Tuli nyt sitten viimein tilattua 120 hz telkkari VRR-ominaisuudella. Oheisen kapistuksen pitäisi maanantaina sitten iltapäivällä tulla kotiinkuljetuksella.
Philips 65PML9636 on upealla kuvanlaadulla varustettu Android Smart TV, jossa on nelipuolinen Ambilight-valonheijastus. 65-tuumaisessa televisiossa on lisäksi usean HDR-formaatin tuki ja P5 Perfect -kuvajärjestelmä
www.verkkokauppa.com
Onko tästä laitteesta kellään kokemuksia? Itse nyt joka tapauksessa tähän päädyin koska hinta on mielestäni ok, ja OLED-TV:eitä olen sen verran karsastanut mm. kuvan palamisongelmien sekä satunnaisten huonolaatuisten näyttöruutujen takia, että tein aika selkeän päätöksen siitä, että MiniLED on todennäköisesti se tekniikka, johon satsaan. Viimeiset neljä telkkaria olleet Philipsejä, ja ovat olleet kaikin puolin, sekä kestävyyden että teknisen toimivuuden osalta niin erinomaisia omassa käytössäni, että halusin edelleen Philipsiin satsata. Ambilightiin olen myös varsin paljon tykästynyt.
Samalla kysyisin sitä, että tarvitseeko kaikki kyseiseen telkkariin kytkettävät laitteet liittää joillakin erityisillä 2.1 HDMI-piuhoilla, vai pystysinkö käyttämään 120 HZ ominaisuuksilla noilla vanhemmilla piuhoilla?