Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Nyt on taas hinta tippunut tosta sonyn 805 töllöstä gigantissa. 598e maksaa nyt ja kahdella paikkakunnalla myynnis..jyväskylä ja joensuu. Maanantaina oli 34 paikas 599.:)

Mun epäilys on se että niillä on sen verran ollut stockia tuosta 805:stä että nyt yrittävät puskea kaikki pihalle kun alkaa noi Android-Sonyt pikku hiljaa yleistymään. Lisäks ainakin ovh (998e tms) on ollut 805:ssä liian kova verrattuna esim 828:iin tai kilpailijoihin. Että eiköhän noi alet kestä siihen saakka kun tavaraa riittää. :)

ja mun aavistus on että viimeistään joulun alla sama rumba 828:n kanssa jos niitä enää silloin on varastoissa pölyyntymässä.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Tänään kävin Gigantissa valittamassa kun ei mukana tullut oneflick-säädintä niin yrittivät väittää ettei sellaista ole tarjouksessa lukenut. onneksi olin kaukaa viisas ja minulla oli mukana se tarjouslehtinen jossa se mainitaan. Parin viikon päästä pitäisi tulla maahantuojalta kaukosäädin ovelle tuotuna.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Tänään kävin Gigantissa valittamassa kun ei mukana tullut oneflick-säädintä niin yrittivät väittää ettei sellaista ole tarjouksessa lukenut. onneksi olin kaukaa viisas ja minulla oli mukana se tarjouslehtinen jossa se mainitaan. Parin viikon päästä pitäisi tulla maahantuojalta kaukosäädin ovelle tuotuna.

Joo, mä kanssa kun soitin noille niin heti mainitsin että niin verkkolehdessä kuin kotiinkin postitetussa lehdessä oli One Flick mainittu niin eivät mukisseet yhtään. Tottakai itsekin sen tilasin kun onhan sen ovh esim Verkkiksessä 59e. :) Hyvä että sulla oli se lehtinen tallessa, multa oisit saanut screen shotin siitä nettimainoksesta jos sulta ei olis sitä löytynyt. :)
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Kylläpä teillä onnistui "helposti", itsellä vaan porukat raapii päätä. Täytyy kai tänään yrittää soittaa uudelleen tai käydä kaupassa lehden kanssa.

Ps. Toisaalta se kapula ei taida olla mistään kotoisin?
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Kyllä jesus kun nuo Gigantin myyjät on täysiä nollatauluja. Jos ei oman firman mainoslehtistä tiedä ulkoa, eikä tiedä mitä on myymässä, niin parempi vaihtaa alaa! Onneksi saitte luvatut ohjaimet, vaikka ette te niillä mitään teekään. Kunhan vain päänvaivaa niillä typeryksille.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Kyllä jesus kun nuo Gigantin myyjät on täysiä nollatauluja.

Täytyy valitettavasti olla samaa mieltä. Yleinen asenne on "mä olen vaan täällä töissä", kun menee käymään liikkeessä! Ei minkäänlaista palvelualttiutta, vaan puhuvat vaan paskaa keskenään, kun pitäisi tulla asiakkaalta kysymään "voisinko auttaa jotenkin?" ja jos itse menee kysymään apua, niin toteamus on yleensä "en mä tiedä" ja se jää sitten siihen. Ei siis tule sitä normaalia jatkoa siihen, joka kuuluu "...mutta voin ottaa selvää, jos hetken odotat?". Aivan käsittämättömän heikkoa asiakaspalvelua! Sen takia en kyseisen ketjun liikkeissä tai kyseisen ketjun nettisivuilla käykään mitään tilaamassa. Jonkun huipputarjouksen voin joskus noukkia, mutta menen kyllä ihan muihin liikkeisiin asioille silloin, kun olen vaikka telkkaria tai läppäriä ostamassa ja ajatuksena on kysyä myyjältä "osaisitko suositella jotain tuotetta?".

Gigantissa tosiaan tunnutaan vaan myyvän niitä tuotteita, eikä niistä tiedetä mitään. "Vastuu ja kiinnostus" asiakasta kohtaan tuntuu loppuvan viimeistään siinä kohtaa, kun asiakkaan auton takavalot näkyvät ikkunasta ja se into palvella asiakastakin on vähän niin ja näin heti alusta...
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Eppäilen ettet muuallakaan palvelua saa jos et siitä maksa. Taitaa vaatia erikoisliikkeen siihen.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Ei tilanne muuttunut vaikka kävi ihan kaupassa. Käännytettiin myyjästä toiseen, kaikki toteaa vaan ettei tiedä mitä tehdä ja toteaa vaan että paketissa on vain tämä perus kaukosäädin hoho. Heittivät nyt pallon osastopäälikölle ja kuulema hän ottaa sit ensi viikolla yhteyttä. En edes tiedä, miksi teen tätä. :rolleyes:
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Ei tilanne muuttunut vaikka kävi ihan kaupassa. Käännytettiin myyjästä toiseen, kaikki toteaa vaan ettei tiedä mitä tehdä ja toteaa vaan että paketissa on vain tämä perus kaukosäädin hoho. Heittivät nyt pallon osastopäälikölle ja kuulema hän ottaa sit ensi viikolla yhteyttä. En edes tiedä, miksi teen tätä. :rolleyes:

