Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimaattisen pelitelkun metsästys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ultimaattisen pelitelkun metsästys

Minkä lg:n oledin olet hankkinut. Itsellä lg 55" 910v fullhd oled ja kun 4k telkkarin hankin tulee sekin olemaan oled, on ne sen verran vangitsevia kuvanlaadultaan. Oma lg ollut tosi hyvä pelikäytössä ja kuvanlaatu nyt ps4 pron kanssa äärimmäisen hyvä. Vaikka ei 4k/hdr telsu olekkaan.

Hankin LG:n 55" C6:sen. Itse TV tulee huomenna(?) postissa. Liike ei saanut kuvaa kalibroitua. ( mahdollisesti softa/henkilö päässä vika ) mutta ei tuo haittaa.
Avforumsin arvostelussa kuva on jo muutenkin loistava että oli mukamas hyvin vähän kalibroitavaa.
Input lagi mietityttää koska käsittääkseni sen gamemode ei tue vielä HDR pelaamista(??). Mutta TV tulee lähinnä leffan katseluu ja osittain pelaamiseen.
TV valinta oli tässä siksi että sain edullisesti sen ja en halunnut mennä sieltä missä rima on matalin.
Tässä on kaikki = OLED, HDR10 ( vaikka ei 1000nitsiin päästä ) Dolby Vision ja itselle tärkeä vielä eli 3D. Ja tässä TV:ssä kuulemma 3D on parasta mitä TV:issä on nähty. Referenssi kamaa.

Laitan tarkempia mietteitä kun olen päässyt tutustumaan paremmin ja pelaamaan. PS4 Prota ei vielä ole mutta kunhan sekin tulee, voin päivittää mieltymykset.
4k kauteen tultiin jälkijunassa mutta tullaan rytinällä :D Vahvistinkin piti päivittää kaiuttimineen Dolby Atmokseen. Suosittelen!!! :cool::eek:

Paha sanoa. Tässä on tuo ja sitten perinteinen missä kanavat allekkain ja ohjelmat vaakaan aikajanalla.

Okei, mistä löysit tuon? Kun mietin että olisikohan tässä mun fhd sonyssä kans tuo.

Jotenkin buginen tää missä kanavat allekkain ja vaakassa aikajanalla.

Omenaraato, minkä television lopulta hommasit? Kuulostaa loistavalta televisiolta PS4 Pro:ta varten.! :)

Okei, mistä löysit tuon? Kun mietin että olisikohan tässä mun fhd sonyssä kans tuo.

Jotenkin buginen tää missä kanavat allekkain ja vaakassa aikajanalla.

Kun on vaikkapa nyt kolmos kanavalla tms kattomassa siis telkkaria, painaa niistä värillisistä näppäimistä muistaakseni punaista, tai sinistä. (Edit: sinistä)

Omenaraato, minkä television lopulta hommasit? Kuulostaa loistavalta televisiolta PS4 Pro:ta varten.! :)

https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...5-55-Smart-Android-4K-Ultra-HD-Curved-LED-tel

Oli viime torstaina tarjouksessa 1111,11e

Edit: normi guide siis näyttää tältä:
9af218828bd21649b1341f63cec8bea3.jpg

Itellä android Sony (tosin fullhd mutta sama ohjelmisto noissa kai on) ja tuosta saa repiä kerran viikossa johdon seinästä kun ei käynnisty. Vähän buginen ja hidas on vielä välillä, mutta Marshmallow pitäis olla tulossa. Josko se auttais jotaki. Ei kannata siis kovin piiloon virtajohtoa laittaa.

Osaatko sitten sanoa miten saan kanavalistauksesta poistettua kanavia?

Sai luotua suosikit 1:n johon laitoin mulla näkyvät kanavat ja otin ylen SD lähetykset pois ja tilalle HD versiot. Mutta kun menen tv katseluun, näkyy vain kaikki kanavat omilla paikoillaan.

Eli miten saan suosikit käyttöön?

