DarkShadow
Well-Known Member
400- 500 oli itsellänikin mielessä.Uuden LG CX 55:n saa 999€, joten vasten tuota, pyytäisin max 500€. Parhaiten hinnan pystyt määrittelemään, kun mietit, mitä itse maksaisit.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
400- 500 oli itsellänikin mielessä.Uuden LG CX 55:n saa 999€, joten vasten tuota, pyytäisin max 500€. Parhaiten hinnan pystyt määrittelemään, kun mietit, mitä itse maksaisit.
Mistä saa 999e? Nyt on tarjouksessa 1199e gigantissa ainakin.Uuden LG CX 55:n saa 999€, joten vasten tuota, pyytäisin max 500€. Parhaiten hinnan pystyt määrittelemään, kun mietit, mitä itse maksaisit.
BX olisi Gigantissa ja Verkkiksessä 1199 65". Ei varmaan huono vaihtoehto tämäkään.
![]()
LG 65" BX 4K OLED TV OLED65BX (2020) - Gigantti verkkokauppa
65” LG 4K OLED TV OLED65BX -älytelevisio tarjoaa teatterimaisen katselukokemuksen lisää värisyvyyttä tarjoavilla itsevalaisevillawww.gigantti.fi
Itse täysin samalla linjalla, paitsi vanhalle töllölle olis jo ostajakin. "Tarvitsenko todellakin uuden töllön, ja kuinka ison?"Hitto, että on inhoittava tilanne kun töllökuume on päässyt ihon alle ja CX polttelee jo ostokorissa. On vain niin kovin vaikeaa perustella itselleen miksi painaisi ostonappia koska "vanha" töllö on jo parivuotias eikä siinä ole kertakaikkiaan mitään vikaa. Mutta silti tekee jo uutta mieliolisi kyllä helpompaa tehdä päätös jos saisi vanhan myytyä tai jos tuo vaikka tippuisi vahingossa seinältä
![]()
Onko siitä muka jo pari vuotta, kun ostit sen?Hitto, että on inhoittava tilanne kun töllökuume on päässyt ihon alle ja CX polttelee jo ostokorissa. On vain niin kovin vaikeaa perustella itselleen miksi painaisi ostonappia koska "vanha" töllö on jo parivuotias eikä siinä ole kertakaikkiaan mitään vikaa. Mutta silti tekee jo uutta mieliolisi kyllä helpompaa tehdä päätös jos saisi vanhan myytyä tai jos tuo vaikka tippuisi vahingossa seinältä
![]()
2018 joulukuussa saapui tämä nykyinen Samppa taloon ja yhteiselo on sujunut oikein mainiosti. Silti kuume iske ja pahastiOnko siitä muka jo pari vuotta, kun ostit sen?
Jotenkin mulla oli semmoinen muistikuva, että olisit ihan lähiaikoina sen hommannut![]()
Eilen oli verkkokaupassa.Mistä saa 999e? Nyt on tarjouksessa 1199e gigantissa ainakin.
BX-malli oli (ja on edelleen) 999 e, mutta CX:n hintalapussa on lukema 1 179 e.Eilen oli verkkokaupassa.
Noilla spekseillä rajaat vaihtoehdot niin kapeaksi, että CX on kieltämättä paras valinta.Xbox Series X on konsolina, nyt kun tuo CX on 1179€ niin varmaan paras valinta?
Ainoat vaatimukset on, että on OLED + HDMI 2.1 + 55". LG:seen olen tykästynyt joten mielelläni samassa merkissä pysyisin.
Niin pieni hinta hyppäys 65" että ei kannata nyt säästellä.. hellasäröt, pieni huone, pieni tv-taso ei ole oikea syyXbox Series X on konsolina, nyt kun tuo CX on 1179€ niin varmaan paras valinta?
Ainoat vaatimukset on, että on OLED + HDMI 2.1 + 55". LG:seen olen tykästynyt joten mielelläni samassa merkissä pysyisin.
Niin pieni hinta hyppäys 65" että ei kannata nyt säästellä.. hellasäröt, pieni huone, pieni tv-taso ei ole oikea syy![]()
Mulla kerran yksi asiakas pyysi 55" laatikkoa että voi hämätä vaimoa kun osti 65" telkkarin. Olihan se pakko antaa kun oli ylimääräinenEmäntä kieltää..plus nyt ei muutenkaan ollut tarkoitus uutta telkkaria hommata vaan huollattaa toi vanha, joten tili ei oo samaa mieltä 65" kanssa.