Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...uncharted-2-among-thieves-ps3.html#post969512 Good enough? Voin kyllä lisätä enemmänkin tietoa aloitusviestiin, mikäli ei kelpaa.
Mitä enemmän tietoa, sitä parempi. Tuota NeoGAFin viestiä on hyvä käyttää referenssinä. Kannattaa miettiä, mitä kaikkia triviaaleja asioita ihmiset erehtyvät kysymään. (Esim. "Mitä moninpelimuotoja tässä on?") Sen on tavallaan tarkoitus toimia myös FAQina, jonka myötä enimmät "tyhmät" kysymykset saa eliminoitua itse ketjusta jo etukäteen.

Kiitos joka tapauksessa. Ihan hyvä alku tuo jo on.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vieläkö tota gamestopin tarjousta 2peliä ja 1e voi käyttää tänään tähän UC2:een? Ja osaako joku sanoo et mitkä pelit ei jumbon gs:ssässä kävis sit vaihos jos voi vielä käyttää tota hyödyks.

Kiitos:D

Muista sitten kysyä että kai tulet saamaan sen pelin silloin julkkaripäivänä! Joskus on ilmeisesti käynyt niin, että viime hetken ennakkovaraajille ei ole riittänytkään pelejä vaan on pitänyt odottaa seuraavaa pelilähetystä, pelithän jaetaan varausjärjestyksessä ja jos varastossa ei ole tarpeeksi pelejä niin viimeiseksi varanneet jäävät rannalle ruikuttamaan...
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mitä enemmän tietoa, sitä parempi. Tuota NeoGAFin viestiä on hyvä käyttää referenssinä. Kannattaa miettiä, mitä kaikkia triviaaleja asioita ihmiset erehtyvät kysymään. (Esim. "Mitä moninpelimuotoja tässä on?") Sen on tavallaan tarkoitus toimia myös FAQina, jonka myötä enimmät "tyhmät" kysymykset saa eliminoitua itse ketjusta jo etukäteen.

Kiitos joka tapauksessa. Ihan hyvä alku tuo jo on.
Ei tuommoista NeoGAFin ketjua voi edes lukea kun on onnistuneesti vältellyt kaikkia spoilereita ties kuinka kauan. Siinä näytti olevan aivan liikaa tietoa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vielä sen verran updatea, että olin yhteydessä Oulun Pelimieheen. Pelit ovat kuulemma lähteneet tänään postiin, joten huomenna pitäisi olla muutama onnellinen Among Thievesin omistaja lisää.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

No nyt tuli soitto GS:tä että huomenna voi tulla hakemaan, mahtavaa!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vielä sen verran updatea, että olin yhteydessä Oulun Pelimieheen. Pelit ovat kuulemma lähteneet tänään postiin, joten huomenna pitäisi olla muutama onnellinen Among Thievesin omistaja lisää.

Loistavaa. Nyt voikin sitten lopettaa sähköpostin tarkastamisen 10 minuutin välein :D Toivottavasti sitä nyt on riittänyt kaikille ennakkovaraajille tästä ekasta erästä.

Ja meneepähän 400 trophyn raja rikki laatupelin parissa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Täytyy itsekin osallistua kerrankin tälläiseen ostohehkutus- ketjuun.

Tänään sain pelin omiin kätösiini. Tilasin pelin discshopista perjantaina. Odottelin tätä vasta huomiseksi, joten töistä kotiin päästyäni yllätys oli enemmän kuin mieleinen:). Vielä ei ole kerennyt testailemaan, mutta eiköhän tuota tule tässä illan mittaan testailtua.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mulle ei oo rimpauteltu ja varasin heinäkuussa, gj. Meinasin silti käydä ohimennen huomenna kysäisemässä kun samalle suunnalle muutenkin menen.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mulle ei oo rimpauteltu ja varasin heinäkuussa, gj. Meinasin silti käydä ohimennen huomenna kysäisemässä kun samalle suunnalle muutenkin menen.
Eiköhän se sinunkin pelisi sieltä löydy. Eivät ole mulle kolmeen edelliseen kertaan soittaneet pelien saapumisesta, vaikka tiskillä sanoivat noudettaessa, että kyllä he kaikille soittivat... Tänään tosin soittivat Uncharted 2:sta.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Hassusti tuolta Discshopista tulee päivää aikaisemmin nuo tuotteet. Itse tilasin tuolta Gladiaattorin Blu-ray version ja sain sen jo tänään, vaikka julkaisun piti olla huomenna. Olisi pitänyt ennakkotilata tuolta discshopista 'doh! Noh, onneks sentään saan pelin kätösiini :cool:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Varsinaista peliä varten tulee olemaan oma erillinen ketjunsa.

