Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

*wall o' text*

Tässä tuleekin esiin Gearsin ja Unchartedin peruspelimekaniikkojen ero. Unchartedissa on aika turhaa alkaa camppimaan pitemmän aikaa missään, koska pelaajien on niin helppo liikkua.
Ellei joku kiipeile yläpuolellesi niin viimeistään kranaatti saa sinut liikeelle/tappaa. Nimim. Kokemusta on kun yritin kerran snipacamppia :p

Vaikka istuisit sen laatikon takana ja viholliset tietäisivät sinusta, he voisivat vain kiertää kauempaa ja tulla sivustalta tervehtimään, koska Unchartedin moninpelin kentissä on aika läjä suojia joiden takana keräillä
energiaa vaikka kerkeäisitkin ampua näitä kostoretkellä olevia heppuleita. Siksi vertasinkin aikaisemmassa viestissäni kuinka jäykältä Gears tuntuu tähän verrattuna; Gearsissa on niin helppo jäädä camppiin jonkin
suojan taakse, koska liikkuminen siinä on vaivalloisempaa kuin Unchartedissa. Tässä liikkeen sulavuus oikeastaan laittaa sinut juoksemaan, koska se on niin luonnollista ja helppoa. Jos sinut huomataan suojastasi,
ja alkaa tulemaan luotisadetta, voit seuraavalla kerralla kun vihut lataavat lähteä juoksemaan ja kierähtää toiseen suojaan (mahdollisesti myös kätevästi heittää kranaatin heidän suuntaansa) /kiivetä rakennuksen sivustaa korkeammalle paikalle ja alkaa sieltä räiskimään.

Unchartedin nettipelin tekee mielestäni tämä hienoksi, että yksinpelin loistava pelimekaniikka on siirretty sellaisenaan moninpeliin. Siksi se eroaa niin paljon muista kolmannen persoonan räiskintöjen nettipeleistä.
Missä muussa pelissä voit kiipeilemällä katulamppua pitkin, hyppimällä mainoskylttien päältä talon parvekkeelle kiertää vastustajan selustaan?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

En sitten tiedä. Itse en pääse mitenkään sen yli enkä ympäri, että ärsyttää tämä nurkan takaa näkeminen. Kai tämä peli ei sitten ole minulle.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

ÄLKÄÄ KATSOKO GT:n ARVOSTELUA!!! SPOILEREITA ON PALJON!!

Kyllä nyt harmittaa. Miten pystyy spoilaa noin paljon ilman minkäänlaista varoitusta!? Hieno arvostelu kyllä muuten ja peli vaikuttaisi olevan PARHAUTTA!

Joo, olin jo oottamassa että arvosteluvideo latais, mut sit joku sano siellä kommenteissa että "nice review but too much spoilers". Kiitän tästä tiedosta. Melkein pilasin pelielämykseni. Oon vieläpä oikeen välttäny kaikkia Uncharted 2 -videoita (niitä ekoja lukuunottamatta), niin sit ois kerralla tullu kaikki pahimmat spoilerit.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mahtava tuo beta, olen koukussa. Sääli vaan, että peliseuran löytäminen on vaikaa, ainakin minulla. Pakko-ostos.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

En sitten tiedä. Itse en pääse mitenkään sen yli enkä ympäri, että ärsyttää tämä nurkan takaa näkeminen. Kai tämä peli ei sitten ole minulle.

Voi olla että ei vain ole sinun tyylinen peli, mutta suosittelen pelailemaan moninpeliä jonkin aikaa ja totutella Unchartedin erikoisempaan versioon liikkumisesta. Ainakin itse huomasin että hyvinkin nopeasti tottui pelimekaniikkaan (toki olen pelannut Uncharted 1:n jotain 5 kertaa läpi..) ja siihenkin että hahmot ottavat hieman enemmän osumaa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mahtava tuo beta, olen koukussa. Sääli vaan, että peliseuran löytäminen on vaikaa, ainakin minulla. Pakko-ostos.

Kauan kestää päästä peliin. Ite luovutin ku oli kymmenen minuuttia sitä peliä ehtinyt.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mihin pystyy pistään palautetta tästä betasta? Muuten ei oo mitään vikaa mutta toi pirun pelinhaku!! voin kuvitella että todella moni ei pelää tätä peliä juurikin tuon takia..

Muistakaa myös muut laittaa palautetta tästä betasta jos on vastaavia ongelmia.. En tietenkään oo varma mutta epäilisin että Naughty Dogin työntekijät eivät välttämättä lue juuri tätä konsolifin foorumia... :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kauan kestää päästä peliin. Ite luovutin ku oli kymmenen minuuttia sitä peliä ehtinyt.

Joo näin on. Tosin kaverin kanssa kyllä voi mennä kahestaa yhteispelii rökittää.. Siin sit saatii kolmaski jannu mukaa yhes vaiheessa. Ja eilen kun koitin ni ekaa pelii pääsin odoteltua siinä jokusen 15-20min ehk.. Todella kauan kestää!

Mutta itte peli on todella hyvä! Harkitsen jo kovasti tämän ostoa. Pelit lehtikin kun antoi noin hyvät pojot ja peli tuntuu tosi hyvältä niin aika varmasti tulen tämän ostamaan. En ehkä ihan julkasupäivänä (never know). MW2 kans tekee tuloaan mut ennen sitä kerkeis hyvin pelata tätäkin.

