Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mulla ei vaan meen jakeluun miten joku PYSTYY valittaan Unchartedin kontrolleista? Siis nehän ovat tunnetusti parhaat mitä yhdessäkään 3rd person shooterissa ollaan ikinä nähty. Kamera myös. Aluksi tuli ehkä itekin liimauduttua U1:ssä väärään suojaan tms. mutta hetken pelaamisen jälkeen niitäkin oppi käyttämään kunnolla.

Ja todellakin, Tiltin arvostelu oli surkea, onneksi sitä ei esitetty TV:ssä. Tyyppi luki varmaan suoraan paperista jonkun lyhyen kuvauksen pelistä ja päätti siinä tekaista nopeasti päästään jotkut plussat ja miinukset.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

No tätä totisesti toivon. :) Ei skriptatut vahvistukset ole tosiaan ongelma, vaan jos niitä tulee hamaan loppuun asti, saattaa huumorintaju loppua.
En todellakaan väitä 100% varmuudella että vihollisia tulisi loputtomasti, mitä nyt tuon demon perusteella kun pelasin niin tälläisen vaikutelman sain. Ehkä niitä sitten tulee vain tietty määrä, mutta mielestäni se oli tietty määrä liikaa kun en nähnyt niiden loppuvan ollenkaan. Tämä siis siinä Gold Rush-moodissa, yksinpelistä tai muista moodeista en sitten tiedä.

Keskiviikkonahan sen sitten toivottavasti näkee. :3
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Öh tuossa moodissahan on tarkoituksena selvitä mahdollisimman pitkään hengissä loputtomia vihollisjoukkoja vastaan ja samalla kuskata sitä aarretta. Eihän tuolla ole mitään tekemistä itse yksinpelin kanssa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mulla on paha aavistus, että en saa tätä keskiviikkona vaikka tämän olenkin jo GS.stä varannut. JOtenkin tuntuu että Uncharted 2:set on loppu ku meen sinne:confused:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mulla on paha aavistus, että en saa tätä keskiviikkona vaikka tämän olenkin jo GS.stä varannut. JOtenkin tuntuu että Uncharted 2:set on loppu ku meen sinne:confused:
No hei, täälläpäin ei ole edes pelikauppaa, mun pitää siis jostain Gigantista, Prismasta tai Citymarketista käydä tsiikailemassa. :eek:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

En todellakaan väitä 100% varmuudella että vihollisia tulisi loputtomasti, mitä nyt tuon demon perusteella kun pelasin niin tälläisen vaikutelman sain. Ehkä niitä sitten tulee vain tietty määrä, mutta mielestäni se oli tietty määrä liikaa kun en nähnyt niiden loppuvan ollenkaan. Tämä siis siinä Gold Rush-moodissa, yksinpelistä tai muista moodeista en sitten tiedä.

Keskiviikkonahan sen sitten toivottavasti näkee. :3

Eih, aiheutit kaikille täällä pahoja odotuksia, vaikka puhuit jostain multiplayer-pelimuodosta, missä on tarkotuksena tulla loputtomasti vihollisia. Oooh. ;G
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Mulla on paha aavistus, että en saa tätä keskiviikkona vaikka tämän olenkin jo GS.stä varannut. JOtenkin tuntuu että Uncharted 2:set on loppu ku meen sinne:confused:

GS aukeaa klo. 9.00. Heräät kahdeksalta tai yhdeksältä ja lähdet Gamestoppiin niin luulisi että saisit itsellesi sen. Itse keskiviikkona herään klo. 9.00 ja lähden aamupalan jälkeen kaupunkiin hakemaan sitä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Koulu esteenä:D Pääsen Gs:ään vast 15.00

Jep, Dremolla sun muilla on jo loma menossa. :P Onneks itellä se on vasta perjantaina alkamassa, niin saa nauttia Uncharted 2:sta koko loman ajan. :D Ite haen omani Pelimiehestä siinä koulun jälkeen. Saas nähdä onko niitä vielä sillon. Tai sit isä saattaa hakea sen jo aikasemmin, jos käy kaupungilla. :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]


PS3-verkkopalvelu (kattaa ääni-chatin, aulat, kauppapaikan, ladattavan materiaalin ja yhteisötoiminnan)

Mitähän noilla suoraansanoen tarkoitettiin :rolleyes:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Joo itte kans pääsen lomille perjantaina et pitänee täs ke-pe välil käydä hakee.. Sitte tykittämää!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Aula = lobby. Eli se "aula", missä odotetaan pelin alkua ja valitaan boostereita.

Yhteisötoiminta = viitannee pelin communityyn, eli yhteisöön. Eli että voi katsella muiden pelaajien profiileja pelissä, www.naughtydog.com-sivulta näkee statseja, jne.

Hauskaa, että pelin ominaisuudet yhdistetän itse konsolin ominaisuuksiin. Jooh, vielä kaksi päivää jäljellä :cool:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Jooh tuntuu Verkkokauppa.comillakin olevan ruuhkaa. Ainakin FIFA10:stä tuli itselle viesti 2 päivää aikasemmin, että peli lähetetty(eli siis tänään Unchartedin tapauksessa) ja vissiin NHL10:ssä tilanneille oli ollu sama homma, mutta itselle ei ainakaan mitään viestiä ole tänään tullut ja sivuillakin lukee, että varastossa 0 edelleen.

Itselle sinällään sama, Keskiviikko olis ollu ainoo päivä, kun olisin ennen Sunnuntaita ehtiny pelata niin tulis nyt sitten ees loppuviikosta niin vois Su pelata :)

On toi moninpelikin kyllä hieno. Noi yhteispelitkin on kivoja, kunhan sattuu pelaamaan mukavien heppujen kanssa, jotka tajuaa, että kyseessä on TIIMIPELI! :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Tänään tuli postissa discshopista. Ja eikun pelaamaan :)
 
Ylös Bottom