Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnauskeskustelu

Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Näköjään noilla kustom-äijillä on rajansa, eli ura loppuu aikanaan. Tämän vuoksi muokkaan hieman mielipidettäni, mahdollisesti ne voitaisiinkin sallia jos niitä ei voi rajattomasti parantaa..

aahola: kiitos.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Näköjään noilla kustom-äijillä on rajansa, eli ura loppuu aikanaan. Tämän vuoksi muokkaan hieman mielipidettäni, mahdollisesti ne voitaisiinkin sallia jos niitä ei voi rajattomasti parantaa..

aahola: kiitos.

Eipä mitään. Ja noista CAFeista eli creat-a-fightereista sen verran, että ihmiset ovat saaneet niiden kokonaisuudet nostettua jopa 119! Eli ei niissä ole järkeä, kun itsellänikin on 96 paras. Eli niistä voi tulla liikaa etua jo ennen ottelun alkua pelkästään statseista. Mutta lyödään nyt lukkoon että aidoilla ottelijoilla pelataan, jookosta?
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Olen mukana. Painoluokalla ei ole väliä niin kauan kuin se on heavyweight.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Round robin (kaikki pelaa kaikkia vastaan, voitot lasketaan pisteiksi)
+ Pääsee pelaamaan paljon. Osanottajien määrä voi olla mitä tahansa. Tasapuolinen.
- Vähänkään suuremmalla porukalla pelien määrä räjähtää käsiin ja turnaus kestää ikuisuuden.

Itse lähtisin tällä systeemillä viemään turnausta läpi ja edelleen pitäisin kaikki painoluokat valittavissa.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Itse lähtisin tällä systeemillä viemään turnausta läpi ja edelleen pitäisin kaikki painoluokat valittavissa.

Vertailun vuoksi, 20 hengellä round robinissa on 190 pelattavaa matsia (19+18+17+...+1)
huom. kaava on n*(n-1)/2 missä nyt n=20.

Joista samaan aikaan voidaan siis pelata korkeintaan kymmenen.

Toisaalta Magic the Gathering turnauksissa käytetään sellaista systeemiä että Round robinia pelataan vain tietty määrä kierroksia, ja aina kullekin kierrokselle pistetään sellaiset pelaajat toisiaan vastaan joilla on sama määrä voittoja (ja jotka eivät mielellään ole pelanneet toisiaan vastaan).

Mutta ihan kuin vaan. 19 viikon turnaus kuulostaa hieman pitkältä. Ja tuo määrä sitten kasvaa heti kun pelaajia tulee lisää. Yksi pelaaja lisää tuo kaksi lisäviikkoa (parittomalla määrällä saa yksi pelaaja aina 'byen' eli lepovuoron per kierros..)
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Tosiaan, ite tulisin turnaukseen mukaan myös, jos päätätte sellaisen järjestää. Painoluokalla ei oikeastaan väliä..
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Eipä mitään. Ja noista CAFeista eli creat-a-fightereista sen verran, että ihmiset ovat saaneet niiden kokonaisuudet nostettua jopa 119! Eli ei niissä ole järkeä, kun itsellänikin on 96 paras. Eli niistä voi tulla liikaa etua jo ennen ottelun alkua pelkästään statseista. Mutta lyödään nyt lukkoon että aidoilla ottelijoilla pelataan, jookosta?

Selvis nyt tässä sit minulle että pelissä on glitch, jonka avulla hahmoa luotaessa create a fighterissa saa mielivaltaisen määrän pisteitä käytettäväksi. Tämähän tarkoittaa käytännössä statsien maksimoimista. Ymmärrettävistä syistä en kerro sitä tässä mutta kyllä sen varmaan etsivä löytää muutenkin.

Jeppistä joo. :( Harmi että muuten mielenkiintoisessa systeemissä on noin paha virhe. Toivottavasti tekijät saa sen korjattua patchilla mutta saa nähdä.

Itsekin olen vääntänyt careeria toisen kerran tällä kerralla vähän enemmällä pelikokemuksella saadakseni paremman hahmon, ja justiinsa alkanut nauttia hommasta mutta toi vie kyllä pohjan kaikelta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Seuraavilla säännöillä lähdetään

Servusäädöt:
Match Rounds : 3 Rounds
Weight Division : Open
Fighter Privileges: UCF only
Private Settings : on

Säännöt:
Pelit pelataan paras 3:sta menetelmällä ja finaali paras 5:stä
Turnaus pelataan cup tyylisenä. Eli voittaja jatkaa ja hävinnyt putoaa.
Yksi viikko aikaa sopia ja pelata ottelu, ja jos joku jättää vastaamatta aktiivisemman pelaajan pyyntöihin eikä peliä saada pelattua määrättyyn aikaan mennessä, aktiivisempi osapuoli siirtyy suoraan seuraavalle kierrokselle.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

jos joku haluaa treenata jo turnausta varten niin lisäilkää gamertag: nowari :)
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnaus

Mukana ollaan. Nyt vaan nopeesti sitä turneeta, kun eiköhän näitä olla jo setvitty ihan tarpeeksi.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnauskeskustelu

Alappas hoitovirhe tulla livee nii otetaa se matsi.
 
Vastaus: UFC - Undisputed KonsoliFIN - turnauskeskustelu

Itse kannatan sitä myöskin että pienemmän levelin omaava saa valita sarjan...
 
Ylös Bottom