Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnauskeskustelu

Darthmake

KonsoliFIN Turnausisäntä<br>Jäsen / [WF]
Tulossa olisi UFC turnaus jos vain tarpeeksi kiinnostuneita löytyy.

Tänne myös keskustelut säännöistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Olis jo aikakin että saadaan tänne boxinkin puolelle tämä kun PS3:n puolella on jo. Olen heti mukana jos tämä homma onnistuu.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Ehdottomasti olisi kiinnostusta ja toivottavasti saadaan turnee pystyyn!
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Mitenkäs tuo toteutettaisiin?

Lähinnä millä fighterilla kukakin pelaisi?
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Kinnostaa kyllä, kunhan nyt ensin saisin koko pelin hankittua..
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Mitenkäs tuo toteutettaisiin?

Lähinnä millä fighterilla kukakin pelaisi?

Niin ihanko UFC:n ottelijoilla vaiko CAFeilla? CAFeilla voisi olla ongelmia, kun ei varmaan kaikilla ole sellaista samassa painoluokassa.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Sama kun manjilla eli kiinnostusta löytyy kunhan saan pelin käsiini :p.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Joo kiinnostusta olisi!

Millä painoluokalla ja onko CAF ukot käytettävissä?
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Joo kiinnostusta olisi!

Millä painoluokalla ja onko CAF ukot käytettävissä?
Sääntöjä tuskin on vielä päätetty ja täällä niistä olisi tarkoitus keskustella.
Jos CAF:it tulee käyttöön niin painoluokka pitäisi olla väh. viikkoa ennen tiedossa, että kaikki halukkaat kerkeävät pelaamaan uran läpi ja tekemään ukon kyseiseen painoluokkaan.
Ja semmoinen sääntöehdoitus vielä, että JOKA erän alussa olisi pakollista käydä läppäämässä hanskoja kehän keskellä. Näin saataisiin eliminoitua erän alussa päälle ryntäykset ja erät alkaisivat tasaväkisestä tilanteesta...
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Sääntöjä tuskin on vielä päätetty ja täällä niistä olisi tarkoitus keskustella.
Jos CAF:it tulee käyttöön niin painoluokka pitäisi olla väh. viikkoa ennen tiedossa, että kaikki halukkaat kerkeävät pelaamaan uran läpi ja tekemään ukon kyseiseen painoluokkaan.
Ja semmoinen sääntöehdoitus vielä, että JOKA erän alussa olisi pakollista käydä läppäämässä hanskoja kehän keskellä. Näin saataisiin eliminoitua erän alussa päälle ryntäykset ja erät alkaisivat tasaväkisestä tilanteesta...

Enpä lähtisi sille linjalle että aina kävisi uran läpi tehdäkseen johonkin tiettyyn painoluokkaan uuden tyypin. Mieluummin sitten ihan aidoilla ottelijoilla mentäis.

Ja tosta läppäyksestä, että alkaahan ne erät aina tasaväkisesti, molemmat omissa kulmissaan. Mutta itse ainakin "läppään käsiä" aina sieltä omasta nurkkauksesta niin siinä ehtii reagoida jos toinen hyökkää tuhatta ja sataa flying kneellä lärviin ^^
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Enpä lähtisi sille linjalle että aina kävisi uran läpi tehdäkseen johonkin tiettyyn painoluokkaan uuden tyypin. Mieluummin sitten ihan aidoilla ottelijoilla mentäis.

Ja tosta läppäyksestä, että alkaahan ne erät aina tasaväkisesti, molemmat omissa kulmissaan. Mutta itse ainakin "läppään käsiä" aina sieltä omasta nurkkauksesta niin siinä ehtii reagoida jos toinen hyökkää tuhatta ja sataa flying kneellä lärviin ^^
Meinasinkin, että turnaus pelattaisiin kokonaisuudessaan läpi yhdellä painoluokalla.
Ja alkaahan se erä aina molemmilla omista kulmauksista, mutta se toisi reippaasti fair play henkeä turnaukseen jos aina käytäisiin läppäämässä hanskoja kehän keskellä...
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Jep, eli kyl kannattais sit vedellä ihan ufc äijillä ku luulen kans et uuden äijän tekeminen johonkin painoluokkaan voi olla aika turhaa vääntöä.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Olen mukana, kunhan eka hankin pelen halvalla (Kaveriltani) :) Voisin ehdottaa, että me voimme pelata CAF:illa, mutta pitää tehdä hahmon vuoksi painon. Haluaisin pelata itse hahmollani :)
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Mielummin ihan UFC ottelijoilla jossain tietyssä painoluokassa. Vältyttäisiin sitten näistä mahdollisista super CAFeista.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Turnaus pitäisi käydä ehdottomasti vain UFC ukoilla. Painoluokka voisi olla light heavyweight koska siinä on "mielenkiintoisimmat" tyypit :rolleyes:
Paras kolmesta pudotuspelinä karsinnat ja sitten finaalit esimerkiksi paras viidestä?
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Mielenkiintoa on ja nimenomaan UFC:llä ei CAF ukoilla...
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Turnaus pitäisi käydä ehdottomasti vain UFC ukoilla. Painoluokka voisi olla light heavyweight koska siinä on "mielenkiintoisimmat" tyypit :rolleyes:

Ja millähän perusteella? Itse sanoisin että UFC:n välisarja (welterweight) on monipuolisin ja mielenkiintoisin painoluokka tällä hetkellä. ^^

Paras kolmesta pudotuspelinä karsinnat ja sitten finaalit esimerkiksi paras viidestä?

Meinaatko että monta kertaa samaa vastustajaa vastaan? Ei kuulosta hyvältä. Mitä nyt kaverilta kuulin, niin PS:n puolella ensin pelattiin yksinkertainen sarja kaikkien osallistujien kesken, ja sen perusteella valittiin pudotuspeliparit.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Ja millähän perusteella? Itse sanoisin että UFC:n välisarja (welterweight) on monipuolisin ja mielenkiintoisin painoluokka tällä hetkellä. ^^


Välisarjassa ei ole mun mielestä oikein tasaisia saman tyylisiä ottelijoita kuten kevyessä raskaassa löytyy aina kaksi suurinpiirtein yhtähyvää.

Meinaatko että monta kertaa samaa vastustajaa vastaan? Ei kuulosta hyvältä. Mitä nyt kaverilta kuulin, niin PS:n puolella ensin pelattiin yksinkertainen sarja kaikkien osallistujien kesken, ja sen perusteella valittiin pudotuspeliparit.

Tuurilla on liian suuri osuus jos käydään vain yksi ottelu pudotus vaiheessa ja lisäksi saisi pelata hieman enemmän vaikka häviäisi.
Paras olisi yksinkertainen sarja, kun porukka on ensin jaettu lohkoihin esimerkiksi ufc levelin mukaan. Ja sen jälkeen pudotuspelit vaikka kerrasta poikki.
 
Ylös Bottom