W805C androidissa löytyy ainakin joku säätö. Eli Home nappi --> Kanavan asetukset ----> digi tv asetukset--> digikanavien viritys --> kanavapaikkojen järjestely. Ei tarvi mitään suosikkilistoja. Itsellä käytettävät kanavat peräkkäin niin voi prog napillakin liikkua. Tuo siirtelyvalikko toimii helvetin hitaasti ainakin alussa, mutta tuolla ne pystyy järjestämään.

Tuo Omenaraadon kuvassa oleva tv-opas taitaa löytyä kaikista älytelevisioista ja se on Digitan tekemä. Saa korjata, jos olen väärässä. Näin vain muistelisin.

Se on kyllä ihan hyvin tehty, mutta silti tulee vanhasta muistista aina käytettyä television omaa opasta.

Se on kyllä ihan hyvin tehty, mutta silti tulee vanhasta muistista aina käytettyä television omaa opasta.
Sama juttu, varsinkin kun ne poistetut kanavat myös katoaa siitä guidesta niin ei tarvi turhaa selata kanavia mitkä ei näy. :)

Tuo Omenaraadon kuvassa oleva tv-opas taitaa löytyä kaikista älytelevisioista ja se on Digitan tekemä. Saa korjata, jos olen väärässä. Näin vain muistelisin.

Näin tosiaan taitaa olla, koska siellä näkyy näköjään vain x määrä kanavia.

Osaakos joku kertoa mitä tapahtui.

sonyn ruutuun ilmestyi tuollainen pallo. Se on pelatessa, valikoissa, tv kuvassa jne. Eli se ei poistu siitä.

Mistä sen saa pois. Tomb Raideria pelatessa ilmestyi yks kaks..

Näkyy noin keskellä ruutua, oikealla laidassa.
b0404e6ba27a64ec873241b4d16a54e4.jpg

Osaakos joku kertoa mitä tapahtui.

sonyn ruutuun ilmestyi tuollainen pallo. Se on pelatessa, valikoissa, tv kuvassa jne. Eli se ei poistu siitä.
Aika jännältä näyttää. Oletko kokeillut konsteista perinteisintä, eli ihan töpselin tuuletusta noin puolen minuutin ajan?

Sitä en koittanut, mutta sammutin töllön, ei vaikutusta. Sit vaihdoin tv/pleikka ja ei auttanut. Sit aloin vain input nappia painelemaan ja vaihdoin eri HDMI portteihin. Lopulta yks kaks se katosi. En tiedä mikä tuo merkki oli, mutta mistään en saanut mitään esille ainakaan. :S

Sitä en koittanut, mutta sammutin töllön, ei vaikutusta. Sit vaihdoin tv/pleikka ja ei auttanut. Sit aloin vain input nappia painelemaan ja vaihdoin eri HDMI portteihin. Lopulta yks kaks se katosi. En tiedä mikä tuo merkki oli, mutta mistään en saanut mitään esille ainakaan. :S
Yksi mieleen tuleva ajatus on, että oot tehnyt TV-oppaan kautta jonkinlaisen muistutuksen, ja tuo ikoni on kertovinaan siitä, että haluttu ohjelma alkaa.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/25606/gvxfr/LG-55UH770V-55-Smart-4K-Ultra-HD-LED-televisio

Miltä tämä televisio kuulostaisi PS4 Prolle? :) Onko HDCP 2.2 ja HDMI 2.0 sama asia, jos on, niin soveltuuko tämä televisio PS4 Pro:ta varten, jotta voin pelata 4K-pelejä HDR:lla. En löytänyt tästä televisiosta input lagin määrää, joten jos joku viisaampi osaisi auttaa minua, niin jees. :) Jos tämä televisio ei kuitenkaan täytä näitä kriteereitä, niin voitte laittaa linkkiä parempaan televisioon. :rolleyes: Alle 1500 euroa on budjetti edelleen ja sori jos teitä ärsyttää tää mun ikuinen jankkaaminen siitä minkä television lopulta valitsen. ;)

SeveriS: HDMI on liitäntätapa, HDCP digitaalisten oikeuksien hallintatapa, ja sitä voidaan käyttää eri liitäntätavoissa, ml. HDMI. Eivät siis ole sama asia.

Mutta tuota telkkua voi kyllä käyttää PS4 Pron kanssa 4K-tarkkuudella.

Ylös Bottom