Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimaattisen pelitelkun metsästys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Verkkokaupasta 65-tuumainen Sony X90J nyt tarjoushintaan 1 199 e.

Eli tämä olisi nyt oiva? Mutta eikö tuosta puutu se HDMI2.1 joka sanottiin tärkeäksi, enkä löydä myöskään 120hz mainintaa, jos nuo ovat ne asiat, jotka ovat ne tärkeimmät?

Tässä aiemmin linkatussa mainitaan 120hz ja HDMI2.1 mutta toki myönnän että en näe metsää puilta.

Luulisi että nimenomaan Sony (koska PS5) tekisi televisioita, jotka olisivat äärimmäisen PS5 yhteensopia.

Eli tämä olisi nyt oiva? Mutta eikö tuosta puutu se HDMI2.1 joka sanottiin tärkeäksi, enkä löydä myöskään 120hz mainintaa, jos nuo ovat ne asiat, jotka ovat ne tärkeimmät?
Lukee "4K120" joka tarkoittaa HDMI 2.1. Varmaan oiva olisi tuohon hintaan.

Verkkokaupan tuotetiedot ovat vähän vajavaiset. Kaksi telkkarin neljästä HDMI-paikasta on HDMI 2.1:ta ja kaksi HDMI 2.0:aa.

Tuo on sitten ips/ads paneelilla...

Edit... Tämä näyttää olevan VA paneelilla, ja vielä satasen halvempi.....

Kyllä tämän mukaan olisi VA paneeli...

Kyllä tämän mukaan olisi VA paneeli...
Tosta on ollut puhetta että nämä qe90 sarjalaiset on euroopassa kaikki ips...jenkeissä ne on takuuvarmasti VA.

Ettet tarvitse turhaan palautella niin suosittelisin vaihtaa varmuuden vuoksi tuohon 92 malliin... Ne pitäisi olla kaikki varmuudella VA.

Joku voi toki oikoa minua jos olen väärässä, mutta uskon että olen 99% varmuudella oikeassa ;)

Edit... Tässä olisi samsung paneeleiden erot EU/ US eri malleista... Noissa samsungin malleissa kannattaa olla tarkkana..

Viimeksi muokattu:
Nyt loppuu oma jahkailu...
Tämä Neo Qled 55 lähtee huomenna Powerista kotiin.
Power.
Itsekin mietin tästä QN85-mallia, mutta siinä olisi ollut IPS-paneeli (kai?). Päädyin sitten CX:ään, mutta jäi silti kiinnostamaan tuo Samsung. Näytti kaupassa hyvältä. Superhyvä pieni kaukosäädin, melkein sama kuin vanhassa Sampassa mutta metallisena.
Laittele kokemuksia kun saat töllön.

Tosta on ollut puhetta että nämä qe90 sarjalaiset on euroopassa kaikki ips...jenkeissä ne on takuuvarmasti VA.

Ettet tarvitse turhaan palautella niin suosittelisin vaihtaa varmuuden vuoksi tuohon 92 malliin... Ne pitäisi olla kaikki varmuudella VA.

Joku voi toki oikoa minua jos olen väärässä, mutta uskon että olen 99% varmuudella oikeassa ;)

Edit... Tässä olisi samsung paneeleiden erot EU/ US eri malleista... Noissa samsungin malleissa kannattaa olla tarkkana..

Hyvä huomio.
Varaus vaihdettu tuohon QN92A malliin.
Kiitos vinkistä!

Ilmeisesti tämä jää käteen parhaana vaihtoehtona ellei maksa selvästi enemmän. Parhaalla tarkoitan, että täyttää ne PS5 vaatimukset (eli 120hz, HDMI2.1 ja ilmeisesti muutkin vähemmän tärkeät joista olette neuvoneet):

Verkkokauppa suositteli näitä kahta vaihtoehtoa, jotka ovat kalliimpia, mutta sanoivat, että tuossa edellä mainitussa XR-65X90J-65 ovat PS5 pelaamisen kannalta kaikki tärkeät:

Tämän saava poika on pelihifistelijä, ei niinkään elokuvien huipputaso ratkaise. Joten ilmeisesti tuo ensimmäinen valinta optimoi juuri sen. Sanokaa kannattaako vielä vaihtaa mielipide :)

Tämän saava poika on pelihifistelijä, ei niinkään elokuvien huipputaso ratkaise. Joten ilmeisesti tuo ensimmäinen valinta optimoi juuri sen. Sanokaa kannattaako vielä vaihtaa mielipide :)
Sanoisin, että ei noilla hinnoilla. C1:tä voisi suositella, jos se olisi Black Friday -aikojen tarjoushinnalla eli muistaakseni 1 699 eurolla. Mutta siltikin se olisi 500 euroa tuota X90J:tä kalliimpi.