Awesome game! Ykkösosan saan lainaks ni pitää seki pelata läpi ;)

E: Tiedättekö että tallentuuko tässä Betassa kerätyt levelit yms extra päivitykset siihen viralliseen peliin sitten? Vai täytyykö aloittaa ihan tyhjältä pöydältä? Noh, kyl se melkei o parempi alottaa kokonaa alusta :D Saaa ainaki betas treenailtua yms. Joo ja sori jos tää oli jossai.. En oo nyt kauheasti seurannu tätäkään ketjua :(
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

E: Tiedättekö että tallentuuko tässä Betassa kerätyt levelit yms extra päivitykset siihen viralliseen peliin sitten? Vai täytyykö aloittaa ihan tyhjältä pöydältä? Noh, kyl se melkei o parempi alottaa kokonaa alusta :D Saaa ainaki betas treenailtua yms. Joo ja sori jos tää oli jossai.. En oo nyt kauheasti seurannu tätäkään ketjua :(

Tottakai joutuu aloittamaan puhtaalta pöydältä eli mikään betassa tehty ei tallennu kokoversioon.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mihin pystyy pistään palautetta tästä betasta? Muuten ei oo mitään vikaa mutta toi pirun pelinhaku!! voin kuvitella että todella moni ei pelää tätä peliä juurikin tuon takia..

Muistakaa myös muut laittaa palautetta tästä betasta jos on vastaavia ongelmia.. En tietenkään oo varma mutta epäilisin että Naughty Dogin työntekijät eivät välttämättä lue juuri tätä konsolifin foorumia... :)

No onko ihme että pelinhaku kestää kaun ku on 6000 pelaajaa online?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

No onko ihme että pelinhaku kestää kaun ku on 6000 pelaajaa online?

No mikäs ihmeen syy toi nyt on? Onhan esm Codeis jotai 100 000 pelaajaa onlines ja yhdistää melkei samantien. Beta vaiheessahan tää vasta on nii ihan ymmärrettävis se on jos kestää. Ei siinä mitää..
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Peli ei oo beta-vaiheessa. Uncharted 2 on mennyt jo kultaan ja on täysin valmis. Tuo on MP-demo, ei beta-vaiheessa kuitenkaan.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

No mikäs ihmeen syy toi nyt on? Onhan esm Codeis jotai 100 000 pelaajaa onlines ja yhdistää melkei samantien. Beta vaiheessahan tää vasta on nii ihan ymmärrettävis se on jos kestää. Ei siinä mitää..

No sitä vähemmän pelaajia sitä vaikeempi löytää avoimia pelejä.

Jos pelaajia on 6000 ja joka pelin mahtuu 10 niin pelejä on 600, eli pieniempi mahdollisuus löytää peli joka odottaa pelaajia lobbyssä verrattuna siihen jos pelaajia on 100 000.

Jos pelaajia on 100 000 niin pelejä on 10 000 eli on luultavasti helpomi löytää peli joka hakee pelaajia.

Otetaan vielä helpompi esimerkki, jos pelaajia on 21 ja kaksi peliä on juuri alkanut niin yksi pelaaja saa odottaa kunnes noi kaksi peliä loppuu tai joku häipyy eli siinä voi sitten mennä se 10-20 minuuttia rippuen miten pitkät pelit on kyseessä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Aa joo.. Totta. No mut, tohon ongelmaan pelintekijät varmasti kehittelevät jonku päivityksen. Kokoversiossa sitten kuitenkin pelaajia tulee olee runsaasti enemmän niin eiköhän se siitä! Pitää varmaa koht mennä taas betaa paukuttaa.. Ykkösosan pelaan kuitenkin läpi ennen toisen ostoa.
Pelejäki tulossa aika runsaasti nytten.. Kallista touhua mutta elämä on. Kaikkea nyt ei kuitenkaan tarvitse julkaisussa ostaa mutta tämä tulee tod. näkösesti hommattua julkaisun tienoilla.

Ja matka jatkuu ..
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Itselläni pelihaku on kestänyt aina 30-70 sekunttia. Myös vanhassa betassa mitä pelasin toimi ihan hyvin. Kumma juttu, että muilla näyttää olevan ongelmia.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Tähän pelinhaun kestoon auttaisi heti se, että peliin pääsee mukaan vaikka se olisi jo alkanut..
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Tähän pelinhaun kestoon auttaisi heti se, että peliin pääsee mukaan vaikka se olisi jo alkanut..

EI JA VIELÄ KERRAN EI! Ärsyttävin ominaisuus mikä tulee nyt mieleen mw:stä liikaa huonoja kokemuksia, mikä onkaan mukavampaa kun joutua S&D matsiin missä vastustaja on voitolla 3-0 ja viimeinen erä käynnissä, siinä sitten ootat että pääset pelaamaan niin vastustaja meneekin voittamaan noh siinähän sitten palataankin lobbyyn milloin hosti lähteekiin pois ja taas ettimään uutta peliä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Betaa on tullu hakattua melkein koko päivä ja eikä mitenkää enää jaksaisi odottaa koko versioo...

Grafiikat on huomattavasti parantunut ykkösestä, ja toivotaan että että yksinpelissäkin olisi jotain uusia ja jänniä juttuja ykköseen verrattu.
Mitkä olis parhaat mahdolliset boosterit? Aseet on ikävä kyllä vieläkin yliheikkoja... AK:lla sotkee kudit ihan vääriin suuntiin, FA(I)L tuntuu todella heikolta, kuten pistoolikin. Parhaiksi oon todennu Uzin & Dragonin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

olen betassa 15lvl niin nollaantuuko noi levelit siihen oikeaan versioon?
 
Ylös Bottom