Loppuun asti! Pakko niiden on oppia tekemään mainokset oikein, tai jos eivät tee niin kärsivät seuraukset..
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Ei tilanne muuttunut vaikka kävi ihan kaupassa. Käännytettiin myyjästä toiseen, kaikki toteaa vaan ettei tiedä mitä tehdä ja toteaa vaan että paketissa on vain tämä perus kaukosäädin hoho. Heittivät nyt pallon osastopäälikölle ja kuulema hän ottaa sit ensi viikolla yhteyttä. En edes tiedä, miksi teen tätä. :rolleyes:

Itsekkin otin asian tiimoilta heti tv:n ostettuani yhteyttä asiakaspalveluun jota kautta laittoivat liikkeeseen soittopyynnön. Myöhemmin samana päivänä minulle soitettiinkin ja hyvin asiantuntevan oloinen henkilö selitti minulle, että eivät voi toimittaa minulle kaukosäädintä, koska ne ovat kuulemma maahantuojalta loppu. Oli saanut kuulemma ohjeistuksen, ettei mitään hyvitystä voi antaa vaan ainoastaan mahdollisuuden kaupan purkuun.

Tämä on hyvä pitää mielessä, että kaupalla ei ole muuta pakollista velvollisuutta tällaisessa tilanteessa kuin antaa mahdollisuus kaupan purkuun. Kuitenkin, kun täältä olen lukenut, että toisille on luvattu säädin toimittaa mietin vielä reklamaation tekemistä netin kautta. Kun onhan se kumma, jos toisille luvataan säädin ja toisille sanotaan, ettei niitä ole saatavissa.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Samalla kun kaukoa kävin kyselemässä niin kysyin myöskin tuosta julmetunmoisesta valovuodosta telkkarissa ja vastaus oli kuten olin odottanutkin: näissä sonyissä se on ominaisuus eikä sellaista oteta huoltoon. Jos on paha ni kuulema ekaks pitää huoltomiehen tulla tarkastamaan, että onko tarpeeksi vakavaa aiheuttaakseen toimia.

Onneksi oma valovuoto hoitui kevyesti vuodon kohdalta painelemalla mikrokuituliinalla. Muuten olisi saattanut joutua käyttämään 30pvn palautusoikeutta.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Osaako porukka suositella hyvää 32" tvtä ps4selle johonki max 500euron tietämille. Itsellä tuollanen pisti silmään Sony KDL-32W705CBAEP onko kellään kokemuksia?
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Osaako porukka suositella hyvää 32" tvtä ps4selle johonki max 500euron tietämille. Itsellä tuollanen pisti silmään Sony KDL-32W705CBAEP onko kellään kokemuksia?

Pojalla on tuollainen ihan TV-käytössä. Ihan käypä laite. Ainoa miinus on siinä, että se käynnistyy aika hitaasti. Kuva tulee kyllä sukkelaan, mutta äänenvoimakkuuden säätöä lukuunottamatta mikään muu ei toimi puoleen minuuttiin. Toki jos se tulee pelkästään PS4:n perään, niin se ei varmaan käytössä haittaa.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Tuo KDL-32W705C on näköjään uusi versio viime vuotisesta KDL-32W706B:sta. Minulla on tuo viime vuoden malli PS4 ja Wii U käytössä ja se on toiminut moitteetta. Sony on näköjään nostanut hintaa kun tuli uusi mallinumero.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Eilen olivat Gigantista yrittäneet soittaa ja laittoivat tekstiviestin perään että OneFlick on postitettu kotiosoitteeseen. Kyseessä siis tämä kamppistöllö 55W805B. :)
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Thomson 55" LED-TV 55FZ3234. Tekeekö tällä mitään?
Olisi gigantissa 399e
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Thomson 55" LED-TV 55FZ3234. Tekeekö tällä mitään?
Olisi gigantissa 399e
Hinta ei oo ainakaan paha. Ei kyl oo mitään tietoo tost töllöstä. Käyt ostaa ja testaa miten toimii peli käytössä. Jos ei miellytä,ni eiku palauat sen.Vois kyl iteki ostaa ja testata..jos ois hyvä ni sit tehä kunnon ajopenkki systeemi..ompun penkin tyylisen.Ni no voihan sen tehä nykyistäki töllöä käyttäen..säästyis ainaki 399e.:)
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Normi tv-käytössä tuo on ihan hyvä. Työkaverilla on ja on ihan tykännyt. Peli käytöstä ei sillä ole mitään hajua, joten siit kannattaa lähinnä googletella vasteaika.
 
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Harvoin ne ilmoittaa niitä. Täytyy vaan googlella kaivaa jos jossain testissä tai foorumilla o ilmoitettu. :/
 
Ylös Bottom