Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja todellakin, Tiltin arvostelu oli surkea, onneksi sitä ei esitetty TV:ssä. Tyyppi luki varmaan suoraan paperista jonkun lyhyen kuvauksen pelistä ja päätti siinä tekaista nopeasti päästään jotkut plussat ja miinukset.
Verkkokauppa.comista tuli juuri viesti, että tilaus on toimitettu. Nyt vain odotellaan jos vaikka jo huomenna olisi perillä
Normi vai special?
kyllä kyllä...pelistä viestiä napsahti. sitten pitää enää odotella mikä on tuomio noista psn-korteista, tullakko vai eikö tulla tälläkään viikolla
Aijai, olitpa onnekas. Pitäisiköhän sitä lähteä keskustaan päin, jos vaikka löytäisin itsekin..Porin Sokoksessa olivat jo laittaneet pelin hyllyyn. Eikös julkaisupäivä ole kuitenkin huomenna?
Joka tapauksessa, pari tuntia ehtinyt pelaamaan ja jo heti eka kohtaus vei täysin mukanaan...
Kirjoitellaanpa lisää sitten kun ollaan hieman enemmän pelattu.
Helsingin Asematunnelin Gamestopista soittelivat tuossa n. tunti sitten. Muista, että ennakkotilaajia voi olla hyvinkin paljon, joten niille kaikille pirauttaminen vie aikansa.Onkos kellää gamestopin tilaajalla tullu viel ilmotusta.
Mä tilasin myöskin Pelimiehestä ja Kustin pitäisi se tänne polkea. Olen itse miettinyt samaa kysymystä tässä ja aloin kaivelemaan mailia. Sieltä löytyi mm. seuraavaa "Terve, Maksun näkymisessä meidän tilillämme saattaa mennä se pari päivää, muttaTuleekohan Pelimieheltä mailia tai tekstaria kun ovat pelin postiin laittanu? Sivujen mukaan peliä on varastossa, mut mitään ei oo kuulunu et onko peli lähteny postiin.
Onkos kellää gamestopin tilaajalla tullu viel ilmotusta. Mulla ei ja on koskikeskuksen gamestopista tilattu.
ketkä on tilannut Discshopista? tuleeko mitään viestiä sieltä sähköpostiin, että on lähetetty? ei ole mitää vielä kuulunu paitsi se tilausvahvistus.