Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxcvbnm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Noniin tulipahan ykkösestä platina taskuun ja nyt on aika aloittaa kakkonen.

Homma ei lähtenyt kovin mallikkaasti liikenteeseen.
Peli sisään ja ehdottaa 1.09 päivitystä.
Kun laitan lataamaan niin tulee odota ja sit plege piippailee ja buuttaa..
sama toituu aina vaan.
Muilla vastaavaa ongelmaa?
Eli se ei lataa sitä päivitystä lainkaan.

edit: neljännellä yrityksellä onnistui...

Molemmista ykkösestä ja kakkosesta olen Platinat kerännyt. Aloitin noin viikko sitten tahkoamaan 2:n Multiplayeria. Olisiko ketään halukkaita pelailemaan Co-opia joku päivä (Normalilla, en ole vielä suorittanut niitä paljoakaan)?

Lisäksi kysyisin noista Skineistä. Omistan Collector's Editionin, jonka mukana tuli jotain Skinejä (en ole varma mitä kun missään ei kerrota tarkalleen), joten kysyisin nyt että mitä Skinejä tuossa CE:ssä tarkalleen ottaen tulee? Luin myös jostain, että jos lataa Heroes Skin Packin, niin ne korvaavat jotain aiempia Skinejä (jossain mainittiin ainakin Winter Elena). Pitääkö tuo paikkaansa?

Yksinpeli oli tasoa "ihan jees", mutta moninpeli onkin kiinnostanut sitten sitäkin enemmän ja kaverinikin on innostunut pelaamaan...

Ite taas tykkäsin tuosta yksinpelistä tosi paljon. Jotenkin nämä molempien Unchartedien yksinpelit on ollut juuri sitä mitä oon janoinnu. Moninpeli taas ei jaksanut niin kauan viihdyttää.

Uncharted 3 :sen YKSINPELIÄ (etenkin) odotellessa! :)

Jep. Yksinpeli ainakin itselleni kolahti todella täysin. Kirkkaasti top-10 parhaimmat pelit listalle meni. Moninpeli oli myös todella hyvä, mutta itse harrastan boxin puolella enemmän moninpelaamista, joten tämä jäi vähän jäihin.

Tässä on oikeasti todella kova MP. Jos pelin omistat mutta et vielä ole kokeillut niin kokeile ihmeessä. Ja Naughty Dog jaksaa kanssa tehdä pelin eteen jotain kun näyttää noita Lab:a olevan aika usein. Itse en ole todella pitkään aikaan pelannut, mutta kai sitä joku kerta voisi vähän kokeilla. (peli nytten lainassa)

Onkos kukaan ladannut tuota Playstation Heroes Skins DLC:tä? Luin jostain että ne korvaisivat vanhoja skinejä, kun sen lataa. Onko tämä totta?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tää multiplayer on kyllä ihan parhautta! Suosittelen hankkimaan ne Siege ja Drake -packit. Peliseura-ketjussa oli aika hiljaista mutta saa lisätä PaulF1N jos peliseuraa haluaa.:)

Jollakin ilmeisesti kauhea hinku saada Golden Gunit, kun antoi PSN-tunnuksensa minulle salasanoineen päivineen. >_> (Omistan itse CE:n tästä ja hän halusi että pistän hänen accollaan Golden Gunit päälle). En kuitenkaan suostunut tähän koska CE on CE ja normiversio on normiversio.

Ajattelin hommata platinan, mutta sitten kun olin alottamassa peliä murskaavalla, niin en pystynyt? Se on lukossa ja pelinkin oon pelannu monta kertaa läpi?

En oo, mut normaalilla oon. Eiks sen pitäis riittää?

E: Ei näköjään... Oli semmonen muistikuva, et se olis ollut joskus auki..

Kauankohan tässä on vielä nuo Multiplayer serverit päällä? Eikös tekijöillä ole jonkin sortin velvoite ilmoittaa 30 päivää tms. aiemmin ennen servereiden sulkemista? Ainakin Mortal Kombatin serverit sulkivat sen kummempia ilmoituksia.

Kauankohan tässä on vielä nuo Multiplayer serverit päällä? Eikös tekijöillä ole jonkin sortin velvoite ilmoittaa 30 päivää tms. aiemmin ennen servereiden sulkemista? Ainakin Mortal Kombatin serverit sulkivat sen kummempia ilmoituksia.

Servereitä ei suljeta jos jokin tietty pelaajakiintiö tulee täytettyä. Ja muistaakseni Sony on tehnyt aina ilmoituksen minkä pelin/pelien nettitukeminen tulee loppumaan. Ainakaan yhtä innokkaita ei Sony ei ole sammuttamaan nettipelejä kuin EA, mutta Jak X online puoli oli melko vähän aikaa PS2 aikaan toiminnassa.

Uncharted 2 on MW2:n ohella varmasti yksi PS3:n suosituimmista nettipeleistä, että sulkemisesta ei oo huolta ainakaan pariin vuoteen...

Olisiko kenelläkään halua tehdä tuota ns boostaamista, mitä mm. PS3Trophies-sivustolla harrastetaan? Eli siis autetaan kavereita noiden yliv*ttumaisten Multiplayer Trophyjen kanssa. Itselläni olisi muutama Trophy saamatta, jotka ovat aivan liian aikaa vievää ja muutenkin harvinaisen ärsyttäviä.

Olisiko kenelläkään halua tehdä tuota ns boostaamista, mitä mm. PS3Trophies-sivustolla harrastetaan? Eli siis autetaan kavereita noiden yliv*ttumaisten Multiplayer Trophyjen kanssa. Itselläni olisi muutama Trophy saamatta, jotka ovat aivan liian aikaa vievää ja muutenkin harvinaisen ärsyttäviä.

*facepalm* Hei, ei ne trophyt tietääkseni ole laitettu sinne niiden helppouden takia (toki niitäkin löytyy) vaan pelaamalla ne pitää saada, oli sitten kuinka ärsyttäviä tahansa tahi vaikeita. Vähän sama juttu kuin pyytäisit jonkun huonomman maaliin jääkiekossa kun nykyinen osaa torjua laukauksesi koko ajan.
Sitä paitsi noi trophy tiedot muuttuu hyödyttömiksi sillä sekunnilla kun niitä aletaan "buustaamaan" tällä tavalla, ei ole ketään kehen verrata oikeita saavutuksiaan jos kaikki niin tekisi.

Meitsi voisi tulla, olisi hyvä jos saataisiin vähän isompi porukka näihin. Mä tarvitsen jeesiä ainakin näissä:

- Sneaky...
- BBQ
- Rapid Fire
- Coopit Hardilla ja Crushingilla
- 100 Trickya

No mut lisäilen sut kaveriks ni katellaan...

Ei näin.

Sitä paitsi noi trophy tiedot muuttuu hyödyttömiksi sillä sekunnilla kun niitä aletaan "buustaamaan" tällä tavalla, ei ole ketään kehen verrata oikeita saavutuksiaan jos kaikki niin tekisi.
Toisaalta sitähän ne ovat olleet jo alun alkujaankin ja ne oikeat saavutukset ovat ihan oman pään sisällä. Boostaten tai suorittamalla hankittu pokaali on kanssakulkijoiden arvoasteikossa kuitenkin ihan se yksi ja sama; suorittaen tai boostaten, who keeps count? Niin tai näin peliapualue lienee kuitenkin se parempi rekrykanava pokaalijahdeille.

Ylös Bottom