(Vinkki: olen kiitollinen, jos joku ahkera viitsii ketjun aloittaa ja pohjustaa sen samaan tapaan kuin esim. tässä tapauksessa.)

Tämä ketju voidaan "pyhittää" sitten turhanpäiväiselle "nyyh, en saanut peliä" "uuh, sain pelin ja kermasin pöksyni" -hehkutukselle.

Yyh, innostuin jo, että alan photoshoppailemaan oikeen kunnon threadin tälle vuoden pelitapaukselle, mut joku ehtikin jo ensin. D;

Mut joo, jos täällä kerta hehkutetaan näillä ostofiiliksillä, niin jatketaanpa sitten näin... Tänään tuli iloinen puhelu Pelimiehestä ja Limited Edition on noudettavissa huomenna. Sähköpostissa jo varmistettiin myös, että pelejä pitäisi riittää kaikille varanneille.

Jees. En oo varmaan ikinä odottanut minkään pelin tarinaa näin paljoa. =D Heh, sopivasti alkaa myös syysloma nyt perjantaina...
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Kävisinkö aamulla gamestopista perusversion vai oottasko että saavat illalla lisää sitä special-versiota. Onko siinä special-editionissa muuta erikoista ku ne metallikuoret?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Oma kappale odottaisi läheisessä cittarissa tiskin alla, että aamulla yhdeksän aikaan kävisin noutamassa. Suolainen 69,90 € hinta, mutta kyllähän sitä tästä sen sietää maksaa, kun laatutekele kuitenkin tiedossa.
Kyllä käy kalliiksi tämä PS3:n omistaminen tänä vuonna, kun huippupelejä tulee useita kuukaudessa. Josko sitä ei loppuvuonna tämän lisäksi tarvitsisi ostaa enää kuin Assasins Creed 2 ja Modern Warfare 2 :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Kävisinkö aamulla gamestopista perusversion vai oottasko että saavat illalla lisää sitä special-versiota. Onko siinä special-editionissa muuta erikoista ku ne metallikuoret?

Kyseessä tämä Limited Edition -versio?

  • Metallipakkaus
  • Koodi jolla pelihahmolle saa kultaiset aseet PSN:stä (monipeli)
  • 2 x Monipeli skinejä (hahmoja) Multiplayer skins
  • Uncharted 2 XMB teema
  • Postikortteja
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Hurja, tuli VPDstä perusversionkin mukana "rahanmonistaja" koodi sähköpostiin, eli kyseessä jokin pre-order bonus joka ilmeisesti tuplaa rahan (nettipelin experiencen) saannin joksikin aikaa. Kiva yllätys, laitoin perusversion sen takia kun pelkäsin että noita limited editioneita ei riittäisi ja jäisin ilman peliä, eilen myöhään kun vasta laitoin tilauksen :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Hassusti tuolta Discshopista tulee päivää aikaisemmin nuo tuotteet. Itse tilasin tuolta Gladiaattorin Blu-ray version ja sain sen jo tänään, vaikka julkaisun piti olla huomenna. Olisi pitänyt ennakkotilata tuolta discshopista 'doh! Noh, onneks sentään saan pelin kätösiini :cool:

Ei aina kyllä tule, lähettivät mulle 2. postissa perjantaina ja huomenna vasta tulee :P
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Kyseessä tämä Limited Edition -versio?

  • Metallipakkaus
  • Koodi jolla pelihahmolle saa kultaiset aseet PSN:stä (monipeli)
  • 2 x Monipeli skinejä (hahmoja) Multiplayer skins
  • Uncharted 2 XMB teema
  • Postikortteja

Juu, tuo Limited edition se on.
 
Ylös Bottom