Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys
Itse ostin reilu kuukausi sitten tuon Panasonicin mallin 55". Itse en ole huomannut mitään haamukuvia fifassa tai missään muussakaan. Katseluetäisyys n.3metriä. Eihän tuo speksien puolesta taida olla se ultimaattisin (input lag?), mutta erittäin toimiva ollut omaan makuun niin pelatessa kuin netflixiä yms palvelua toistaessa. Ainoa miinus omalta osalta tulee normaaliin tv kuvaan joka ei niin mairittele. HD kuva sen sijaan huippuluokkaa pienellä säädöllä. Normikuvan huonous ei silti haittaa, koska ei tule nykyisellään katsottua kuin uutisia silloin tällöin
Itse tuli ostettua kyseinen televisio. Fifassa ainakin tulee todella pahaa haamukuvaa, kun kamera rullaa nopeasti sivusuunnassa. Pelitilat päällä ja kaikki kuvan parannukset pois päältä. En tiedä sitten onko fifan oma "motion-blur", kun en muissa peleissä huomannut. Samanlaista "haamukuvaa" havaittavissa lievempänä Ps4:n alkuvalikon pelilistaa sivusuunnassa rullattaessa, tässä tosin efekti ei pistänyt silmään.
3D-efekti vaatii myös jonkin verran etäisyyttä, sillä parin metrin päästä Trineä pelatessa paistoi väärän silmän ruudut läpi ja kuva oli erittäin poikkijuovainen. Puoli metriä kauempaa katsottaessa 3d-haamukuvat ja juovat hävisivät.
Itse ostin reilu kuukausi sitten tuon Panasonicin mallin 55". Itse en ole huomannut mitään haamukuvia fifassa tai missään muussakaan. Katseluetäisyys n.3metriä. Eihän tuo speksien puolesta taida olla se ultimaattisin (input lag?), mutta erittäin toimiva ollut omaan makuun niin pelatessa kuin netflixiä yms palvelua toistaessa. Ainoa miinus omalta osalta tulee normaaliin tv kuvaan joka ei niin mairittele. HD kuva sen sijaan huippuluokkaa pienellä säädöllä. Normikuvan huonous ei silti haittaa, koska ei tule nykyisellään katsottua kuin uutisia silloin tällöin