Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC Undisputed 2010 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: UFC Undisputed 2010 [PS3]

Hieman on tuskainen careerin alku vaikeimmalla vaikeustasolla:mad:
Varsinkin kun oon nyt tekemässä BJJ ukkoa hyvällä gnb:llä, TUSKAA!!!

Edit: vinkkinä että jos haluatte hyvän mattokaverin niin aloittakaa silti pystyottelun pisteitä kehittämällä... Pelkällä matolla tulee noutaja tässä aika nopeeta.

Miten ton online campin saa toimii?
Yritän kutsua kaveria niin herjaa että ei voi invata kaveria kun se ei ole osallistunut UFC2010 Onlineen vaikka ollaan vedetty rankedia ja privaa ufc:llä ja omilla ukoilla??? :confused:

Miten ton online campin saa toimii?
Yritän kutsua kaveria niin herjaa että ei voi invata kaveria kun se ei ole osallistunut UFC2010 Onlineen vaikka ollaan vedetty rankedia ja privaa ufc:llä ja omilla ukoilla??? :confused:

THQ:n moka. Ei sille oikein mitään voi tehdä.

eli se ei toimi ollenkaan vai vain joillakin se ei toimi?

Kiitos molemmille vastauksista.

Vaikuttaako tässä jotain, että on brittiversio pelistä? Meinaan tuntuu että jokaista online-vihollista vastaan pelatessa, lagi on suunnaton.. Yhden matsin olen 7:stä päässyt pelaamaan, joka ei ole lagannut. Voisiko joku vähän valaista mua tuossa career modessa. Eli en pääse oikeen tuossa eteenpäin, olen vähän salilla koittanut sparrata ja niitä optionssin juttuja näppäillä, mutta ei tunnu peli etenevän yhtään. Miten pääsen mättämään matseja ? Jos joku jaksaisi vaikka privaan vähän opastaa noobia aluille niin olisi jees :o

Vaikuttaako tässä jotain, että on brittiversio pelistä? Meinaan tuntuu että jokaista online-vihollista vastaan pelatessa, lagi on suunnaton.. Yhden matsin olen 7:stä päässyt pelaamaan, joka ei ole lagannut.

Servut on jenkeissä, luo itse matsi niin lagi pienenee... Mutta aina tässä on lagia jos pelaat ulkomaalaista vastaan.

Voisiko joku vähän valaista mua tuossa career modessa. Eli en pääse oikeen tuossa eteenpäin, olen vähän salilla koittanut sparrata ja niitä optionssin juttuja näppäillä, mutta ei tunnu peli etenevän yhtään. Miten pääsen mättämään matseja ? Jos joku jaksaisi vaikka privaan vähän opastaa noobia aluille niin olisi jees :o

Kun olet hyväksynyt matsin niin sulla näkyy siellä kalenterin oikeassa alareunassa "weeks left" tai jotain.. Jos sulla on esim. 8 viikkoa matsiin niin treenaat, lepäät, treenaat yms yms. ja sitten kun on "weeks left" 0 niin menet kohtaan "action".

Ei se nyt noin vaikeata voi olla :rolleyes:

THQ feilaa aina täysin noitten servereitten kaa, nähty jo monesti niissä SvsR-wrestling peleissä. Voisivat vaan siirtää servereitä eurooppaankin tai ostaa pari. :D

Lagi on kyllä ihan suunnaton joka matsissa. Statsit 1-5, suurimmalti osalti sen takia, kun ei pysty juuri mitään vastustajien liikkeitä esim. ennakoimaan, kun on sellasta diashow'ta koko ajan.

Career on mun mielestä ihan hyvä, mut yks juttu kyllä v**uttaa... Eli se stasien putoaminen, jos niitä ei treenaa. En aluks ymmärtänyt sitä koko systeemiä kunnolla, vaikka luin moneen kertaan sieltä ohjeesta sen Stat Decay -kohdan. Sit oli kiva huomata n. 5 matsin jälkeen, että kaikki Skill-pisteet oli menneet 0:aan (kun luo hahmoa Careeriin, siinähän voi joku ehkä 200 pistettä laittaa niihin statseihin...), että kiva homma. :| Nyt oon tajunnut sparrata ettei skillit putoo ja työstäny vaan paria Skilliä kerralla sillleen, että muut on joko 0, 30, 50 tai 70 ja ne työstettävät skillit jotain noiden välillä.

Beginnerillä pelaan Careeria, ja tähän mennessä statsit jotain 17 voittoa, 0 häviötä, 0 tasapeliä. Mestaruusvyö on myös hallussa ja etenen kohti tulevaisuudessa häämöttävää Hall of Famea. :P

Jaa okei. Tuon ymmärrän, en vaan ole hirveesti perehtyny toho careeriin tai trophyihin. Muuten beginnerillä pelaaminen käy kyllä aika pitkäveteiseksi puuhaksi.

Ja Career on haastavampi Beginnerillä kuin Exhibition Beginnerillä. Exhibitionissahan voittaa varmaan 20s sisällä aina, kun pelaa Beginner-tasolla. Careerissaki oon nyt alkanu voittaa hyvin nopeesti, kun oon saanu aina ~70 pts. per sparraus-sessio. :P

Hyviä uutisia niille, jotka ovat kironneet UFC:n nettikoodia. Iso päivitys on tulossa ja mukana tulee tukku korjauksia. Myös yksinpeliin ja uramoodiin on laitettu laastaria päälle.

