Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo, joo, kiitos tarkennuksesta. Olen tosiaankin aika pihalla itse pelistä, koska olen vältellyt betaa, spoilereita jne. No postin pitäisi tulla parin tunnin sisällä ja sitten se on menoa.
Eiköhän Pelimiehen peli pitäisi sitten samalla Helsinkiinkin tulla... Missä se posti onPelimiehestä tilattu limited edition kolahtu just postiluukusta, jos illalla ehtisi kunnolla alottamaan![]()
Oliko peli levy tollasessa kuoressa vai ihan kiinteässä pidikkeessä? Vai mikä levy tuossa kuoressa on?![]()
Eilen tuli yöllä viesti tai oikeestaan tätä päiväähän se jo oli klo. 0.48 thehutista että peli on lähetetty. Tiukille vetää tulooks pe. sillä amazonista tuli mulle ku tilasin niin 2 päiväs.
Eilen tuli yöllä viesti tai oikeestaan tätä päiväähän se jo oli klo. 0.48 thehutista että peli on lähetetty. Tiukille vetää tulooks pe. sillä amazonista tuli mulle ku tilasin niin 2 päiväs.
Tilasin viime viikolla Hutista Flashpointin, ilmoitus postituksesta tuli tiistaina ja peli kopsahti postiluukusta vasta tämän viikon maanantaina. Toivottavasti ei nyt kestä siellä kuitenkaan näin pitkään.
Pelimiehestä tilattu limited edition kolahtu just postiluukusta, jos illalla ehtisi kunnolla alottamaan
E: muovit avattuani huomasin että peltikuoret oli vääntyny ja muovikuoret halki..lähti mailia Pelimieheen että mitäs tehdään :<
Sama juttu täällä. En ole mistään käynyt vielä etsimässä, mutta Gigantissa nettisivujen mukaan ei ole täälläkään päin varastossa, ja tuskin on Prismassa tai Citymarketissakaan, ja jos on, niin varmasti on se suolainen 69,90€ hinta. :SKävin juuri kyselemässä peliä Kuopion Prismassa ja Gigantissa. Kummassakaan peliä ei ollut hyllyssä eikä edes varastostossa. Prismassa sanoivat julkaisun olevan 16.pv. Pakko mainita, että Gigantissa oli hyllyssä eka Uncharted hintaan 69,90!! Siinä puljussa ollaan taas ajan tasalla hintojen ja julkaisujen suhteen. Surkeaa! Milloin saadaan Kuopioon kunnon pelikauppa?