Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves [Hype, beta- ja ostohehkutus]

Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

"2-40 online multiplayer"...
Fan-artiahan tuo. Mutta silti: Ei siihen tarvi ruveta tunkemaan nettipeliä.. Ja kuinka 4 pelaajan co-op toimisi?
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

Tuskin oikeassa kannessa käytettäisiin edellisen pelin kuvia
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

No kyllä ainakin Uncharted 2 tulee luulisin oli se sen verran suosittu :confused:
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

http://ps3.ign.com/objects/142/14225971.html

The sequel to Nathan Drake's globe-trotting adventures for history's greatest treasures.

NOTE: This game has not been officially announced, but developer Naughty Dog has confirmed plans to continue the franchise. Check back for official info.

Mitä tuo franchise tarkoittaa?
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=4083
Mahdollisesta Uncharted-jatkosta Wells kertoi seuraavaa:

- Olemme kehittäneet Unchartedin sarjaksi. Sen genre sopii siihen täydellisesti ja se oli yksi syy, mikä siinä alunperin houkuttelikin. Tällä hetkellä mietimme parhaillaan, mikä olisi Naughty Dogin seuraava projekti, mutta vaikka emme kävisikään heti Unchartedin jatko-osan kimpuun, voit olla varma, että teemme sellaisen vielä lähitulevaisuudessa.
Tuo on virallisin tieto tällä hetkellä.
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

hope so että tulee, ensinmäinen osa oli parhaita ton genren pelejä ehkä koskaan, seikkailupelit toimivat täällä.
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

Ite olen kans samaa mieltä että 2 osa on tultava. Vaikka en ite perusta yleensä tän tyylisistä peleistä niin kyllä tuo vaan kolahti.
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

Nyt saatiin ilmeisesti varmistus tällekin pelille. Hyvä homma, sillä ensimmäinen osa oli erittäin hyvä.
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

Hohoo, arvasin että se on atlantis jossa seuraavaksi seikkaillaan.. Toivottavasti sarja ei jatku PELKÄSTÄÄN sillälailla että ollaan kadonneissa paikoissa.. (kadonneet arteetkin toimisivat)
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

Hohoo, arvasin että se on atlantis jossa seuraavaksi seikkaillaan.. Toivottavasti sarja ei jatku PELKÄSTÄÄN sillälailla että ollaan kadonneissa paikoissa.. (kadonneet arteetkin toimisivat)

Siis, eihän se ole vielä varmaa mihin tämä sijoittuu, saatiin vain varmistus tuolle jatko-osalle.
 
Vastaus: Uncharted 2:Atlantis(Hype)

Itse en pelannut Unchartedia kuin kerran läpi. Mutta kokemus oli hieno.
Mielenkiintoista nähdä kuinka hieno jatko-osasta tulee, kun ensimmäinenkin osa oli uskomattoman hyvän näköinen.

Toivottavasti peli on enemmän tasapainossa ammuskelun/seikkailun suhteen.
Vaikka itse räiskiminen olikin hauskaa, niin välillä sitä oli liikaa. Toisaalta itse seikkaileminen oli yksinkertaisuudestaan huolimatta mukavaa puuhaa. Aika meni pelkästään maisemia katsellessa.:)
 
Ylös Bottom