Adds Fighter Stats screen to the Online Fighter Select menu which allows users to view the statistics of the opponent's fighter before proceeding to the match. The Fighter Select menu mimics the UFC 2009 menu flow.
Fixes the issue which causes Online fights end during the second round or later due to a network error message.
Fixes an issue which occasionally causes individual player online records to reset on the leaderboard under certain network conditions.
The text "UFC " is replaced with “Month” in the monthly ranked leaderboard header.
Outdated Online Ticker messages will be purged each time the game is booted so that only new messages are displayed.
Career CAF's which contain Attribute points that exceed the maximum limit for the weight division will no longer desynch during Online matches.
The Connect Quality search options have been revised to be more clear. The options have been changed from "Off/Have Priority" to "Any/Best".
Implements a client fix which allows for permanent Ranked leaderboard resets. Old data will no longer reappear on the leaderboards after the reset.
The Connect Quality display will now only show zero bars when the connection quality cannot be obtained. Players with very poor connections will now be displayed with one red bar instead of zero bars.
Reduces the amount of hitching which occurs during matches encountering lag.
Quick Match will now automatically resume searching if the client fails to successfully join the first match found.
Reduces the loading times when viewing Ranked leaderboards using gamer profiles with large friend lists.
On the PS3, the TUF fighters will now be available in the Fighter Select menu.
Removes the association between the DLC ON/OFF option and the TUF fighters. Players will be able to join matches regardless of whether the opponent has the TUF fighters.

Camps
Fixes an issue where the Camp name is not displayed in the leaderboard correctly.
Fixes multiple issues where incorrect data appeared in the Camp Player and Camp Friends leaderboards.

Career
Fixes a rare issue which causes fighters who changed weight divisions to be incorrectly matched against opponents in the previous weight division.
Increases Career Auto-Sparring rewards so that they are more balanced with Manual-Sparring Rewards.
Reduces the frequency of Rachelle emails in Career mode.
Fixes an issue where occasionally both fighters are awarded the same score, but one fighter receives a unanimous decision.
Fixes a rare issue which causes a WFA fighter to appear instead of a UFC fighter in the Coming Out of Retirement email.

Gameplay
Fixes an issue causing fighters to occasionally become frozen during transitions in the MT clinch.
Balances Ground Grappling Reversals to reduce the ease of reversing opponents.
Punches from Side Control will no longer be able to initiate a fight-ending state. Knees may still end the fight from Side Control.
Camera shake will occur during charged submissions so that opponents can see that the submission is charging.
CAF's will be announced as an "MMA Fighter" instead of "Street Fighter" or "Boxer" at the start of the match.

Lähde: UFC Undisputed

Hyvä. Nyt voi ehkä jopa pelata tätä onlinessa. Vielä yks juttu pitäis korjata, nimittäin tuo Kay. Tee. Eff. Oh! -trophy, joka glitchaa monilla, mm. minulla. :F

Onko kukaan muu tehnyt samaa huomiota. Title defencessä 6 ensimmäistä matsia ovat naurattavan helppoja mutta, seitsemäs matsi on tuskaa jo ja viimmeistää kahdeksannessa ei meinaa päästä matosta ylös ja kaveri lukotta heti.
Koitettu beginnerillä ja mikäs se oli se toka vaikeustaso. Samalla lailla tyssää ku seinään molemmilla tasoilla.

Onko kukaan muu tehnyt samaa huomiota. Title defencessä 6 ensimmäistä matsia ovat naurattavan helppoja mutta, seitsemäs matsi on tuskaa jo ja viimmeistää kahdeksannessa ei meinaa päästä matosta ylös ja kaveri lukotta heti.
Koitettu beginnerillä ja mikäs se oli se toka vaikeustaso. Samalla lailla tyssää ku seinään molemmilla tasoilla.

Vaikeustaso muuttuu joka kolmannen matsin jälkeen. Eli ekat 3 matsia vaikeustaso on Beginner, 4-6 matsit on Advanced, 7-9 on Experienced ja 10-12 matsit ovat Expertillä. Eli vaikeustaso nousee. Sinänhä hölmöä tuo vaikeustason valinta alussa, mutta se se vain vaikuttaa miltä vaikeustasolta se homma alkaa.

Ite koitin tuota lukuisia kertoja ja aina pääsin vain tuskaisesti jonnekkin 7. tai 8. matsiin asti. Sitten Careerin peluun jälkeen menin Title Defenseen ja tuhosin kaikki vastustajani armotta mun huippu-CAFilla, jolla oli mm. Clinch Striking 90+, samoin potkut ja lyönnit lähellä 90:ntä, sekä Sub Defense yli 90 (vaikkei mua yritettykään submittaa kuin kerran koko sen moodin aikana). Pääsin sen tuolloin läpi heti ekalla kerralla, vaikka oli se silti ihan kivan haastava. Mut tolla mun hahmolla vetelin Muay Thai Clinchistä potkuja polvella päähän. :P

Mikäs ihmeen bugi nyt on tullu ku joka vartaloiskulla pystyssä äijä tipahtaa maihin? pitkästä aikaa koitin taas ja taitaa taas mennä hyllyyn seuraavaan patchiin asti

Joo hyvä peli mut täälläki kyl hämää toi vaikeustaso. Liian helppo/liian kova vastus. Beginneriä en ees koittanu.

Ylös Bottom