Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

Vastaus: Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

Onkos kellään SSHD levyä ulkoisean boksissa?

Tämän sivun mukaan latausajat nopeutuisi jopa 45%

Täytyy harkita, että jos vaikka hommaisi joskus SSHD:n ja nopeammat latausajat on aina plussaa :)
 
Vastaus: Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

Asensin tänään Xbox seagate kiintolevyn niin meniköhän se oikein kun olin aluksi kun olin asentamassa peliä niin väitti että tila ei riitä miten saan asennettua pelit sille kiintolevylle valitsin kyllä tallennus laitteen eli sen ainakin 0 prosenttiä käytetty vielä siitä.
 
Asensin tänään Xbox seagate kiintolevyn niin meniköhän se oikein kun olin aluksi kun olin asentamassa peliä niin väitti että tila ei riitä miten saan asennettua pelit sille kiintolevylle valitsin kyllä tallennus laitteen eli sen ainakin 0 prosenttiä käytetty vielä siitä.
Vaikea saada selvää kysymyksestä, mutta löytyisikö täältä apua:
http://support.xbox.com/fi-FI/xbox-one/games/manage-storage
 
Vastaus: Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

Asensin tänään Xbox seagate kiintolevyn niin meniköhän se oikein kun olin aluksi kun olin asentamassa peliä niin väitti että tila ei riitä miten saan asennettua pelit sille kiintolevylle valitsin kyllä tallennus laitteen eli sen ainakin 0 prosenttiä käytetty vielä siitä.

Pistä ainakin oletuksena asentamaan kaikki sinne ulkoiselle. Se kysyy sitä asennuksen jälkeen, et haluaako kaiken menevän sinne jatkossakin.
 
Vastaus: Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

Jos ei ole ihan kiire, tuohon satkun pintaan on kyllä saanut 4 terankin levyn - joskus jopa viiden.
 

Itselleni laitoin jokin aika sitten ko. kovalevyn nimenomaan Xbox One -käyttöön ja hyvä on ollut. Itselläni oli kriteerinä mm. pieni koko ja se, ettei ulkoista virtalähdettä tarvitse.

Taisi olla jossain Eurogamer-sivuston jutussa kerrottu, että kyseisen kovon kotelo sisältää täsmälleen saman kovalevyn kuin samankokoinen Xbox-brändatty Seagaten ulkoinen kovalevy. Tämä lähtee vaan keskimäärin paria kymppiä edullisempaan hintaan.
 
Vastaus: Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

Mikähän olisi mahdollisimman halpa ja hyvä kovalevy? Ja nekö pelittää tosiaan ihan vaan siten, että lyö usbilla boksiin kiinni? :D
 
2Tb kovo tilattu[emoji4] Eli voinko tallentaa pelit ulkoselle ja xbox one omalle kovolle??
 
Vastaus: Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

2Tb kovo tilattu[emoji4] Eli voinko tallentaa pelit ulkoselle ja xbox one omalle kovolle??
Kyllä (mutta vasta kun otat Tapatalkistasi automaattisen allekirjoituksen pois päältä).
 
Vastaus: Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

Itsellä on Seagaten ulkoinen 4 teran levy omalla virtalähteellä. Ei pahaa sanottavaa.
 
Vastaus: Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

Tuo vissiin olis ihan kelpo levy? Eikai sen tuota isompikaan tartte olla?

Eihän tuon isompi levy nyt mitenkään lakisääteinen ole, mutta alle 800 gigaa on kyllä nykypeleille nafti lisätila, kun kultatilauksen maksajille "ilmaisiakin" pelejä tulee joka kuukausi.

Tuplaamalla hinnan
saisi nelinkertaisesti (sopivasta tarjouskampanjasta jopa viisinkertaisesti) tallennustilaa. Tuollainen omalla virtalähteellä varustettu 4 teran ulkoinen levy taitaa olla yksikköhinnaltaan tällä hetkellä paras (ja toimintavarmin) diili.

Maksamalla 20 - 30 € enemmän saisi silloinkin jo tuplaten tallennustilaa.
 
Vastaus: Ulkoinen kovalevy Xbox Oneen

Aluksi piti ostaa se 2teran mikä oli 100€, mut sit 3teran olis ollu 119€. Aloin sit nuukaileen ja ostin sen terasen ku tuli muutakin roinaa mukaan et sai vähä kulut pysymään aisoissa
Jos nuukailuttaa, ei välttämättä kannata asioida Verkkokaupassa.

Muutenkin lyhyen aikavälin säästö väärässä paikassa tulee helposti lopulta kalliimmaksi.
 
Ylös Bottom