Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Kaikkea deatmatchista kukkulan vallotukseen :D

Mitä sä selität? Mitä ihmeen kukkulan vallotusta? Pelistä löytyy normaalit pelimuodot eli Deathmatch (tdm, ei normi), CTF (Blunder) ja co-op pelimuodot. Muita ei taida olla.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mitä sä selität? Mitä ihmeen kukkulan vallotusta? Pelistä löytyy normaalit pelimuodot eli Deathmatch (tdm, ei normi), CTF (Blunder) ja co-op pelimuodot. Muita ei taida olla.

Kukkulan valloitus tulee kai sit julkaisun yhteydes. Siinä kai taistellaan nyrkkien kans ja yritetään pysyä mäen päällä(?)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mitä sä selität? Mitä ihmeen kukkulan vallotusta? Pelistä löytyy normaalit pelimuodot eli Deathmatch (tdm, ei normi), CTF (Blunder) ja co-op pelimuodot. Muita ei taida olla.

En oo tarkkaan kerinny seurata näitä juttuja viime aikoina, mutta muistaakseni jossain vaiheessa tuli uutinen, että joku ns. kukkulan kuningas modi olis nettipeliin tulossa. En tosin muista edes oliko se edes Unchartediin :D

Sitten mites, kun tänään ekaa kertaa pelailin niin muuten ihan hyvin menee, kun ykkös-osasta muistuu aika hyvin näppäimet, mutta mites kun kaverit tappaa mut yhellä tai kahella nyrkiniskulla, onko siihen joku erikoisnappi? Ite hakkaan kolme kertaa ja ei mitään.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

mutta mites kun kaverit tappaa mut yhellä tai kahella nyrkiniskulla, onko siihen joku erikoisnappi? Ite hakkaan kolme kertaa ja ei mitään.

Outoa, kyllä mun uhrit kuolee aina yhdestä tai kahdesta iskusta. Oletko varma, että sun iskusi osuu viholliseen? :confused: Kyllä kolmannella niitillä luulisi jo tippuvan kyllä miehen kuin miehen :eek:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Outoa, kyllä mun uhrit kuolee aina yhdestä tai kahdesta iskusta. Oletko varma, että sun iskusi osuu viholliseen? :confused: Kyllä kolmannella niitillä luulisi jo tippuvan kyllä miehen kuin miehen :eek:

Toisella iskulla tipahtaa viimeistään.

Ärsyttää vaan se et jos vihu ehtii lyödä sua ennemmin niin se on menoa saman tein.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Jep. Itsellä on kuitenkin yllättävän suuri osa nyrkkitappeluista päätynyt siihen, että kummatkin kaatuu. o__o Sinkojen kanssa vähän sama juttu, outoa. Jos ammus osuu pelaajaan ja tämä kuolee, saatan itsekkin kuolla sen toisen pelaajan ampumaan ammukseen, vaikka luulisi ettei sieltä enää mitään tule kun toinen pelaaja makaa kuolleena. Ehkä se on jotain lagia tai ammukset lähtevät hitaasti, dunno. Stealth-killitkään ei onnistu kuin harvoin. Vaikka yllätän toisen pelaajan takaa ja painan iskunappia, niin usein oma pelaajahan lyö sitä tyyppiä selkään sen stealth killin sijaan. Siinä sitten ihmetellään kun isku ei onnistunut ja sen takia saattaakin tulla haulikosta nassuun kun itse yritän hakata lyöntinappia.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mikä ihme noita aseita vaivaa, saa upottaa luoteja aika roppakaupalla ennen kuin saa vastustajan alas. :rolleyes:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mikä ihme noita aseita vaivaa, saa upottaa luoteja aika roppakaupalla ennen kuin saa vastustajan alas. :rolleyes:

Totta, itsekin huomannut saman, esim. AK-47 on tässä pelissä aivan surkea paska, suosittelen käyttämään vaikka sitä pistoolia mikä on siinä heti pelin alussa käytettävissä sen sijasta.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Stealth tappoja voi tehdä vain silloin kun et näy sen vihollisen kuvaruudussa. Tyypeillähän tässä just on täydellisen paljon healthia tämmöiseen peliin, enemmän jos olisi, niin cämpimistä vain olisi enemmän. AK47 on tässä hyvä, itse saan aika hyvin tappoja sillä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Toi matchmaking on lähinnä vitsi. Toivottavasti tuohon tule suuuuuri parannus ennen julkaisua.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mikä ihme noita aseita vaivaa, saa upottaa luoteja aika roppakaupalla ennen kuin saa vastustajan alas. :rolleyes:

Normaali moninpeli.. lipaan ku upottaa vastustajaa, ni sit ne ehkä kuolee. Sama on mielestäni kaikissa fps:ssä mitä itse olen palaillu (ja niitä on vähän)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Hiukkasen vähemmän kun tosiaan kestäisi iskua, niin olisi mukavampi pelata, nyt harmittaa, kun näkee jonkun hyvässä pudotuspaikassa, ja ampuu sitä, niin tämä kerkee vielä kääntyä, ampua muutaman kerran ja tappaa lyönnillä ennenkuin itse on laskenut lippaansa tyhjäksi.
ainakin suurinpiirtein noin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mitä sä selität? Mitä ihmeen kukkulan vallotusta? Pelistä löytyy normaalit pelimuodot eli Deathmatch (tdm, ei normi), CTF (Blunder) ja co-op pelimuodot. Muita ei taida olla.

Uncharted 2: Among Thieves – Complete Multiplayer Modes List|Just Push Start

MULTIPLAYER MODES:

Death Match (Shoot your enemies in the face)
Elimination (Eliminate Other team)
Plunder (Fight for treasure)
Turf War (Hold as many zones as you can)
King of the Hill (Hold the Hill)
Chain Reaction (Captures the zones in order)
Survival (Survive the waves of Soldier)
Gold Rush (Steal the treasure fom the soldiers)
Co-op (Survive with your friends)
Machinima (Machinima mode)

"Some are still intact and some are changed."
Eli muutoksia on ilmeisesti betan jälkeen/pohjalta tehty.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Muut ymmärsin, mutta en tuota Machinima modia? Eli mitä siinä tehdään? Olen nähnyt jonkun sekavan parinkytä sekunnin (20-40sek) videon siitä, mutta en hiffannut.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Täällä odotellaan malttamattomana ensi viikkoa. Sitä piti vaan kysellä kun tilauksessa on tuo Limited Edition -boksi niin minkäköhän kokoinen tuollainen boksi yleensä on? Ei taida mahtua laatikosta, vaan menee postireissuksi?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Täällä odotellaan malttamattomana ensi viikkoa. Sitä piti vaan kysellä kun tilauksessa on tuo Limited Edition -boksi niin minkäköhän kokoinen tuollainen boksi yleensä on? Ei taida mahtua laatikosta, vaan menee postireissuksi?
Se on iha normaalin pelin kokone..
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Tarkoittaakohaan tuo että pelaajia on vähän vaiko paljon. Loogistahan on se että paremmin löytyy pelejä mitä enemmän pelaajia ;) Itse kun pelasin ekaa kertaa niin pelaajia oli 72... Siinä sitten kesti jonkin aikaa! :D

Parhaimmillaan oon nähny 20 000 pelaajaa onlinessa. Toivottavasti koko versiosta tulee suosittu. Pitkästä aikaa todella nautittava nettiräiskintä. Kyllähän tässä silti enemmän odottaa yksinpeliä, mutta näin mahtava multiplayer on vähintäänkin loistava lisä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mitä tuohon pelin löytämiseen ja odottamiseen tulee, niin täällä sitä esiintyy kovinkin usein.
Eilen oli tilanne missä pelaajia 15k päälle ja varmaan tuli yhteensä odoteltua ~7minuuttia. Kun peli lopulta oli saatu aikaan, ei pelaajamäärät täsmännyt ja toinen tiimi joutui räiskiä kahden miehen alivoimalla.
 
Ylös Bottom