Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Beta loppunut nyt klo 19:00. Tosin pääse vielä pelaamaan, jos on jättänyt pelin auki ennen tuota klo 19:00:aa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Ja todellakin, Tiltin arvostelu oli surkea, onneksi sitä ei esitetty TV:ssä. Tyyppi luki varmaan suoraan paperista jonkun lyhyen kuvauksen pelistä ja päätti siinä tekaista nopeasti päästään jotkut plussat ja miinukset.

itse en ole pitkään aikaan antanut minkäänlaista arvoa Tiltin arvosteluille, aina tahtovat olla samaa kuraa. Pitkään tätä peliä ollaan jo odotettu ja kohta se on täällä. (2 päivää), Noh täytyy visiinkin vielä Darke`s fortunea pelailla tässä odotellessa. :) nyt kuumottaa jo todella paljon yhtään videota missä olisi vähänkin spoilia en ole niitä katsonut, mutta Beta oli aivan pakko kokeilla.
Onneksi on lomaa, niin voin keskiviikkona heti 9 aikaan olla GS:n ovella peliä noutamassa..:D

rauhallista odotusta kaikille ja erittäin hyviä pelihetkiä!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Juu eihän tässä ole enään kuin yksi pv odottamista, koskas mahdollisesti saadaan lueskella konsolifinin arvio pelistä? :p

Itsellä pitäisi kanssa huomisen jälkeen alkaa pikku syysloma, joten sitten SP nauttien läpi ja heti perään MP pariin :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [HYPE + beta-fiilistely]

Ei tullut tänäänkään Discshopista.. no huomenna pakko tulla..
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Verkkokauppa.comista tuli juuri viesti, että tilaus on toimitettu. Nyt vain odotellaan jos vaikka jo huomenna olisi perillä :cool:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Normi vai special?

Itselle tuli myös. Normi versio ja affenanmaalta. Tuskimpa Lyrics huomiseksi on vielä tulossa, sillä FIFA10:ssä ja NHL10:ssä kesti viestistä 2 päivää eli Torstaina luultavasti tipahtaa. Eli itse pääsen sitten Sunnuntain pyhittämään tälle uudelle messiaalle, kun loppuviikon muuten olen matkoilla.

Onneks en ole noita videorevikoitakaan katsellut mitä yleensä kyllä mielenkiinnosta teen, mutta ilmeisesti aikamoisia spoilereita ovat jaelleet ja tämän kaltaisessa pelissä missä se juoni on kaiken a ja o niin vois tulla pelikokemuksesta heikompi, kun tietää etukäteen mitä tapahtuu.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

kyllä kyllä...pelistä viestiä napsahti. sitten pitää enää odotella mikä on tuomio noista psn-korteista, tullakko vai eikö tulla tälläkään viikolla :o
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

kyllä kyllä...pelistä viestiä napsahti. sitten pitää enää odotella mikä on tuomio noista psn-korteista, tullakko vai eikö tulla tälläkään viikolla :o

On PSN-kortit ainakin myyntiin nyt tulleet. Paikallisessa kaupassa oli jo aamusella hyllyssä sekä 20€ ja 50€ versiota.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Porin Sokoksessa olivat jo laittaneet pelin hyllyyn. Eikös julkaisupäivä ole kuitenkin huomenna?

Joka tapauksessa, pari tuntia ehtinyt pelaamaan ja jo heti eka kohtaus vei täysin mukanaan...
Kirjoitellaanpa lisää sitten kun ollaan hieman enemmän pelattu.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Iiiik affenanmaalta lähti tulemaan tännekin. Pari päivää se taitaa kyllä ottaa, jos ei jotain ihmeellistä tapahdu. Puoli-ikävästi to-pe-la on jo muuta iltaohjelmaa tiedossa. Mur.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Porin Sokoksessa olivat jo laittaneet pelin hyllyyn. Eikös julkaisupäivä ole kuitenkin huomenna?

Joka tapauksessa, pari tuntia ehtinyt pelaamaan ja jo heti eka kohtaus vei täysin mukanaan...
Kirjoitellaanpa lisää sitten kun ollaan hieman enemmän pelattu.
Aijai, olitpa onnekas. Pitäisiköhän sitä lähteä keskustaan päin, jos vaikka löytäisin itsekin.. :D
Ääh, enköhän mä vielä huomiseen jaksa odottaa, ei paljon houkuttele lähteä pyöräilemään jotain 7km sinne ja takas, ja oletettavasti turhaan.

Ja älä sitten muuten spoilaa tarinaa! :3
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Tuleekohan Pelimieheltä mailia tai tekstaria kun ovat pelin postiin laittanu? Sivujen mukaan peliä on varastossa, mut mitään ei oo kuulunu et onko peli lähteny postiin.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Onkos kellää gamestopin tilaajalla tullu viel ilmotusta. Mulla ei ja on koskikeskuksen gamestopista tilattu.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Onkos kellää gamestopin tilaajalla tullu viel ilmotusta.
Helsingin Asematunnelin Gamestopista soittelivat tuossa n. tunti sitten. Muista, että ennakkotilaajia voi olla hyvinkin paljon, joten niille kaikille pirauttaminen vie aikansa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Thehutista ei ole tullut viekään viestiä että peli olisi lähetetty
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Tuleekohan Pelimieheltä mailia tai tekstaria kun ovat pelin postiin laittanu? Sivujen mukaan peliä on varastossa, mut mitään ei oo kuulunu et onko peli lähteny postiin.
Mä tilasin myöskin Pelimiehestä ja Kustin pitäisi se tänne polkea. Olen itse miettinyt samaa kysymystä tässä ja aloin kaivelemaan mailia. Sieltä löytyi mm. seuraavaa "Terve, Maksun näkymisessä meidän tilillämme saattaa mennä se pari päivää, mutta
mikäli maksu on suoritettu ja tulee perille, niin asia on kunnossa ja
lähetämme pelin julkaisupäiväksi.


Tuon perusteella luotan että se tulee huomenna, jos ei niin sitten alan ihmettelemään asiaa enemmin. Kauhea odotus kyllä on päällä, jotenkin pelottaa että odotukset ovat jopa liian kovat ja joutuu pettymään:(
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Onkos kellää gamestopin tilaajalla tullu viel ilmotusta. Mulla ei ja on koskikeskuksen gamestopista tilattu.

Kannattaa poiketa/ soitella tuonne stoppiin josta tilauksen on tehnyt. Itse poikkesin eilen Hämeenkadun stopissa asioimassa ja samalla sain vahvistuksen myyjältä että voin tulla keskiviikkona peliäni noutamaan.

Kuten edellä joku mainitsikin, myyjillä aikas urakka soitella pitkät listat läpi. Nopeammin saa vastauksen ottamalla itse yhteyttä. :)

Itse tuli sorruttua katsomaan liikaa noita video reviews... olihan sielä lievää spoileria, mutta ei mitään sellaista mitä ei itse olisi osannut ennestään jo odottaa :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

ketkä on tilannut Discshopista? tuleeko mitään viestiä sieltä sähköpostiin, että on lähetetty? ei ole mitää vielä kuulunu paitsi se tilausvahvistus.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

ketkä on tilannut Discshopista? tuleeko mitään viestiä sieltä sähköpostiin, että on lähetetty? ei ole mitää vielä kuulunu paitsi se tilausvahvistus.

Olen tilannut. Näkyy painamalla tilausten tilat ja toimitetut.
 
Ylös Bottom