Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Hihii VPD:ltä on tullut viestiä on lähetetty peli ja toinen jossa on tuo "uncharted valuuttaakoodi". Aah! en malta odottaaa sinua oma limited editioni :)

Juu sama täällä :p Kauankohan tuo valuuttakoodi on voimassa? Eli siis kauanko sitä rahaa saa nopeammin? :confused:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Blahdvd:stä lähti tänään postiin. Toivonkipinä olisi, että perjantaina pääsisi jo pelaamaan. Ei minua haittane vaikka en huomiseksi peliä saakkaan, kun on sen verran kaikkea muuta hommaa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Eilen soiteltiin Jumbon GameStopista, että huomenna voi noutaa. Noh! Eipä paljon lohduta, kun kone johon se lätty pitäisi laittaa on huollossa/vaihdossa/hylkäyksessä (eilen lähti maahantuojalle). Saas nährä kauan kestää...:o Onneksi wanha kunnon Disciples 2 lohduttaa minua hädän hetkellä.:p Drake´s Fortunen pelasin vasta viime viikolla läpi ja erittäin timanttinen! Nathan on pelimies.:D 95%:n kohdalla tarinassa, BD-asema köhi ja kupsahti. Onneks juutupe auttoi. Enemmän kuin innolla odotetaan!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mikäli ei ole vielä päättänyt minkä version pelistä aikoo hankkia, niin nyt on oiva tilaisuus hankkiutua Fortune Hunter-edition omistajaksi, jonka on voinut saada omakseen vain kilpailuissa voittamalla. Ebayssä tämä harvinaisuus on kuitenkin myytävänä, ja dollarin halvan kurssi takia melko kokonaisedulliseen hintaan.

Hinta tällä hetkellä: $3050

Uncharted 2 : Among Thieves Fortune Hunter Edition - eBay (item 230387764484 end time Oct-22-09 18:24:28 PDT)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Sori ei riitä. Mää käyn hakee jyväskylän gamestopista viimesen :)

Gamestop aukee klo10 ja mä oon jyskylässä klo 1015 eli kerkeen ihan hyvin siihen alkukahinoihin. Siellä kun ei oo koskaan ketään siihen aikaan aamusta:D Btw törmäillään siellä.:pEhkä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mikäli ei ole vielä päättänyt minkä version pelistä aikoo hankkia, niin nyt on oiva tilaisuus hankkiutua Fortune Hunter-edition omistajaksi, jonka on voinut saada omakseen vain kilpailuissa voittamalla. Ebayssä tämä harvinaisuus on kuitenkin myytävänä, ja dollarin halvan kurssi takia melko kokonaisedulliseen hintaan.

Hinta tällä hetkellä: $3050

Uncharted 2 : Among Thieves Fortune Hunter Edition - eBay (item 230387764484 end time Oct-22-09 18:24:28 PDT)

Ekaks sori tupla. Toi kisa on jenkeille kuten oli sekin kisa joka pidettiin tossa viime vkl.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ekaks sori tupla. Toi kisa on jenkeille kuten oli sekin kisa joka pidettiin tossa viime vkl.

Kannatta lukea niitä viestejä ;) Tuo ei ole tosiaan mikään kilpailu, vaan huutokauppa, josta tuon voi ostaa kuka tahansa korkeimman tarjouksen tehnyt. Joku kilpailussa tuon voittanut haluaa tehdä sillä rahaa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Täälä kanssa aikamoiset kutinat huomiselle päällä, viimeks tainnu odottaa jotain peliä näin MGS:4 aikoihin :p Saas nähdä kuinka paljon huomenna on myymälän ovella sakkia kun ovet avautuu 11 maissa, itsellä tulee uhrattua lounas tauko tähän nouto reissuun :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Gamestop aukee klo10 ja mä oon jyskylässä klo 1015 eli kerkeen ihan hyvin siihen alkukahinoihin. Siellä kun ei oo koskaan ketään siihen aikaan aamusta:D Btw törmäillään siellä.:pEhkä.

