Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]
Tässä tuleekin esiin Gearsin ja Unchartedin peruspelimekaniikkojen ero. Unchartedissa on aika turhaa alkaa camppimaan pitemmän aikaa missään, koska pelaajien on niin helppo liikkua.
Ellei joku kiipeile yläpuolellesi niin viimeistään kranaatti saa sinut liikeelle/tappaa. Nimim. Kokemusta on kun yritin kerran snipacamppia
Vaikka istuisit sen laatikon takana ja viholliset tietäisivät sinusta, he voisivat vain kiertää kauempaa ja tulla sivustalta tervehtimään, koska Unchartedin moninpelin kentissä on aika läjä suojia joiden takana keräillä
energiaa vaikka kerkeäisitkin ampua näitä kostoretkellä olevia heppuleita. Siksi vertasinkin aikaisemmassa viestissäni kuinka jäykältä Gears tuntuu tähän verrattuna; Gearsissa on niin helppo jäädä camppiin jonkin
suojan taakse, koska liikkuminen siinä on vaivalloisempaa kuin Unchartedissa. Tässä liikkeen sulavuus oikeastaan laittaa sinut juoksemaan, koska se on niin luonnollista ja helppoa. Jos sinut huomataan suojastasi,
ja alkaa tulemaan luotisadetta, voit seuraavalla kerralla kun vihut lataavat lähteä juoksemaan ja kierähtää toiseen suojaan (mahdollisesti myös kätevästi heittää kranaatin heidän suuntaansa) /kiivetä rakennuksen sivustaa korkeammalle paikalle ja alkaa sieltä räiskimään.
Unchartedin nettipelin tekee mielestäni tämä hienoksi, että yksinpelin loistava pelimekaniikka on siirretty sellaisenaan moninpeliin. Siksi se eroaa niin paljon muista kolmannen persoonan räiskintöjen nettipeleistä.
Missä muussa pelissä voit kiipeilemällä katulamppua pitkin, hyppimällä mainoskylttien päältä talon parvekkeelle kiertää vastustajan selustaan?
*wall o' text*
Tässä tuleekin esiin Gearsin ja Unchartedin peruspelimekaniikkojen ero. Unchartedissa on aika turhaa alkaa camppimaan pitemmän aikaa missään, koska pelaajien on niin helppo liikkua.
Ellei joku kiipeile yläpuolellesi niin viimeistään kranaatti saa sinut liikeelle/tappaa. Nimim. Kokemusta on kun yritin kerran snipacamppia
Vaikka istuisit sen laatikon takana ja viholliset tietäisivät sinusta, he voisivat vain kiertää kauempaa ja tulla sivustalta tervehtimään, koska Unchartedin moninpelin kentissä on aika läjä suojia joiden takana keräillä
energiaa vaikka kerkeäisitkin ampua näitä kostoretkellä olevia heppuleita. Siksi vertasinkin aikaisemmassa viestissäni kuinka jäykältä Gears tuntuu tähän verrattuna; Gearsissa on niin helppo jäädä camppiin jonkin
suojan taakse, koska liikkuminen siinä on vaivalloisempaa kuin Unchartedissa. Tässä liikkeen sulavuus oikeastaan laittaa sinut juoksemaan, koska se on niin luonnollista ja helppoa. Jos sinut huomataan suojastasi,
ja alkaa tulemaan luotisadetta, voit seuraavalla kerralla kun vihut lataavat lähteä juoksemaan ja kierähtää toiseen suojaan (mahdollisesti myös kätevästi heittää kranaatin heidän suuntaansa) /kiivetä rakennuksen sivustaa korkeammalle paikalle ja alkaa sieltä räiskimään.
Unchartedin nettipelin tekee mielestäni tämä hienoksi, että yksinpelin loistava pelimekaniikka on siirretty sellaisenaan moninpeliin. Siksi se eroaa niin paljon muista kolmannen persoonan räiskintöjen nettipeleistä.
Missä muussa pelissä voit kiipeilemällä katulamppua pitkin, hyppimällä mainoskylttien päältä talon parvekkeelle kiertää vastustajan selustaan?