Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vieläkö tota gamestopin tarjousta 2peliä ja 1e voi käyttää tänään tähän UC2:een? Ja osaako joku sanoo et mitkä pelit ei jumbon gs:ssässä kävis sit vaihos jos voi vielä käyttää tota hyödyks.
Kiitos![]()
Mihinkäs tämä luulosi perustuu? Onko sieltä sanottu jotain, koska tavaraa tulee tms.?Ite oon varannu Gamestopista ja luulempa että sieltä tämän voi hakea vasta torstaina.
Varsinaista peliä varten tulee olemaan oma erillinen ketjunsa.kertokaas sitte joku minkälaisii fiilareita on pelistä...et tohtiiko sitä itekki käydä hakemassa toi peli)
Varsinaista peliä varten tulee olemaan oma erillinen ketjunsa.
(Vinkki: olen kiitollinen, jos joku ahkera viitsii ketjun aloittaa ja pohjustaa sen samaan tapaan kuin esim. tässä tapauksessa.)
Tämä ketju voidaan "pyhittää" sitten turhanpäiväiselle "nyyh, en saanut peliä" "uuh, sain pelin ja kermasin pöksyni" -hehkutukselle.
Siinähän on valmiiksi matskua, ei puutu muuta kuin omatoiminen muotoilu ja käännös.
Mihinkäs tämä luulosi perustuu? Onko sieltä sanottu jotain, koska tavaraa tulee tms.?
http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...uncharted-2-among-thieves-ps3.html#post969512 Good enough? Voin kyllä lisätä enemmänkin tietoa aloitusviestiin, mikäli ei kelpaa.Varsinaista peliä varten tulee olemaan oma erillinen ketjunsa.
(Vinkki: olen kiitollinen, jos joku ahkera viitsii ketjun aloittaa ja pohjustaa sen samaan tapaan kuin esim. tässä tapauksessa.)
Tämä ketju voidaan "pyhittää" sitten turhanpäiväiselle "nyyh, en saanut peliä" "uuh, sain pelin ja kermasin pöksyni" -hehkutukselle.
Mitä enemmän tietoa, sitä parempi. Tuota NeoGAFin viestiä on hyvä käyttää referenssinä. Kannattaa miettiä, mitä kaikkia triviaaleja asioita ihmiset erehtyvät kysymään. (Esim. "Mitä moninpelimuotoja tässä on?") Sen on tavallaan tarkoitus toimia myös FAQina, jonka myötä enimmät "tyhmät" kysymykset saa eliminoitua itse ketjusta jo etukäteen.http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...uncharted-2-among-thieves-ps3.html#post969512 Good enough? Voin kyllä lisätä enemmänkin tietoa aloitusviestiin, mikäli ei kelpaa.
Vieläkö tota gamestopin tarjousta 2peliä ja 1e voi käyttää tänään tähän UC2:een? Ja osaako joku sanoo et mitkä pelit ei jumbon gs:ssässä kävis sit vaihos jos voi vielä käyttää tota hyödyks.
Kiitos![]()
Ei tuommoista NeoGAFin ketjua voi edes lukea kun on onnistuneesti vältellyt kaikkia spoilereita ties kuinka kauan. Siinä näytti olevan aivan liikaa tietoa.Mitä enemmän tietoa, sitä parempi. Tuota NeoGAFin viestiä on hyvä käyttää referenssinä. Kannattaa miettiä, mitä kaikkia triviaaleja asioita ihmiset erehtyvät kysymään. (Esim. "Mitä moninpelimuotoja tässä on?") Sen on tavallaan tarkoitus toimia myös FAQina, jonka myötä enimmät "tyhmät" kysymykset saa eliminoitua itse ketjusta jo etukäteen.
Kiitos joka tapauksessa. Ihan hyvä alku tuo jo on.
Vielä sen verran updatea, että olin yhteydessä Oulun Pelimieheen. Pelit ovat kuulemma lähteneet tänään postiin, joten huomenna pitäisi olla muutama onnellinen Among Thievesin omistaja lisää.
No nyt tuli soitto GS:tä että huomenna voi tulla hakemaan, mahtavaa!