Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

no eipä tullut tänäänkään Discshopista sitten. Sinäänsä outoa kun olivat lähettäneet pelin jo perjantaina tulemaan.

Voi helvetti jos ei tule mullekkaan tänään... sitten pakko ostaa se kaupasta ja palauttaa Discshopin!

Joo, joo, kiitos tarkennuksesta. Olen tosiaankin aika pihalla itse pelistä, koska olen vältellyt betaa, spoilereita jne. No postin pitäisi tulla parin tunnin sisällä ja sitten se on menoa.

Tässä et tehnyt kovin viisaasti :D

Pelimiehestä tilattu limited edition kolahtu just postiluukusta, jos illalla ehtisi kunnolla alottamaan :cool:

E: muovit avattuani huomasin että peltikuoret oli vääntyny ja muovikuoret halki..lähti mailia Pelimieheen että mitäs tehdään :<

Pelimiehestä tilattu limited edition kolahtu just postiluukusta, jos illalla ehtisi kunnolla alottamaan :cool:
Eiköhän Pelimiehen peli pitäisi sitten samalla Helsinkiinkin tulla... Missä se posti on:o

Komeat räjäytyskuvat pelistä, kiitos niistä peksii.

Jännä että tuossa oli tuo peli levy laitettuna tuollaiseen "taskuun" Omassa Killzone 2. limited editionissa en muista tuota käytäntöä olleen. Komia paketttihan tuo on, itsellä tavalliseen tapaan huonoa tuuria ja kotelon sisällä toinen paprujen pidikkeistä sökönä. Noh, ei mahda mitään, kunhan se levy on virheetön :)

Oliko peli levy tollasessa kuoressa vai ihan kiinteässä pidikkeessä? Vai mikä levy tuossa kuoressa on? :)

Jees tännekkin kolahti juuri kyseinen collectors box pelimiehestä. Mulla levy on ainakin normaalisti pidikkeessään.

Iso peukku pelimiehen suuntaan ja toivottavasti vaihtotarjouksia tulee lisää.

Pitäsköhän masokistisuus päissä pelata ensin pari tuntia killzone kakkosta :D No ei nyt kuitenkaan -> pelaamaan

Siis se on aluksi tuossa kuoressa, mutta sen saa laitettua ihan normaalisti sinne kotelon pidikkeeseen.

Eilen tuli yöllä viesti tai oikeestaan tätä päiväähän se jo oli klo. 0.48 thehutista että peli on lähetetty. Tiukille vetää tulooks pe. sillä amazonista tuli mulle ku tilasin niin 2 päiväs.

Eilen tuli yöllä viesti tai oikeestaan tätä päiväähän se jo oli klo. 0.48 thehutista että peli on lähetetty. Tiukille vetää tulooks pe. sillä amazonista tuli mulle ku tilasin niin 2 päiväs.

Tilasin viime viikolla Hutista Flashpointin, ilmoitus postituksesta tuli tiistaina ja peli kopsahti postiluukusta vasta tämän viikon maanantaina. Toivottavasti ei nyt kestä siellä kuitenkaan näin pitkään.

Tilasin viime viikolla Hutista Flashpointin, ilmoitus postituksesta tuli tiistaina ja peli kopsahti postiluukusta vasta tämän viikon maanantaina. Toivottavasti ei nyt kestä siellä kuitenkaan näin pitkään.

Joo näin on... Hutista kestää aina vähintään toi kuusi päivää... joskus kestäny kymmenenkin päivää, näin kävi RE5:sen kohdalla.

Kohta pitäs mennä hakemaan oma kappale, mutta ei pääse pelaileen vielä. Ja Ensimmäinen osakin on vasta tulossa ensiviikoksi. Mutta mikäpä kiire näitten pelaamisessa nyt on :rolleyes:

tuli haettua oma kappale jumbon Gamestopista 10.27 ja olihan siellä muutama muukin samaan aikaan peliä noutamassa.(kuka tunnustaa hakeneensa?) :p
nyt vasta himaan asti päässyt, mutta nyt alkaa pelaaminen ja kovaa. Oli muuten noita Collector`s editoita reippaasti tuohon aikaan jäljelä kun kävin, joten olisi sitä myöhemminkin voinut mennä, mutta parempi näin..:D

Kävin juuri kyselemässä peliä Kuopion Prismassa ja Gigantissa. Kummassakaan peliä ei ollut hyllyssä eikä edes varastostossa. Prismassa sanoivat julkaisun olevan 16.pv. Pakko mainita, että Gigantissa oli hyllyssä eka Uncharted hintaan 69,90!! Siinä puljussa ollaan taas ajan tasalla hintojen ja julkaisujen suhteen. Surkeaa! Milloin saadaan Kuopioon kunnon pelikauppa?

E: muovit avattuani huomasin että peltikuoret oli vääntyny ja muovikuoret halki..lähti mailia Pelimieheen että mitäs tehdään :<

Mitä sä sinne mailii laitat? Paitsi jos paketointi ei ollut riittävän kestävä kuten kuplamuovi kuoressa. Syypää yleensä on Itella kun tuote on risana.

Pelimiehen paketointi oli yhtä kuin kirjekuori, joten kyllä ne tuosta damagesta voi ottaa syytä ihan itseensä.

Sitten itse asiaan, peli tippui juuri postiluukusta ja on kyllä tyylikkään näköinen paketti. Nyt iskemään se koneeseen ja toivotaan että paketti on vieläkin tyylikäs.

Pikkuspoileri liittyen bonusmatskuun.
Tuo XMB on suhteellisen ruma

Konsolinetistä tuli tänään peli ja moninpeliä ehdin jo kokeilemaan, yksinpeliä sitten illalla. Aloin vain ihmettelemään kun en itse saanut mitään 100k boonuksia moninpeliin vaikka olen vetänyt ykkösosan viisi kertaa läpi ja platinakin löytyy. No keräähän nuo rahat itsekkin, ihmettelin vaan. Ja siis save tiedot löytyy kovolta edelleenkin.

On se tämä hype jännä juttu. Olen ensimmäisen Unchartedin loppupuolella menossa, enkä ole kyllä rehellisesti sanottuna kovin paljon välittänyt koko pelistä. Mutta silti on kauhia kiire saada peli päätökseen, jotta pääsee kakkosen kimppuun. "Kun se Uncharted 2 nyt on vain nyt tällä hetkellä se juttu, joka pitää kokea" :D Amiga-ajoista asti olen ollut jonkinlainen graffafriikki ja senkin puolesta tämä täytyy tietty jo kokea. Ja jospa nuo vaihtelevat maisemat toisivat vähän eloa tuohon itse tekemiseenkin.

Kävin juuri kyselemässä peliä Kuopion Prismassa ja Gigantissa. Kummassakaan peliä ei ollut hyllyssä eikä edes varastostossa. Prismassa sanoivat julkaisun olevan 16.pv. Pakko mainita, että Gigantissa oli hyllyssä eka Uncharted hintaan 69,90!! Siinä puljussa ollaan taas ajan tasalla hintojen ja julkaisujen suhteen. Surkeaa! Milloin saadaan Kuopioon kunnon pelikauppa?
Sama juttu täällä. En ole mistään käynyt vielä etsimässä, mutta Gigantissa nettisivujen mukaan ei ole täälläkään päin varastossa, ja tuskin on Prismassa tai Citymarketissakaan, ja jos on, niin varmasti on se suolainen 69,90€ hinta. :S

@beddis: Itse en Unchartedin ensimmäisestä osasta välittänyt paljon yhtään (demon perusteella), mutta Uncharted 2:n demo koukutti heti.

Ylös Bottom