Jep ehkä :D Ite laitoin herätyskellon soimaan klo 9 et määki oon siel joskus 10 maissa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Niin sellaista ihmettelen vaan, kun tänään pelin sain (tai siis eilen, nythän on jo keskiviikon puolta), niin tuo Collector's Editionin kampanjakoodi ei toimi (server timed out!). Voi olla toki niinkin, että noita kultaisia aseita ja multiplayer skinejä ei voi vielä ladata, koska peli ei ole virallisesti "ulkona":confused: No, toivottavasti näin on, muuten jää kulta-aseet saamatta:mad:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Niin sellaista ihmettelen vaan, kun tänään pelin sain (tai siis eilen, nythän on jo keskiviikon puolta), niin tuo Collector's Editionin kampanjakoodi ei toimi (server timed out!). Voi olla toki niinkin, että noita kultaisia aseita ja multiplayer skinejä ei voi vielä ladata, koska peli ei ole virallisesti "ulkona":confused: No, toivottavasti näin on, muuten jää kulta-aseet saamatta:mad:

kyllä ne sieltä huomenna (tänään) saa ladattua. Jos ei saisi niin miksi moisia oisi edes annettu? Hieman kärsivällisyyttä kehiin niin hyvä tulee..;)

ei kyllähän tässä itseäkin jo hieman kuumottaa.:D 7-9 tunnin päästä se peli olisi käsissä. (aukeaako GameStoop muuten kymmeneltä vai yhdeksältä?) -en nimittäin viitsisi tuntia "liian" aikaisin mennä ovelle, jos aukeaa vasta kymmeneltä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Nyt on vahvistettu, että jos kovolta löytyy alkuperäisen unchartedin läpipelattu tallennus. Niin uncharted 2:n moninpeliin saa 100,000$ rahaa :)

Lähde: PlayStation LifeStyle Uncharted: Drakes Fortune To Unlock Uncharted 2 Bonuses

Aijaa, kiva lukea tälläistä kun itse joskus aikoinaan vetänyt moneen kertaan läpi mutta 3 ps3 jo menossa enkä ole mitään saveja keräillyt :(

Ollut todella kova odotus peliä kohtaan ja tänään se palkitaan, menisin muuten heti 9 jumbon gamestoppiin kytikselle mutta lainannu systerille autoa näköjään juuri vääränä päivänä :D No ehkä illalla sitten
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Nyt on vahvistettu, että jos kovolta löytyy alkuperäisen unchartedin läpipelattu tallennus. Niin uncharted 2:n moninpeliin saa 100,000$ rahaa :)

Lähde: PlayStation LifeStyle Uncharted: Drakes Fortune To Unlock Uncharted 2 Bonuses

Ei ***** oikeesti! Kolme kertaa vedetty läpi, poistin kuukaus sitten kaikki, että tulee varmasti trophyt, kun niitä ei vielä ollut tullut. Toi 100k on kuitenki aika iso raha. Pitäskö tänään vetää Uncarted 1 loppuun... luultavasti :)

E: Ilmeisesti vaikeustasolla ei väliä?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ei ***** oikeesti! Kolme kertaa vedetty läpi, poistin kuukaus sitten kaikki, että tulee varmasti trophyt, kun niitä ei vielä ollut tullut. Toi 100k on kuitenki aika iso raha. Pitäskö tänään vetää Uncarted 1 loppuun... luultavasti :)

E: Ilmeisesti vaikeustasolla ei väliä?


Hah, itsehän aloitin eilen ekan Unchartedin. Iski toissapäivänä sellainen olo, että lienee hyvä pelata ensimmäinenkin läpi ennen toisen aloittamista. Kiva lisätieto, tuo.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ei ***** oikeesti! Kolme kertaa vedetty läpi, poistin kuukaus sitten kaikki, että tulee varmasti trophyt, kun niitä ei vielä ollut tullut. Toi 100k on kuitenki aika iso raha. Pitäskö tänään vetää Uncarted 1 loppuun... luultavasti :)

E: Ilmeisesti vaikeustasolla ei väliä?

Mä ainakin kuulin eräästä podcastistä että jos on alkuperainen tallennus Unchartedista ,niin saa 20,000 ,mutta jos on vetänyt platiniumin saa 100 ,000 multiplayeriin ,niin ja tämän sanoi yksi Unchartedin päätekijöistä itse.

Edit.jokuhan sen tossa sanokin pari viestiä sitten.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mä ainakin kuulin eräästä podcastistä että jos on alkuperainen tallennus Unchartedista ,niin saa 20,000 ,mutta jos on vetänyt platiniumin saa 100 ,000 multiplayeriin ,niin ja tämän sanoi yksi Unchartedin päätekijöistä itse.

Edit.jokuhan sen tossa sanokin pari viestiä sitten.

Luin noita kommentteja tuolta niin joku oli saanut vaikkei ollut edes vanhaa savea jäljellä(eli ilmeisesti oli se platina ollut trophyissä sitten?) ja joku ei ollut saanut vaikka oli save ja platina niin mitään. Eli en jaksa kyllä painaa tuon takia, kun ei se varmakaan ole ja ei tuo nyt varmaa multiplayer elämystä kaada jos et ilmasta 100k saa :o
 
Ylös Bottom