaja valitsi taas Demian Maina (eri vastustaja kuin aiemmin)
itse otin Rich Franklin jolla oli 83 sub defence.

Noh matsi mentiin suurimmaksi osaksi vastustajan ehdoilla, mutta itsekkin tiputin sen kerran ja pistin hyviä counttereita. Matsia käytiin paljon myös matossa ja siellä kaveri oli pitkälti samaa tasoa paitsi hän löi enemmän.
toista erää oli jäljellä 30s, hän tekee minulle käsilukon ja olisi varmaan voittanut sen, mutta sitten tulee joku connection failed tai joku semmonen...

Statseissa itseläni näkyy vain yksi tappio.

Viitisenkymmentä matsia (statsit joku 25-30-1) tullut tapeltua onlinessä ja suurimmassa osassa saa kyllä hiippailla takedown block päällä melkein koko ajan. Sen kunniaksi meikäläisellä onkin nykyään joko great tai excellent takedown defense.. mutta kunnon stand-up -matsit ovat harvassa (ei sillä että takedowneissa olisi jotain vikaa, mutta jos niiden yrityksiä erässä on päälle 30, kärsii fiilis aika pahasti). Itse asiassa noista viidestäkymmenestä ottelusta vain yksi on ollut sellainen, 205 paunainen Michael "the Count" Bisping (minä) vastaan "Sugar" Rashad Evans:

Kaverilla oli melko kovat statsit, about 150-20, joten oletin saavani turpaan ja pahasti. Rashadilla kun on kaiken muun hyvän lisäksi painijatakedown ja judoheitot clinchistä, eli odotin raivoisia alasvientejä ja mustaa nyrkkiä brittiläiseen nassuuni, mutta ei. Tasainen potkunyrkkeilymatsi, joka päättyi kolmannen erän puolivälissä onnekkaaseen KO-voittoon korkealla potkulla. Vastustajalta tuli vielä kiitosviesti hyvästä matsista, vaikka normaalisti nämä ison voittoprosentin omistavat häviävät sankarit korkeintaan itkevät tuurivoitosta tai autofiren käytöstä subituksessa. Kiitin itsekin kohteliaasti mainiosta puhtaasta stand-up -matsista, johon tuli yksi parhaista vastauksista ikinä..

"I know.. there's a lot of takedown fucks online."

Lisää tällaisia pelaajia. :D

Viitisenkymmentä matsia (statsit joku 25-30-1) tullut tapeltua onlinessä ja suurimmassa osassa saa kyllä hiippailla takedown block päällä melkein koko ajan. Sen kunniaksi meikäläisellä onkin nykyään joko great tai excellent takedown defense.. mutta kunnon stand-up -matsit ovat harvassa (ei sillä että takedowneissa olisi jotain vikaa, mutta jos niiden yrityksiä erässä on päälle 30, kärsii fiilis aika pahasti). Itse asiassa noista viidestäkymmenestä ottelusta vain yksi on ollut sellainen, 205 paunainen Michael "the Count" Bisping (minä) vastaan "Sugar" Rashad Evans:

Kaverilla oli melko kovat statsit, about 150-20, joten oletin saavani turpaan ja pahasti. Rashadilla kun on kaiken muun hyvän lisäksi painijatakedown ja judoheitot clinchistä, eli odotin raivoisia alasvientejä ja mustaa nyrkkiä brittiläiseen nassuuni, mutta ei. Tasainen potkunyrkkeilymatsi, joka päättyi kolmannen erän puolivälissä onnekkaaseen KO-voittoon korkealla potkulla. Vastustajalta tuli vielä kiitosviesti hyvästä matsista, vaikka normaalisti nämä ison voittoprosentin omistavat häviävät sankarit korkeintaan itkevät tuurivoitosta tai autofiren käytöstä subituksessa. Kiitin itsekin kohteliaasti mainiosta puhtaasta stand-up -matsista, johon tuli yksi parhaista vastauksista ikinä..

"I know.. there's a lot of takedown fucks online."

Lisää tällaisia pelaajia. :D

It's called mma, not kickboxing. Pitää vain opetella reversaamaan tai tosiaan blockaamaan ne takedownit. Itsellä heikompi osaaminen juuri pystyssä niin yleensä hieman kokeilen ja jos en pärjää pystyssä niin sitte suosiolla mattoon. Makoilijoita en ymmärrä mutta jos siellä matossa jotain tehdään yms. niin en näe aiheelliseksi itkeä asiasta. Jos haluaa pystyä pelata niin pitää ostaa Fight night

Arsilla meni nyt viestin pointti ohi. Vaikka pidänkin mattoväännöstä (jossa on monia hyviä uudistuksia, mutta myös tätä nykyä liian helppo reversal, puhumattakaan omoplata cancelista), UFC kympin onlinessa tapahtuva jatkuva takedown-spammaus ja grappling saa kaipaamaan sitä pystyottelua. Se on kuitenkin niin hyvin tehty. 09:ssä oli onlinessakin molempia suht tasaisesti, kuten pitääkin, mutta nyt kun nämä paljonpuhutut MMA-matsit muuttuvatkin melkein aina puhtaiksi BJJ-matseiksi, ei kickboxing ole lainkaan hullumpaa vaihtelua.

En nyt sanoisi että BJJ:ksi muuttuu, kun nuo maassa jaettavat lyönnit tekevät aika paljon damagea. Onlinessa ärsyttää tuo autoblock, koska se antaa erehdykset anteeksi. Esimerkiksi jos vie mattoon, on tällä hetkellä järkevintä jäädä päälle vain makaamaan ja odottamaan toisen virhettä. Paras ratkaisu olisi autoblockin poistaminen, joka kannustaisi aktiivisuuteen matossa.
Itsekin suosin mattovoittoista taktiikkaa, mutta yritän aina myös itse ohittaa guardia. Usein käytän myös noita reversaleja hyödyksi, mutta en varsinaisesti jää niitä odottelemaan. Katson myös vastustajan mattotaitojen mukaan, olenko itse aktiivinen vai luotanko enemmän reversaleihin.
Oma recordi on mennyt huonompaan suuntaan tässä, tällä hetkellä taitaa olla 45-22-1. Voittoja on kyllä jäänyt törkeän paljon saamatta, kun yhteys on katkennut viimeisessä erässä. Pari kertaa on myös lukotuksen jälkeen katkennut heti, mutta enpä ole noistakaan voittoa saanut, vaikka toinen on selkeästi tarkoituksella lopettanut.
Olen huomannut, että todella usein voittojen jälkeen tulee itkuviestiä vastustajalta. Yleensä viesti sisältää valitusta siitä, että olen vain makaillut päällä. Lähes kaikki ottelut olen kuitenkin voittanut ennen täyttä aikaa, lukotuksella, tyrmäyksellä tai TKO:lla, ja en koskaan jää vain guardiin lyömään, vaan etenen joko itse tai reversalien avulla. En sitten tiedä, mitä pitäisi tehdä ettei olisi "tylsä" ottelija.
Loppujen lopuksi nuo heitot ja alasviennit on melko helppo puolustaa tai reversata, joten en ymmärrä, miksi ne ovat niin suuri ongelma joillekin. Erityisesti heitot saan itse todella usein reversattua, ja sitten ollaankin jo itse mountissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom