Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Uusia kuvia
Niin ja julkaistaan kuulemma Suomessa 14. lokakuuta :cool:
Jee, kohtahan se sitten tuleekin jo :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

eilen kävin varaamassa tän. en odota peliltä mitään, enkä oo seurannu mitä uutta täs on paitsi se co-oppi.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Uncharted 2 Multiplayer Beta

Eli tällästä. Uus beta tulossa, ainakin niille jotka ennakkotilasivat pelin Gamestopista. Itse ennakkotilasin tämän Gamestopista, mutta en tiedä yhtään miten saisin tuon beta-keyn. Pitäisiköhän soittaa?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Huomen käyn Gamestoppiin viemässä Fallout 3:n ja CoD WAW:n ja ostan tän yhdellä eurolla. Jos saan betakoodin, niin postaan sen tänne.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Edellisellä sivulla taisi olla jonkun postaama linkki jossa pelin joku suunnittelijan tapainen Evan Wells (?) totesi, että vain Gamestopin ennakkotilaajat saavat betan, joka alkaa syyskuun puolessa välissä ja loppuu lokakuun alussa. Heti kun beta on ohi on tarkoitus julkaista moninpeli demo Storessa ja sen voi ladata kaikki. Eli tuo demo tulisi siis kaksi viikkoa ennen julkaisua, joka siis Suomessa on 14.10.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kuinkas olisi mahdollista saada käsiin gamestopista tämä beta-key? ennakko varaus on toki tehty.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Ei ne anna niitä ennen kuin vasta vähän ennen kuin beta alkaa, jos edes silloinkaan. Ehkä tuo Gamestop-tarjous koskee vain jenkkilän kauppoja. Ei voi tietää.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kannattaa seurailla myös tuota GameStopin omaa ketjua muussa keskustelussa :p
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Eipä tullut koodia. Aina jää vaivaamaan kun heillä uuppuu minun puh. numerosta ensimmäinen 0. Pitää kattoo soittavatko sit julkaisussa, vai pitääkö itse soittaa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Onko mitään uuttaa tietoo tullut tästä. peli on kyl jo varattu:cool:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Eipä tullut koodia. Aina jää vaivaamaan kun heillä uuppuu minun puh. numerosta ensimmäinen 0. Pitää kattoo soittavatko sit julkaisussa, vai pitääkö itse soittaa.

Kun puhelinumero näkyy kuitissa, niin siitä puuttuu aina ensimmäinen nolla. Kone poistaa aina sen automaattisesti. Jos muut osat numerosta ovat oikein, niin kyllä he silti sinulle soittavat :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]


Onpas monipuoliset säädöt videontekijöille. Vihreetä kangasta löytyy, free camera nauhoitusta seuratessa, slow-motion, huulisynkka tulee mikrofonista ja vielä erikseen toi cinema-mode. Huh.. päälle runsaat säädöt alkaen kuvakulmasta. Tähän pitää paneutua. Halon kohdalla ongelmaksi tuli 60 hrz, jota tallentava dvd-soitin ei ymmärtänyt. Ehkä tämän parissa nyt pääsee puuhastelemaan paremmalla onnella.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Onko ketää tilannut mistään peliä ennakkoon, niin että siihen tulee mukaan MP betan koodi? Ajattelin vaan, kun itseä kovasti kiinnostaa toi beta ja mietein, että jos jostain tän tilaisi että pääsis koittamaan. Minkäs moinen se edellinen beta oli? Montako kenttää ja oliko paljon aseita valittavana? Tuolla ainakin olis kiva paketti: Pelikauppa VPD - Uncharted 2: Among Thieves Limited Edition PS3 + Ennakkotilaajan Edut! - PS 3 : Playstation 3-peli - Konsolipeli - Pelikauppa VPD
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Entiedä onko se eri beta jota pystyy pelaan. kun se beta on ainakin loppunut jonka sai netistä voitettua(sen koodin). noh siin betas oli aina kädes kaikilla ak-47 ja pisla, kentältä pysty poimiin FAL,dragunovii,haulikkoo,M4,ja jotain viel oli. Minä olen tilannut kyseisen pelin Thehut.com
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Ite ainakin saan jotain lisäextroja Discshopista kun ennakkotilasin sen, betaan ei tule koodia vaan jotain muuta nettipeliin
 
Ylös Bottom