Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanddu94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Luin noita kommentteja tuolta niin joku oli saanut vaikkei ollut edes vanhaa savea jäljellä(eli ilmeisesti oli se platina ollut trophyissä sitten?) ja joku ei ollut saanut vaikka oli save ja platina niin mitään. Eli en jaksa kyllä painaa tuon takia, kun ei se varmakaan ole ja ei tuo nyt varmaa multiplayer elämystä kaada jos et ilmasta 100k saa :o
Mitäs tolla rahalla edes saa? Isomman virtuaalilkikke..?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mitäs tolla rahalla edes saa? Isomman virtuaalilkikke..?

Ei. Vaan Multiplayerissa on kauppa josta voi ostaa ns. perkkejä(kuten vaikka codeissa on) tai ase parannuksia yhteistyöpeliin. En tiedä voiko tuon 100k käyttää mihin haluaa, aseparannukset olivat kyllä aika kalliita, mutta noita perkkejä sillä kyllä saa aika monta aukaistua. Tietysti pitää eka nousta levelit, jotta ne tulevat kauppaan, että voit ostaa ne. Mutta eihän toi näin nyt kun miettii niin paljoa auta, koska rahaa tulee samalla, kun nouset leveleitä niin perkit saat kyllä aukaistua. Lähinnä noihin aseparannuksiin ton vois käyttää, niitä saat tolla rahalla varmaan kolme-neljä, jos summat siis samoja, kuin multiplayer-betassa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Ei. Vaan Multiplayerissa on kauppa josta voi ostaa ns. perkkejä(kuten vaikka codeissa on) tai ase parannuksia yhteistyöpeliin. En tiedä voiko tuon 100k käyttää mihin haluaa, aseparannukset olivat kyllä aika kalliita, mutta noita perkkejä sillä kyllä saa aika monta aukaistua. Tietysti pitää eka nousta levelit, jotta ne tulevat kauppaan, että voit ostaa ne. Mutta eihän toi näin nyt kun miettii niin paljoa auta, koska rahaa tulee samalla, kun nouset leveleitä niin perkit saat kyllä aukaistua. Lähinnä noihin aseparannuksiin ton vois käyttää, niitä saat tolla rahalla varmaan kolme-neljä, jos summat siis samoja, kuin multiplayer-betassa.
Joo, joo, kiitos tarkennuksesta. Olen tosiaankin aika pihalla itse pelistä, koska olen vältellyt betaa, spoilereita jne. No postin pitäisi tulla parin tunnin sisällä ja sitten se on menoa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Mä ainakin kuulin eräästä podcastistä että jos on alkuperainen tallennus Unchartedista ,niin saa 20,000 ,mutta jos on vetänyt platiniumin saa 100 ,000 multiplayeriin ,niin ja tämän sanoi yksi Unchartedin päätekijöistä itse.

Edit.jokuhan sen tossa sanokin pari viestiä sitten.

Onneks löytyy platina :)

E: Koht lähen hakemaa.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Nyt polttelee UC2:LE repussa. Tulee piiiitkä työpäivä. :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Aijai, lähdenkin tästä GameStoppiin noutamaan omaani ja toivottavasti Limited Editionia :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Tässä vaan odotellaan postia helkkari :D


Samoin tein minä tuossa tunti sitten, mutta jouduin jälleen kerran pettymään. Toivottavasti tulee edes tällä viikolla. Virheen tein kun tilasin tästä yrityksestä parempien ennakkotilaus-herkkujen takia. Jokainen kerta tilaus viipyy ilmoitetun maksimi-ajan ja joskus senkin yli:(

Sinällään mielenkiintoista että toinen samaa kaliiperia oleva yritys on toimittanut aina ennakkotilaustuotteet ajallaan, jopa päiviä ennen ilmoitettua julkaisupäivää.

Kärsimätön kun olen niin järkevintä olisi tietysti aina käydä kaupasta ostamassa niin ei tarvitsisi pettyä toimitusten kanssa.