B1:tä en harkitsisi lainkaan.

En ole katkera lainkaan, mutta kauas on tultu niistä maailmanajoista kun minä olin pelaava teinipoika ja sain vanhemmilta pleikka ykkösen kaveriksi 14" Saloran :D

Mutta vakavasti, jos noista kolmesta noilla hinnoilla pitäisi itse valita niin ottaisin tuon Sonyn, ajaa varmasti asiansa paremmin kuin hyvin.

Kiitos kaverit! Arvostan apuanne paljon.
Ja totta joo, muistan oman lapsuuden ja mustavalkoisen telkun, johon kaapeloitiin ensimmäisiä pelikoneita. Omissa asioissa siten on järkyttävän nuuka välillä, mutta lasten kanssa käy näin.

Kiitos kaverit! Arvostan apuanne paljon.
Ja totta joo, muistan oman lapsuuden ja mustavalkoisen telkun, johon kaapeloitiin ensimmäisiä pelikoneita. Omissa asioissa siten on järkyttävän nuuka välillä, mutta lasten kanssa käy näin.
Itsellä on juuri tuo xj90....kylläkin xj94 mallina 75" koossa, ja omassa käytössä ajoi jopa lg cx n ohi joka oli mun aiempi telkkari.

Tuosta puuttuu "vielä" vrr mutta pitäisi tulla tässä joulukuun aikana firmis päivityksenä.

Ilman sitäkin pelittää niin ps5 kuin series x säkin hiton hyvin tuossa koska noissa XR sarjalaisissa on korjattu tuo 120 hz blur mikä vaivasi 2020 malleja.

Etenkin jos tuo vielä tulossa lapselle/ nuorelle niin en kyllä itse uskaltaisi oledia ostaa koska ei sitä uskalla oikeasti pahemmin pauselle jättää. Sen puolesta tämä fald sony on kyllä paljon huolettomampi. Paras telkkari joka mulla on ikinä ollut...

Itsellä on juuri tuo xj90....kylläkin xj94 mallina 75" koossa, ja omassa käytössä ajoi jopa lg cx n ohi joka oli mun aiempi telkkari.

Tuosta puuttuu "vielä" vrr mutta pitäisi tulla tässä joulukuun aikana firmis päivityksenä.

Ilman sitäkin pelittää niin ps5 kuin series x säkin hiton hyvin tuossa koska noissa XR sarjalaisissa on korjattu tuo 120 hz blur mikä vaivasi 2020 malleja.

Etenkin jos tuo vielä tulossa lapselle/ nuorelle niin en kyllä itse uskaltaisi oledia ostaa koska ei sitä uskalla oikeasti pahemmin pauselle jättää. Sen puolesta tämä fald sony on kyllä paljon huolettomampi. Paras telkkari joka mulla on ikinä ollut...
Millä ajo CX n ohi? Vähän perustelua?

Omaan sonyyn ainakin tuli jo vrr ja muita ps5 hommeleita päivityksenä.

Kyllä meillä ainakin lapsikin käyttää paljon ja enemmin tai vähemmin on kuva pysäytettynä mutten ikinä ole nähnyt että kuva olis palanut kiinni.

Taitaa olla turhia kuumotteluja tollaset jutut.
Itsellä siis lg cx 65. Moitittavaakin löytyy mutta kuva on ainakin tosi jees.

Ostin mustalla viikolla LG C1 55" pelitöllöksi. Mitään ongelmia en ole huomannut paneelin suhteen. Voi tietysti olla, etten osaa tutkiakaan niin tarkasti kuin joku asiaan paneutunut.

Pelikäytössä ei ole mitään moitittavaa tullut eteen.

Vähän ehkä tuntuu OS tökkivän muussa käytössä ja se hiukka häiritsee. En tiedä onko kaikissa tän hintaluokan töllöissä näin?

HDR:n kirkkaus vähän häiritsee lasten leffoissa. Ei ole silmä tottunut.

Ylös Bottom