Jos ei huomenna tule postin mukana niin käyn kaupasta ostamassa ja laitan postin mukana palautuksena sen mikä sitten joskus sieltä tulee.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

no eipä tullut tänäänkään Discshopista sitten. Sinäänsä outoa kun olivat lähettäneet pelin jo perjantaina tulemaan.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Voi helvetti jos ei tule mullekkaan tänään... sitten pakko ostaa se kaupasta ja palauttaa Discshopin!
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Joo, joo, kiitos tarkennuksesta. Olen tosiaankin aika pihalla itse pelistä, koska olen vältellyt betaa, spoilereita jne. No postin pitäisi tulla parin tunnin sisällä ja sitten se on menoa.

Tässä et tehnyt kovin viisaasti :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Pelimiehestä tilattu limited edition kolahtu just postiluukusta, jos illalla ehtisi kunnolla alottamaan :cool:

E: muovit avattuani huomasin että peltikuoret oli vääntyny ja muovikuoret halki..lähti mailia Pelimieheen että mitäs tehdään :<
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Pelimiehestä tilattu limited edition kolahtu just postiluukusta, jos illalla ehtisi kunnolla alottamaan :cool:
Eiköhän Pelimiehen peli pitäisi sitten samalla Helsinkiinkin tulla... Missä se posti on:o

Komeat räjäytyskuvat pelistä, kiitos niistä peksii.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Jännä että tuossa oli tuo peli levy laitettuna tuollaiseen "taskuun" Omassa Killzone 2. limited editionissa en muista tuota käytäntöä olleen. Komia paketttihan tuo on, itsellä tavalliseen tapaan huonoa tuuria ja kotelon sisällä toinen paprujen pidikkeistä sökönä. Noh, ei mahda mitään, kunhan se levy on virheetön :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Oliko peli levy tollasessa kuoressa vai ihan kiinteässä pidikkeessä? Vai mikä levy tuossa kuoressa on? :)

Jees tännekkin kolahti juuri kyseinen collectors box pelimiehestä. Mulla levy on ainakin normaalisti pidikkeessään.

Iso peukku pelimiehen suuntaan ja toivottavasti vaihtotarjouksia tulee lisää.

Pitäsköhän masokistisuus päissä pelata ensin pari tuntia killzone kakkosta :D No ei nyt kuitenkaan -> pelaamaan
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Siis se on aluksi tuossa kuoressa, mutta sen saa laitettua ihan normaalisti sinne kotelon pidikkeeseen.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Eilen tuli yöllä viesti tai oikeestaan tätä päiväähän se jo oli klo. 0.48 thehutista että peli on lähetetty. Tiukille vetää tulooks pe. sillä amazonista tuli mulle ku tilasin niin 2 päiväs.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Eilen tuli yöllä viesti tai oikeestaan tätä päiväähän se jo oli klo. 0.48 thehutista että peli on lähetetty. Tiukille vetää tulooks pe. sillä amazonista tuli mulle ku tilasin niin 2 päiväs.

Tilasin viime viikolla Hutista Flashpointin, ilmoitus postituksesta tuli tiistaina ja peli kopsahti postiluukusta vasta tämän viikon maanantaina. Toivottavasti ei nyt kestä siellä kuitenkaan näin pitkään.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Eilen tuli yöllä viesti tai oikeestaan tätä päiväähän se jo oli klo. 0.48 thehutista että peli on lähetetty. Tiukille vetää tulooks pe. sillä amazonista tuli mulle ku tilasin niin 2 päiväs.

Tilasin viime viikolla Hutista Flashpointin, ilmoitus postituksesta tuli tiistaina ja peli kopsahti postiluukusta vasta tämän viikon maanantaina. Toivottavasti ei nyt kestä siellä kuitenkaan näin pitkään.

Joo näin on... Hutista kestää aina vähintään toi kuusi päivää... joskus kestäny kymmenenkin päivää, näin kävi RE5:sen kohdalla.
 
Ylös Bottom